Tapparalle jalkapallojoukkue?

Kuinka monta minuuttia menee ennekuin naapurissa vellit housussa syytetään miten Tappara yrittää muovisesti kopioida Ilveksen jääkiekko/jalkapallo symbioosia?

Hyvä Tappara. Näin tämä piti tehdä :blue_heart::orange_heart::blue_heart::green_heart:

13 tykkäystä

Hienoja hetkiä olla TamU:lainen. Innolla odotan tulevaa!:facepunch::fire:

29 tykkäystä

Futishulit kun vaan jatkossakin jäis kotiin

3 tykkäystä

Nyt tuli varmaan seuran vaihto TPV:stä TamU:uun. Hienoa, että on syy mennä ensi kesänä Tammelaan.

7 tykkäystä

Sovitaanko, että ei laiteta tälläistä tänne? Anteeksi, jos nyt haastan riitaa…

Mikä on? Tottahan Tapparan mukana mennään.

1 tykkäys

Mitkä hulit?

1 tykkäys

Enemmänkin se, että tosta vain vaihdetaan seuraa, koska Tappara tuli epäsuorasti mukaan juttuun. Mutta kukin tyylillään :slight_smile:

1 tykkäys

Eipä se kait niin paha juttu ole?
Minä en vaihda seuraa, mutta olen “piilofanittanut” TamUa tähän asti – eli en ole käynyt peleissä enkä tiedä yhtäkään pelaajaa nimeltä, mutta kun joku on kysynyt, kannatanko Ilvestä, olen vastannut, että en vaan TamUa. Kun Tappara on mukana, taidan piipahtaakin jossain kohtaa ihan pelissäkin!

5 tykkäystä

Tappara käsittääkseni panostanut kohtalaisella panostuksella harjoitusmahdollisuuksiin siinä Kannen ympäristössä.
Niiden käyttömahdollisuuksien hyödyntäminen antaa TamU:lle hyvät olosuhteet joihin ei yksin olisi mahdollista.
Saadaan käyttöastetta nostettua ilman varsinaisia lisäkuluja. Hyvä yhteistyösopimus.

6 tykkäystä

Olisko siellä ollut tänäänkin Sinikaartin kanssa sekoilleita ollut huutamassa käytävällä älyttömyyksiä ja ilmeisesti myllytkin käynnissä.

Tätä ei kaivattu, sitä saatiin.

1 tykkäys

Sinikaartin porukkaa on ollu iät ja ajat Tapparan peleissä ja sama toisinpäin. Ei tämä TamUn yhteistyökuvio Tapparan kanssa mitään uusia ”huleja” ole tuonut mukaan :sleeping_face:.

7 tykkäystä

Sinikaarti ollut iät ja ajat mukana so:ssa tavalla tai toisella. En tiedä mitä siellä tänään tapahtunut, mutta käsitys ollut että porukalla mennyt hermot siihen että Tappara aina saatetaan pitkän lenkin kautta pihalle. Tätä emme toivo vaan että vierasjoukkue kiertää. Tällä asialla tuskin ollut TamU kanssa mitään tekemistä.

Missä kohtaa puhutaan uusista huleista? Luettua et taida ymmärtää. Kuten tuossakin tämä toinen herra kirjoitti, että TamUn peleissä käyneitä (ja siellä riehuneita) on jo pidempään ollut mukana. Nimetäkin osaisin, mutta en tietenkään foorumilla sitä tee.

”Tätä ei kaivattu, sitä saatiin.” Kommentti toi vähän sen ilmi että tätä Sinikaartin porukkaa olisi ilmestynyt nyt vasta porukkaan mukaan :man_gesturing_ok:

2 tykkäystä

Fhat??? Miten sä yhdistät tän nyt TamU ja yhteistyöhön? Jos nämä käyvät molemmissa peleissä nii ongelma on meidän kaikkien. Turhaan tässä lakaistaan ongelma yhden seuran syyksi.

1 tykkäys

Juu siis tätä kanssa ihmettelen. Heti syy muiden niskaan, eikä itse katsota mistä ongelma todella johtuu.

Kumman seuran syyksi? Tätä paskaa ei pitäisi sietää missään seurassa, lajista riippumatta.

Juu mutta jos nyt jäähallissa tapahtuu jotain nii miksi syy suoraan TamU syyksi? Vai tiedättekö ketä siellä todella ollut?

3 tykkäystä