Varmasti saataisiin, mikäli pelaaja itse tekee työtä tavoitteen saavuttamiseksi.
Tapparalla on luistelun saralla maan parhaimmistoa valmennustiimissä ja jos pelaaja itse on motivoitunut, sitoutunut ja urheilullinen, niin VR ja muu valmennus kyllä pistää putken liikkumaan.
Alan kallistua itsekin sille kannalle, että huhupuheet muiden kosteiden Tamperelaisurheilijoiden seurassa pyörimisestä ovat totta. Olen kyllä Dixien eräissä porukoissa nähnytkin kylillä, mutta oletin että kyse oli vaan finaalitappion nollauksesta lomalla… No ehkä siellä on muutenkin viihdytty enemmän viihteellä kun lenkkipolulla.
Itse nautin näistä pelaajista paljon, jotka osaavat oikeasti pelata lätkää. Dixonin kulmapelistä ja lyhytsyötöistä näkee, että päässä raksuttaa kyllä hyvinkin nopeasti, mutta fyysinen puoli ei nyt vain tue tätä potentiaalia. Eikä se tule sitä tekemäänkään enää Tappara-uran aikana. Mieluummin silti katson pelaajaa joka osaa jotain kuin “Elmereitä”.
Dixon roolitettu Tappareenhieman erilai kun mitä oli ässissä, nyt puolustavampi rooli jatkuvasti pitäisi olla alhaalla auttamassa omia ja asettumassa trappiin…ja porukka ihmettelee kun ei nakuta piste per peli. Taklaa hyvin ja aloittaa ihan ok
Kyllähän Dixon olis voinu ottaa isommankin roolin, jos olis pystyny. Loukkaantumisten jälkeen vaan ei ole päässyt Ässissä nähdylle tasolle, joten pakko ollut roolittaa uudelleen. Viime peleissä Haapalan ja Karjalaisen välissä alkanut hieman väläytellä myös vanhaa Dixonia, ehkä se siitä.
Kyllä sen tässä puolentoista vuoden aikana on nähnyt että Dixonista ei ole apua ylemmissä ketjuissa. Näyttöpaikkoja on ollut ihan tarpeeksi. Roolituksen takia ainoa mahdollinen paikka on alemmat ketjut. Tai vilttiketju. Ja vilttiketjuun ei sovi kun siellä on jo Puistola ja palkkakin on turhan iso.
Mikähän tätä Dixonia oikein vaivaa? Pari peliä näytti lupaavammalta ja antoi toivoa paremmasta. Sitten tulee taas peli jossa ihan järkyttävää suorittamista ja ansaitusti pelin lopussa vilttiin.
En kyllä mihinkään ihmetekoihin usko tällä kaudella tämän pelaajan osalta. Ei hyvä.
Taas huonompi peli, en tiedä mistä johtuu. Dixie näyttäis pelaavan kauden loppuun niin poffien jälkeen voi sitä shittiä heitellä. Mä en usko, että kovien pelien alkaessa me Dixoniin kaadutaan.
On ollut heikko kyllä, mutta jos eilisen perusteella vetää johtopäätöksiä, on syytä peilata myös muihin. On ollut hirvittävä pettymys odotuksiin nähden. Toivotaan, että pleijareissa nelosessa pimentää vastustajan parhaita, ja kaapii tärkeitä aloituksia, auttaen jengin mestaruuteen.
Aika hyödytön kuitenkin kun valmennus viltittää usein kolmanteen erään. Ei siinä keväälläkään paljon vastustajaa pimennetä jos istutaan penkillä. Varmaan itsekkin aika tyytymätön kuluvaan kauteen, mutta kun NYT ei vaan oikein riitä.
En omista sometilejä, mutta Dixon oli instansa muuttanut privaksi. En tiä näkyykö tili niille joilla on tunnukset. Joskus pelaajat laittaa sometilinsä privaksi jos vaihtavat seuraa.
Sen olis käytännössä pakko tarkoittaa heti kahta uutta hyökkääjää. Tapparan hyökkääjistö on aivan mielettömän ohkainen just nyt. Luovutaan vielä Dixonista niin sit ollaan kyl pulas. Dixonin voi vain ja ainoastaan vaihtaa, jos saa jotain tilalle.
Dixon on hyvä roolissaan ja hänen hyviä ja huonoja puolia ei tässä varmaan tarvitse enää toistaa…
Dixonista ei todennäköisesti luovuta ellei uusia pelaajia ole kiikarissa ja kuten edellä @Peterra -mainitsi, niin vähintään kahta tarvittaisiin tällöin…
Sinänsä voi tapahtua ihan mitä vain, sillä monella Liiga-seuralla on haussa juuri hyökkääjä loppukaudeksi (KalPa ykkössentteri, Pelicans hyökkääjä, SaiPa hyökkääjä, JYP profiilihyökkääjä, Ässät hyökkääjä jne…).
Eli tästäkin joukosta varmaan muutamakin seuran voisi olla kiinnostunut Dixin palveluksista. Kuriositeettina voisi mainita, että joukossa on samoja seuroja joiden kanssa on tehty kauppoja aikaisemminkin…
Tämä nyt kuitenkin on ihan “jossittelua” ennen siirtorajan rytinää tai pientä tussahdusta odotellessa…
Tuohon Instagram kysymykseen:
Mulla on tili ja näkyy.
En ymmärrä miksei Tapola käytä Dixonia alivoimalla aloituksissa. Jos luottoa ei löydy juurikaan puolustamiseen niin aloitusvoitto → purku → Dixon vaihtoon. Vai eikö Tapola luota edes ton vertaa Dixonin PAPPiin? Aloittaa osaa ja uhrautuu tarvittaessa kiekon eteen. Antaisi Lajuselle arvokasta lepoaikaa.
Jos valmentaja peluuttaa alovoimalla mielummin Karjalaista ja Kaksosta niin on siinä jotakin pelaajaa vastaan. Dixon oli kuitenkin Kanadan aina niin hyvin roolitetun j- 20 sentteri nelosessa.
Nyt en vänkäämään Ka-Ka parin box playtä, eivät ole hyviä siinä.