Tappara sosiaalisessa mediassa

Ei mitään hajua kuka on Jarkko Parkkali mutta melkoiselta erikoishessulta vaikuttaa. :grin:
Hyvää kamaa. :+1:

1 tykkäys

Meinaatko oikeesti jos Ilves tällä kaudella voittaa mestaruuden, niin mitään kuittailua ei Tapparalle tule? :smiley: Eli puhtaasti keskitytään vaan omaan joukkueeseen? :laughing:

12 tykkäystä

Ennen kuin joku tulee kertomaan niin se on Jaakko Parkkali ei Jarkko!:wink:

3 tykkäystä

Oon silti samaa mieltä käyttäjän @Kekkeruusi kanssa. Ei Tapparan somen ole mitään järkeä lähteä tuohon Ilveksen vähämielisyyteen mukaan. Todellakaan tyyliä ei voi rahalla ostaa ja siitä on elävä esimerkki Ilves. @Kekkeruusi on siis täysin oikeassa tässä. Some vastaavalle potkut kun alentuu pikkuveljen tasolle vaikka on selvästi vahvempi, parempi ja viisaampi.

6 tykkäystä

Taisi olla mestaruusjuhlien yhteydessä joskus puolen yön jälkeen, pikkuprovo Twitteriin, joka kylläkin poistettiin suht nopeasti ja pahoiteltiin vielä jälkikäteen.

Sehän oli Turku-Tampere -asetelmaan liittyvä hassuttelu, jonka poistivat.

Kertoo jotain Tapparan yhteisöstä, että somepäivittäjille ollaan jakamassa vähintään kirjallisia varoituksia ellei jopa potkuja, jos sortuu ylimielisiin tai naapuria mollaaviin twiitteihin.

Naapurissa vähän erilainen meininki.

Ylpeä, että saan olla tällä puolen aitaa.

21 tykkäystä

Olen todennut, että somessa mennään melko samalla kaavalla kuin kuudesluokkalaisten kanssa koulussa.

Menestys tuntuu, ja velvoittaa. Tapparaa saa härkkiä käytännössä virallisia sometilejä myöden aivan miten haluaa. On suunnilleen kulttuuritekoon rinnostettavaa, että hakee kunnon reaktion.

Jos taas Tappara erehtyy edes kerran virallisesti muistuttamaan tosiasioista, niin johan ruvetaan katselemaan seiniä. Ensin itkupotkuraivarit pöytään, kuinka kauheaa provokaatiota meidän some voikaan suoltaa.

Tässä konkretisoituu hyvin se, kuinka aikuisillekin ihmisille voi olla vaikeaa katsoa peiliin. Miettiä, miten minä toimin suhteessa muihin. Myös asioiden syvemmässä käsittelyssä päästään nopeasti kuudesluokkalaisen ajatusmaailmaan kiinni: tämähän oli huumoria. Huumori on jännä homma, kun sen varjolla on niin kiva ärsyttää ja ihan puhtaasti kiusata.

Joskus täytyy koulussakin opettaa, että jos potkit muurahaispesää, niin ei sitten kannata hirveän kovasti alkaa itkeä, kun iho on täynnä puremia.

11 tykkäystä

Joo, sehän olikin tämä Jaakko Loikkaselle (Ilves-kannattaja, jonka twiitistä Ilves teki jonkun taulun tms) osoitettu ja siinä sivussa toki myös Ilvekselle. Ajankohta (mestaruuden jälkeinen yö klo 1.30) ja useiden kuukausien vanhojen twiittien hakeminen vaan tuossa nauratti, ei itse twiitti / piruilu itsessään.

4 tykkäystä

Provo kuuluu hommaan etenkin Twitterissä.

Tapparalla on pari hauskaakin provoa kuten mielestäni yllä oleva iha hauska näpäytys.

Nyt tuo oli molemmilta vain yksinkertaisesti paska provo.

Itse olisin tägännyt pari Ilveksen pelaajaa ja tokaissut twiitissä “Botit estetty” tai tosiaan jättänyt vastaamatta.

Upea tapa käyttää sosiaalista mediaa. Mielenkiintoinen ja erittäin odotettu uutinen X yhteistyökumppani. Seuraajat ja Warrior kiittää! Laatua saa ilman Riitta Väisästäkin.

36 tykkäystä

Vellun tiedän, mutta kuka on Riitta Väisänen? :wink:

1 tykkäys

Joka kerta Vellun paluusta tehdään hype-päivityksiä :smiley:

2 tykkäystä

Ja jos ei tehdä, niin täällä kitistään, että miksi ei tehdä.

Tuo mun kommentti nyt ei ainakaan kitinää ollut :slight_smile:

2 tykkäystä

Eiköhän ne osaa täältä katsoa, että Vellu on yksi pidetyimmistä pelaajista joukkueessa ja paluuta kovasti odotettiin. Pistetään sit vähän ekstraa.

10 tykkäystä

Toivotaan ettei kuitenkaan enää tällä kaudella saada näitä paluupäivityksiä, vaikka hienoja ovatkin!

Edit: Tarkoitin siis paluupäivityksiä Velluun liittyen. Yks Leskisen paluupäivitys kyllä mahtuisi vielä tähän kauteen.

5 tykkäystä

Tämä tekemäni suurvuoto sikäli virheellinen, että ei pelkästään tuo playoffvideo kuvattu koululla vaan selvästi myös tää Warrior video ja Tuulolan jatkosopimusvideossa klippejä studiolta. Tunnistaa noista valoista mitkä pystytettiin läpi studion.

Jos pitäis veikata niin vielä tulee lisää herkkua :fire:

1 tykkäys

Kai tämäkin lasketaan

Jarkko Tamminen kahden lempiseuran kimpussa.

11 tykkäystä
87 tykkäystä