Käsittääkseni Saarioinen ostaa siipensä Atrialta. Saarioinenhan myi broilerteurastsmon Atrialle jokunen vuos sitten.
Luulenko mää vaan mutta mun mielestä Kariniemeläisissä siivissä on paksummalti lihaa luitten ympärillä?
Tästä suutuntumasta johtuen olen vallan siirtynyt niihin.
En osaa ilman vertailukohtaa sanoa, mutta hyvin noissa kyllä on lihaa.
Huomasin saman eron, et varsinkin nuijat oli isompia mitä Saarioisella. Voi tosiaan olla, ettei Kariniemen siiville riitä tuo 24min / 190 astetta.
Tosiaan viimeisin setti oli pieni koktail kun Saarioisten jämät mukana, mutta seuraavaksi pelkkää Kariniemeä niin pääsee paremmin testaileen.
Atrian siipiä kokeiltava seuraavaksi kun löytyy jostain tarjouksesta loota.
Mulla on Kariniemet 190’C kiertoilmalla jopa 30 min.
Saarioisista ei tuossa kohtaa ole jäljellä kuin luut.
Nokian Löytiksessä (linkki vie kotisivuille) tarjous oli/ on 16.11. - 18.11 eli huomenna vielä voimassa atrian 5Kg laatikko 19,90€
Huhhuh, jos tulee kaupassa vastaan tätä Hookin sinihomejuustodippiä niin ostakaa ihmeessä, aivan 5/5 kamaa ranskisten yms. kanssa:
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/hook-sinihomedippi-250g-6416812064040
Ehdottomasti testattava. Poppamiehen vastaavaa testasin ja se oli ihan shaissea, mutta nyt on odotuksia Hookin dippiä kohtaan
Joo, toi on niin hyvää, että pitää ostaa saman tien pari pulloa lisää kun tulee kaupassa vastaan. Harmi vaan, että toi pullo on noin pieni.
Tää oli ok, valkosipuli vastaava ei lähelläkään mitä hookissa sai
Joukkue vietti maanantaina pitkän reissun viimeistä yhteistä iltaansa salaisessa piilopirtissä.
Joukkue tilasi juhliinsa ruokaa Ravintola Hookista. Koronapandemian vuoksi ruuat toimitettiin Leijonille yksityiseen paikkaan. Joukkue tilasi juhliinsa 50 hampurilaista ja tuhat kanansiipeä.
– En tiedä, onko tuo isoin meille koskaan tehty yksittäinen tilaus, mutta suurimmasta päästä. Siinä riittää pojilla purtavaa, Hookin osaomistaja Juha Vuorio kertoi.
– Tilaus tehtiin, kun Leijonien kone laskeutui. Ei tuollaista satsia tee kuin noin 25 minuuttia. Kivihiiliuuniin menee 25 burgeria kerralla, ja rasvakeittimiin mahtuu samaan aikaan noin 500 siipeä, Vuorio sanoi.
@bastardo ja muut siipimaisterit. Mitkä on 2022 pro tipsit siipien valmistamiseen airfryerissä?
185c/15min… pari sekotusta välis. Ei kannata ihan täyteen laittaa että ilma kulkee. Ja pitää muistaa että hornetit on teurasjätettä ja jätetään kaupan hyllylle.
Kypsytät niitä tarpeeksi pitkään. Silleen, että ne ruskistuu niin niistä tulee kypsiä mutta silti mehukkaita. Suolaa päälle ja käännä puolivälissä. Omalla fritillä menee 200 asteessa jotain 35-40min riippuen siipien määrästä.
Anna niiden jäähtyä ja maustua soosissa muutama minuutti ennen syömistä.
Tällaisista olen saanut todella hyviä kotisiipiä, ihan perus uunissa. Ostin muuten vahingossa Texas Peten Garlic -versiota ja tykkäsin kovasti.
Riittääkö 15min oikeasti (kanalle)? Itse laitan 180C ja aikaa siipien määrän mukaan jotain 25-40min. Tosin käytän Philipsin XXL Airfryeria, jossa automatiikka paistoon.
Kypsiähän nuo on, mutta ei vartissa noista rapeita saa. Siipien määrästä riippuen oman maun mukaan ~25-30min.
Veikkaan että toi aika on kypsille siiville. Ei tuu raaoista siivistä 15 minuutissa 185 asteessa kyllä hyviä, en usko.
Ookkey, itse paistelen yleensä Atrian tai Kariniemen teurasjätettä (raakoja). Lopuksi kastiketta päälle ja lyhyt vetäytyminen kattilassa.
Air fryerissä tulee.