Stephen Dixon

1-0-maali oli hieno suoritus. Ensin taklaus kulmassa, maalille ja verkko tötterölle. Tätä lisää.

5 tykkäystä

Dixonin dieseli pärähtää ehkä käyntiin? :smile:

Pari viikkoako siitä on, kun sanoin, että alkaa näyttää taas vähän jääkiekkoilijalta. Nyt on alkanut jo näyttää vähän pelimieheltä. Saattoi hyvinkin olla Tapparan paras hyökkääjä tänään. Virheetön, raikas, sytyttävä.

1 tykkäys

Dixonilta todella kova vaihto toi mistä maali syntyi. Oli edellisessä tilanteessa karvaamassa kiekon pois vastustajalta, vei sen omalle pakille maalin taa, lähti ylös, kävi taklaamassa ja teki maalin. GG.

Varmaan Dixonille erittäin tärkeä onnistuminen, josko kaivatut tehot pikku hiljaa alkaisivat löutymään.

Mä en niinkään aseta painoarvoa Dixin mahdollisille loppurunkosarjan tehopisteille tai pisteettömyydelle, MUTTA tuo Sporttia vastaan tehty maali oli kuin suoraan Play Offien voittomaalien käsikirjasta. Juuri tuollaisilla maaleilla voitetaan ottelusarjojen ratkaisupelejä ja tämän hetken Tapparassa noihin pystyy ainoastaan Lajunen Dixonin lisäksi. Mulle riittää, kun Dix painaa 7 finaalin jatkoerässä jättipommilla Kukkosen katolleen, laittaa kiekon viivaan ja painuu maalin eteen runnoon kiekon reppuun.

Mä en ole vielä(kään) valmis luovuttaan sen suhteen, että Tapparassa jos jossain Dixon saadaan vielä vanhaan lentoonsa. Se taito ja perus Kanadalainen halu voittaa kaksinkamppailut eivät ole kadonneet minnekään. Dixille on vaan Venäjällä tapahtunut jotain mikä pitää saada korjattua jo ihan miehensä itsensä vuoksikin…

6 tykkäystä

Älkää ymmärtäkö väärin, mutta jollei Dixon ala pelaamaan piste per peli tahdilla tästä eteenpäin, niin on turha haaveilla mistään 7 finaalin ratkaisumaalista. Mies pelasi eilen 9 minuuttia. Jos Tappara on tänä keväänä seiskafinaalissa, niin tänhetkinen Dixon istuu penkillä kun niitä ratkaisuja haetaan.

Henkilökohtaisesti toivoisin, että Dixonista löytyisi taas se maaginen pelimies. Tuo kanadalainen taklaava pelityyli ja nuo pienet syötöt kavereille jaksaa aina sytyttää, mutta vauhti ei Dixonilla riitä käyttään parhaita ominaisuuksiaan. Hieno pelaaja silti.

Näitä paskoja esimerkkejä siitä kuinka siellä venäjällä voi pahimmillaan käydä, on kyllä surullisen paljon. Hienoja pelimiehiä jotka kadottavat jotain siellä ja joutuvat “rakentamaan” itsensä uudestaan tai luovuttamaan. Dixon, Puistola, Tuokkola, ehkä Palola tollai hätäisesti listattuna.

Se on loppupelissä aivan sama, miten runkosarjassa surffailee. Onhan me se nähty jo kolmena vuotena peräkkäin, että vastustajan joukkueesta on löytynyt tasoaan nostavia pelaajia, jotka jopa ratkaisevat pienten marginaalien pelit.

Uskon, että Dixie pystyy esittämään pleijareissa eilisen tyylisiä temppuja ja tuomaan vauhtia ja vaarallisia tilanteita looraan.

Mulle sopii 9 minuutin peliaika/peli ja vastaavanlainen maali.

Mii laik it.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Whimsyltä aika hölmö heitto…että oikeen itseaiheutettua. Juoruämmät keskustelee tolleen.

Puistola ongelmat on jo KHL:ssä muunmuassa reenuutuksella saanet alkunsa. Kyllä tuolla pelaajan ketjussa on asiasta. Etkö ole lukenut?
Dixon on hämärämpi mutta on maistanut myös KHL autuutta. Se että kesäreenut ei ole mennet putkeen on kyllä nykyisessä Tapparassa pelaajan vika.
Se että Dixon on nähty kapakassa ja oletettavasti juovuksissa ei tarkota että se on joka ilta vetämässä känniä.
Kipinävartioketjussa vedettiin osin huuhaatakin mutta näissä muissa ketjuissa pitäs olla muutakin kuin “itseaiheutettua…”.
En tiedä millainen kiekkotietäjä olet, aika kurko tai sit ihan huutelija, mutta tuollaiset kirjoitukset ei juurikaan luottamusta herätä.

Dixon tuli meille ruotsista jossa oli loukannut ranteensa?. Meillä käsi oli kunnossa , mutta sitten loukkas muistaakseni jalkansa. On siinä aika paljon syytä huonoon treenaamiseen, kun muistelee vaikka Masi Marjamäkeä joka tuskasteli lonkkansa kanssa, tai Haapalaa. Mistäs näistä tietää kun ei niitä vammoja paljon julkisuuteen huudella.
Joku siinä on ettei Dixonilla toimi tuo luistelu. En usko, että se on treenimotivaation puute, vaan jokin muu syy. Ehkä olen turhan sinisilmäinen ja Dixon on oikeasti vaan laiska ja mukavuudenhaluinen, mutta minä en siihen usko.

Aamulehdessä oli jokunen kuukausi Passon haastattelu jossa kertoi, että harjoitteli siellä itsensä hajalle. Katotaan jos saan sen laitettua tänne.

Pahoittelut, voi olla että ei olisi pitänyt puuttua ollenkaan, palstalla on kyllä henkilökunta sisällön valvontaan ja en oikeen halunnut liputtaakkaan. Kaikki tuo mitä kirjoitin oli arvuuttelua viestisi perusteella jonka sisältö oli lavea “itseaiheutettua” eikä edes kysyvä lause. Mutta tämä jää tähän minun osalta.

Dixonista, Miksan muistamiin juttuihin niin Ruotsissa oli kädessä loukkaantuminen mutta mielestäni pelasi kuitenkin enenkuin tuli tänne. Jalassa taisi olla häikkää jossain vaiheessa ja olisko vaikuttanut viime kesän reeneihin, tämäkin on tutun kuuloista mutta nyt on kyllä muisti pettäny missä siitä kirjoitettu.

Ompa pahantahtosta Whimsyltä. Kaveri pistää roppansa muutaman muun Tapparan pelaajan kanssa koko ajan likoon, en ymmärrärrä tollasta ilkeilyä.

Joskus ne on juoruämmätkin oikeessa…

Palataanpa ketjun aiheeseen ja muistetaan netiketin ohjeet.

Nostetaas Dixin ketjukin ylös, kun alkaa niitä kaivattuja maalejakin tulemaan.
Hieno maali tänään!

Ja sai pelata kolme erää! =)

2 tykkäystä

Joo, ja ihan syystä!
Toivottavasti parantaa vielä!

Kyllähän toi hyvää teki katella kun Dixon pamautti maalin. Ehkä tulee tuon myötä lisää kutejakin.