Tappara sosiaalisessa mediassa

Kalella on puoli pointtia. Kyllä keskinäinen naljailu ja jopa vîttuilukin on ihan ok ja usein jopa suotavaakin, mutta kyllä noi kaikki pitäisi pitää kaukana pois seuran virallisilta sivuilta. Vastustajilta oppiminen ja lainaaminen on monesti ihan hyvä keino parantaa omaa tekemistään, mutta tässä virallisen somen vîttuilussa on kyllä repäisty väärä sivu Ilveksen vanhasta pelikirjasta.

22 tykkäystä

Toi muuan mies joka nostaa pyttyä,kylmät väreet menee eikä johdu pakkasesta!!!

73 tykkäystä

Some ei ole ”virallinen sivu” ja siellä ei kannata mitään puisevia tiedotetekstejä julkaista. Tai en tiedä, mikä mielestäsi olisi ”sopivas” some-sisältöä.

Selailin tossa mennyttä vuotta eri juttujen tiimoilta ja vastaan tuli Ilveksen päivitys vain kahden kuukauden takaa:

Joka siis oli käytännössä sama kuin olivat jo postanneet vuonna 2017

Naljailu joukkueiden some-tilien välillä kuuluu mun mielestä ehdottomasti asiaan. Mutta sitä mä en ymmärrä miten Tapparan joulun ajan vinoilusta saadaan jotenkin ”huonoo huumoria” ja Ilveksen puolelta pitää alkaa siitä ”itkemään”, mutta Ilveksen Halloween-kierrätys olisikin sitten hauskaa piikittelyä ja oivaltavaa somen käyttöä?

Mun mielestä nää on ihan hyviä juttuja vähän nokitella puolin ja toisin, pitäis vaan olla kaikille samat ”säännöt” näissä.

56 tykkäystä

Ehkä tässä on se ettei pienempää saisi kiusata, mutta isomman suuntaan saa soittaa suuta, toki kun sitten tulee vastapalloon niin pitää mennä Kalelle itkemään. :wink:

1 tykkäys

Kaikenlaista naljailua ja jossain määrin myös ihan suoranaista ■■■■■■■■■ pitää olla nimenomaan myös virallisilla tileillä. Se että Kummola suuttuu ja tuo juttu päätyy jopa ip-lehteen on oikein hyvä asia ja rasti ruutuun hyvästä suorituksesta sometiimille.

Liiga ja sen seurat eivät tarjoa maailman parasta ja laadukkainta kiekkoa eli jos halutaan nuorempien ei niin fanaattisten lätkää vähän seuraavien silmissä olla olemassa niin räväkkä some on siihen oikein hyvä keino. Välillä voi läikkyä ja mennä vähän ylikin mutta sitä ei kannata pelästyä jos joku jostain suuttuu.

Niin paljon hmv-tason somea ja viestintää mahtuu maailmaan että ainakin itse olen todella tyytyväinen Tapparan selkeästi petranneeseen sometekemiseen :ok_hand:

15 tykkäystä

Mielestäni kaikenlainen ns naljailu ja kissanhännänveto on seuralta, että faneilta fine ja jopa suotavaa. Viihdebisneshän tämä on. Mutta sitten kaikki väkivalta ja muu tms oikeasti idioottimainen paska pitää saada molempien pois. Esim se Ilveksen Tapsu twiitti.

Mielestäni tällä linjalla, saadaan viihdettä ja hupia, ilman suurempia typeryyksiä tai noloja idioottimaisuuksia.

Edit. Tappara mielestäni esim tällä joulupostauksella noudattaa hyvin tätä rajaa.

5 tykkäystä

(kirjoittajan poistama viesti)

1 tykkäys

Siis eikö toi Kalen “huonoa huumoria” liity tuohon Ilveksen heittoon, eikä Tapparan ollenkaan? Eihän Tapparan huumorissa ollut mitään erikoista, mutta tuo Ilveksen kuitti oli kieltämättä näinä maailmanaikoina aika surkeaa “huumoria”.

9 tykkäystä

En tiedä mihin liittyy mutta Ilveksen viestiin se on kirjoitettu vastaukseksi.

1 tykkäys

Laitetaan Äxä niin ei kuva kuormita.

114 tykkäystä

Tappara osaa nää jutut. Upea kunnianosoitus, näytti Ristokin arvostavan☺️

46 tykkäystä

Tyylikästä. Hyvä Tappara, Hyvä Risto. :clap::clap:

9 tykkäystä

Jaakko Parkkalin instastoryt täynnä Tapparaa ja etenkin Tanusta. En tiedä onko Parkkali Tanuksen kavereita kun näyttää hänen kanssaan hengaavan, mutta hyvää ja hauskanoloista somen tekoa. :+1:t2::smiling_face:

1 tykkäys

Parkkali tekee YouTube-videosarjaa, jossa vierailee liigapelaajan luona ja käy pelissä. Todella suosittu sarja ja saa aina paljon katselukertoja. Suosittelen katsomaan noita!

Parkkali näkyi muutenkin illan ottelussa tänään.

2 tykkäystä

No oon rekisteröinyt sen, että Parkkali paljon tekee tällaisia kiakkohommia ja -yhteistöitä. Tällaisesta sarjasta en ollutkaan tietoinen, kuulostaa hyvältä!

1 tykkäys

Tyyli. Sitä ei voi ostaa.

28 tykkäystä

Liikkuvan kuvan muodossa myös.

57 tykkäystä

Erittäin hieno ja tyylikäs ele Tapparalta​:clap::clap: Ja myöskin ansaittu ansaittu kunnianosoitus RD:lle​:+1:

1 tykkäys

Olihan tuo normaalia Leinosen verkkaista kerrontaa antaa arvostusta Duffalle. Niin Ristokin nuo kiitokset otti vastaan arvostaen, hienoja miehiä molemmat.

1 tykkäys