Siipihomma on meikällä sellainen, että menee pidempi pätkä ilman siipiä. Sitten himo alkaa rakentua. Jossain kohtaa aasin selkä katkeaa jolloin on haettava siipiä ja ns. nollattava. Tätä saattaa seurata aika, kun siipiä vetää vähän enemmän kunnes kello resetoituu semi kyllästymisen myötä.
Edellisistä siivistä kohta 2 kuukautta, niin sanomattakin selvää, että sisällä kutkuttelee.
Sama homma täällä. Pari kertaa vuodessa pitää vetää siipiähky, ja just lauantaina kävin resetoimaan tilanteen Sticky Wingersissä. Ikävä kyllä mä en jaksa kauhean montaa noita vetää.
Meidän perheen siipimesta sulki ovensa. Surullinen juttu perheellemme. Ainakin 10v käytiin jokunen kerta vuodessa. Eli siis Plevnan American Diner lopetti.
Paikka valikoitu aikoinaan kun tytär rakastaa siipiä ja mää pojan kans vedetään ennemmin burgeria, vaimo kumpaa tahansa.
Eli tuolla oli jokaselle jotakin ja meille maitto maultaan mainiosti.
Lielahteen ja Koskariin jää vielä ravintolat, mut ei ole sama asia meille. RIP vaan.
Ilmafritissä pöhisee round 2, ja eilisestä viisastuneena siivet menee 2x 20min 200 asteessa ja kääntö välillä. Kavereiksi ranuja sipulirenkaita. Kastikkeena itse sotkemani Unholy Alliance, jossa siipparien hottia, Texas Peteä sekä Poppamiehen Barbadosta.
Eilisillä eväillä päästiin maalin päähän.
Nyt on eilisestä opittu ja jos juomapuoli on kunnossa, niin kolme pistettä matkaa tänään Lahesta Tampereelle.
Mahtavaa että teet testiä ja raportoit siitä. Seuraan tätä suurella mielenkiinnolla.
Saattaa nimittäin olla että olet keksinyt mulle joululahjaidean.
Oulussa on vaikea löytää pakastesiipiä. (Tai ainakin itselle se on ollut vaikeaa.) Yksi kauppa niitä kuitenkin aina välillä myy ja silloin on aika täyttää pakastin. Ostin torstaina 2 x 2kg ja tänään ajattelin käydä tankkaamassa niin löytyi vain yksi pussi. Kyllä harmittaa, kun ei tullut torstaina ostettua sen enempää.
Jostain syystä en ole itse päässyt ollenkaan Kariniemen pakastesiipien kanssa sinuiksi, kuuluu minulla sarjaan “en osta pakonkaan edessä”. Mutta jos joku onnistuu saamaan tuoreista naturellisiivistä ilmakuivaimella makunautintoa niin testirapsaa mielenkiinnolla odottelen.
Mikäs tässä on ideana? Itsellä ei ole mitään kokemusta air fryereista, mutta olen ymmärtänyt että niissä ilma liikkuu vinhaan tahtiin ja nimenomaan ei tarvitse käännellä?
Siellä kun on kana kanaa vasten niin sille pinnalle ei tule rapeutta. Itse ravistelen useamman kerran paiston aikana niin saa lähes kaikille pinnoille hyvän rapeuden.
Joo, kuten Koo tuossa sanoi niin tulee tasaisempi paistotulos. Ainakin tuossa mun ilmafritissä on se lämpövastus ruuan päällä niin väkisinkin satsi käristyy enemmän päältä. Ruuan sekoittaminen neuvotaan ihan manuaalissa, jonka alennuin lukemaan.