Tänään huikean jännittävän keskiviikkoisen kiekkotrillerin keskellä rupesin miettimään, että puuttuuko täältä foorumilta jotain. Pelin aikana ja katkoilla keskittyminen karkaili välillä vähän muualle, ihan niin kuin Tapparan pelaajillakin kentällä. Katselin katsomossa ympärilleni, kunnes tajusin mikä se jokin puuttuva juttu on: Sparkling Starseilla ei ole omaa ketjua täällä.
Mutta nyt on. Tänne siis keskustelu ainakin jo vuodesta 2009 asti hallissa esiintyneestä Tapparan virallisesta kannustusryhmästä, jonka esiintyjät saavat allekirjoittaneen hallissa aina hyvälle tuulelle. Ottelun lopputuloksesta riippumatta.
“Suomen näyttävin showtanssiryhmä Sparkling Stars koostuu paristakymmenestä täysi-ikäisestä kaunottaresta. Nuoret naiset ovat reippaita kannustuksen ammattilaisia, joilta ei hymy hyydy. Säkenöiviä tähtösiä voit tilata erilaisiin tapahtumiin säväyttämään niin tanssiesityksillään kuin promootiotaidoillaankin.”
Meidän salainen ase, kyllä sinne käytäville vastustajienkin katse hairahtuu. Siitä erikoinen “Tappara-ilmiö” että koko jääkiekkoa seuraava kansa Ruudun kuvaajista jatkoajan trolleihin ihailee Sparkling Starsia.
Tunnustan, luin aamulla jutun Seiska-lehdestä. Chrome suositteli artikkelia minulle enkä voinut olla avaamatta.
"– Juttelimme Jeren kanssa, että onpa nätti sää, että pitäisikö sitä lähteä sunnuntain kunniaksi ulkoilemaan, kunnes hänen puhelimensa soi, Annika kertaa dramaattisia tapahtumia.
– Sitten sieltä tuli se tieto."
Jere oli lainattu Kouvolaan.
"– Ensimmäiset puoli tuntia olivat aivan kaaosta. Mutta kyllä sitä sitten pystyi sulatella.
– Puolitoista tuntia sen puhelun jälkeen kaikki kamamme olivat autossa ja lähdimme ajelemaan Kouvolaan."
Lainan pituudesta ei ole tietoa.
"Siirtyykö Suomen seksikkäin cheerleader toisen seuran huutosakkiin? Tekikö KooKoota kannustava Go Go Girls kaikkien aikojen kaappauksen?
Annikaa villinä vellovat spekulaatiot lähinnä naurattavat.
– Vakuutan, etten ole vaihtamassa seuraa. Tappara-fanien ei tarvitse olla huolissaan: olen vastaisuudessakin Sparkling Starsin kapteeni, Annika alleviivaa."
Ei tätä oikein voi olla huomaamatta
Ne pinkit housut oli aika jees… ihan siis väriä tässä ajattelen. Olen myös huomannut, että tanssii usein vain keskikäytävillä.