Mikä tän pointti oli? Lukko voiton jälkeen virallisella sometilillä provosoidaan Ilveksen faneja? Ei aukea
Liittyy varmaankin tähän.
Aukeaa muttei uppoa tänne.
En pidä alkuunkaan.
On kyllä ihan turhanpäiväistä. Meiltä faneilta odotetaan hyvää käytöstä ja turhaa provosointia, niin kyllä mä odotan sitä myös Tapparan virallisilta some-tileiltä. En oo vieläkään tottunut tämän tyylisiin päivityksiin Tapparalta.
Tämä twiitti poistettu.
Todella hyvä. Itse en tuollaista ”mun Tapparalta” hyväksy. Pitää nousta siihen arvoon, joka urheilulla on ansaittu. Toivottavasti some-osasto saa tästä suullisen luunapin.
Mikä on nolompaa kuin huono häviäjä… Huono voittaja tietysti. Ilves asuu näköjään teidän some vastaavan päässä ainakin vaikka ei pelannut ilves edes tänään. Noh samaa kastia ku voitatte mestaruuden ja keskitytte ■■■■■■■■■■ naapurille. Tyyliä ei vaan saa rahalla ostettua.
Provosointi on yleensä jees, paska provosointi ei ole. ![]()
Nopeasti muisteltuna mestaruuden hetkellä tuota tilannetta ei ole tullut. Tämä meni vihkoon ja pahasti.
Tapparan twiitti oli typerä, mutta voiko joku avata mulle mikä tän Ilveksen twiitin pointti oli kun ei mulle oikein aukea?
Ei keksi muuta kuin, että Ilves yrittää hassutella sillä, että Tapparan sometili olisi jokin bottitili sen perusteella kun on vastattu lyhyesti muille, mutta eihän tuossa oo mitään logiikkaa eikä edes mitään hauskaa?
Toi on kyllä jännä juttu. Tapparan some on painanut koko kauden hyvää settiä ilmoille, mutta heti jos Ilveksen somelta tulee kuittailua, niin kaveri palaa juttujen puolesta ala-aste ikäisen tasolle. Vaihtoon sanon minä. Minusta pikkuveljen räksyttäminen kanttaisi jättää huomioimatta.
Eihän tuo peleihin liittynyt mitenkään, ilveksen some aloitti provoamisen ja Tapparan someukko/-akka lankesi siihen. Missäs somepostauksessa Tappara on painanut pikkuveikkaa alas mestaruuden jälkeen?
Nuo nyt on vaan faneille, kai ne on seuranneet miten postauksia katotaan.
No ihan sama kelle on, mutta sokeakin näkee sen, että Ilveksen some asuu Tapparan some vastaavan päässä rent free. Aivan kamalaa toimintaa. Tuollasilla kommenteilla mitä tänäänkin tuli ulos (joka poistettiin) saa koko seuran näyttämään tyhmältä.
Tää oli ainakin. ![]()
Mutta toisaalta, kun kentällä kenestäkään ei oo vastusta, niin annetaan somen kontata jotta Liigassa pysyy mielenkiinto.
Onkohan nyt palstalaisillakin vähän ylireagointia käynnissä…? Mietin vaan. ![]()
Kuuluuko tänne mutta Jaakko Parkkali vietti pelipäivän Tanuksen kanssa.
On siellä mm. Antonia, Konnaa ja Lukea
Siis teidän some elää Tapparalla ja sitten ku tulee kuitti takaisin niin alkaa uhriutumineen. Oletko vasta aloittanut internetin käytön vai mikä juttu? ![]()
Nyt menee jo huumorin puolelle, kun kekkeruusit rupeaa Ilves nutussaan huutelemaan tyylistä täällä. Ilmeisesti peilittömässä asunnossa majoitutaan.