Tappara-aiheiset Photoshop-näperrykset

Mä taidan heittää veljelle.

Kilo pistänyt komeen!
Alkaa lärvikirja pullisteleen tuota tuotosta. …

Facebook palvelin kaatui juuri valtavasta kuvavyörystä.

Pitääpä kauden aikaan miettiä noita soppeleita yhtäläisyyksiä ja laittaa korvan taakse. Jos vaikka lisää noita keksisi. Harmi, etten osaa, eikä moni muukaan, itse noita tehdä. Ei tarttis toiselle teettää. En tiedä, kuinka kauan tuossa Kilolla meni, menikö yhdessä kilossa vai kuluiko ihan vanhaan malliin kolme kiloa aikaa?

Tosta kuvasta sais makeen taulun seinälle koristaa, TÖRKEEN HIENO!

4 tykkäystä

Ei pelkästään törkeän hieno vaan erittäin taitava. Yhdistelee loistavasti erilaisia elementtejä ja pieniä yksityiskohtia myöten erittäin luova kokonaisuus. @Kilo ns. nyt kyllä tyhjensi pajatson tällä.

7 tykkäystä

Nyt vasta ehdin zoomailemaan pientä pränttiä ja repesin vielä kerran kaksi lisää.

1 tykkäys

Nyt minäkin huomasin :smiley: :smiley: :smiley: Ihan alalaidassa :smiley:

2 tykkäystä

Ainut - Rantakari ei oo korostettu👍🏻

1 tykkäys

Niko Tuhkasen nimi puttuu. Ehkä se on vihje, että saadaan tilalle special guest.

En mä kelloa katsellut, mutta sanoisin, että resurssien etsimiseen meni isoin osa ajasta. Idea ja sommittelukin oli jo olemassa. Olisin halunnut Jukka Peltolan surffaamaan junan katolle, mutten löytänyt sopivaa kuvaa. Tässä tärkeä pointti on, että sellaisena nihilistinä kuin olen, olisin kelpuuttanut Jugin vain tämän kauden pelipaidassa. Sopivaa fonttiakin etsin pitkään, mutten löytänyt.

Tuhkanen oli vähän siinä ja siinä. Otin pelaajalistan Tapparan sivuilta ja Tuhkasen lisäksi oli pari muutakin pelaajaa, jotka eivät päässeet mukaan. Mutta syy siihen on pelaamattomuus.

Rantakarin nimi jäi epähuomiossa boldaamatta. Muutenkin tuon nimilistan piti olla enemmänkin vain graafinen elementti. Jotain, mikä saa julisteen näyttämään “paremmalta”. Elokuvan alkuperäinen tagline on “1 million tons of steel. 100,000 lives at stake. 100 minutes to impact.” Sen vääntäminen lätkäaiheeseen oli yllättävän helppoa. Teräskin oli aiheeseen sopiva.

5 tykkäystä

@Kilo on kyllä aivan PYSÄYTTÄMÄTÖN näissä kuvituksissaan, huikeeta läppää ja yksityiskohtia. Itseä nauratti kuvassa etenkin DOMIN POLKKEET alareunassa.

Tuo julisteen sisältävä viesti on muuten tähän hetkeen mennessä palstan eniten tykkäyksiä saanut viesti 75 sydämellään. Toisena on käyttäjän @Lallu sinioranssia hiusmuotia sisältävä viesti viime keväältä.

5 tykkäystä

Tämähän osoittaa tapparalaisten hyvän kollektiivisen maun, että näin valtavat tykkäykset on tälle kuvalle löytynyt :wink: On mukavaa, että mekin olemme jostakin toisinaan samaa mieltä, siitä nelossentteristä kun ei ikinä saada yhteisymmärrystä :smiley:

1 tykkäys

Olisiko näitä @Kilo n kuvia mahdollisuus painaa postikorteiksi jo tällä resoluutiolla? Minä ainakin ostaisin heti.

Aamulla kuvan oli Facebookissa nähnyt 2800 ihmistä ja kyseessä oli siis vain se yksittäinen kopio jonka latasin Tappara.co FB-sivulle.

Kokeilemalla tietää :slight_smile: Verkkokauppana Ifolor missä voi kokeilla, kymmenen kortin setti noin 7 euroa ja noin 4 euroa kulut postitse. Tuota firmaa sillon tällön käyttäny kiitos yms kortteihin ja jopa valokuvien printtaukseen.

On vähän sellaista samanlaista henkeä, kun niissä piirrustuksissa aikanaan vanhassa Fan Centerissa. Noistakin kuvista, ja tulevista, voisi jonkin yhteenvedon kerätä johonkin vai joko sellainen on?

Tuosta kuvasta tifo johonkin peliin. :grin:

Edit. 89 C’moon satanen rikki!

1 tykkäys

Kukas se olikaan, joka piirteli aina ne otteluennakot ?

Tarkoitatko Reboundia?

Rebound hyvinkin. Oli hienoja tarinoita nekin.