En koskaan seuraa jalkapalloa ellei kaverit tai veljeni pakota. Ei ole minun laji. Viime aikoina olen vähän antanut pikkusormea ja jopa viihtynyt kun lajista vähän ymmärtää enemmän.
Mutta jos Tapparalla olisi oma jalkapallojoukkue niin varmasti katsoisin kaikki pelit mitkä ei vaan päällekkäin mene kiekon kanssa. Paikanpäällekkin saattaisin eksyä koska haluaisin osoittaa tukea. Olisi todella siistiä.
Siitä en sitten tiedä olisiko se järkevää taloudellisesti, mutta jos tätä alettaisiin ajamaan eteenpäin niin tukisin kyllä 100%. Saataisiin varmasti harrastajiakin lisää Pirkanmaalle. Urheilu on parasta. Saisi tällaisen sivistyksettömänkin kansalaisen syttymään lajista
Ihan sama vaikka aloitettaisiin alhaalta. Pitkäjänteisyyshän näissä on avain menestykseen. Jos edetään rauhassa vuosi kerrallaan ja kasvetaan niin on mahdollisuus nousta vähitellen sarjaportaita ylöspäin aina Suomen huipulle asti myös jalkapallossa. Sama juttu esimerkiksi salibandyjoukkueen perustamisen kanssa, vaikkakin siinä on helpompaa ja riskittömämpää, kun ei ihan niin isot rahat liiku
Tappara on jääurheiluun keskittyvä seura ja jääkiekko päälaji, antaa muiden potkia palloja oman halunsa mukaan.
Tamperella on tarpeksi potkupalloseuroja meidän ei tarvi siihen osallistua.
Mun mielestä olis kyllä hienoa saada Tappara myös fudiskentille. Laji kasvattaa jatkuvasti suosiotaan ja meillä täällä on siihenkin lajiin todella moderni pelipaikka. Toki haasteena ruveta kasaamaan kannattajakuntaa, mutta nimi varmasti auttaisi. Tyhmää, kun ’meille’ ei täällä isossa kylässä ole oikein mitään kesälajia. Ilvestä en voi kannattaa edes futispuolella ja TamU:n historia hiertää liikaa, että kiinnostaisi. En itse näe tässä paljoa hävittävää, kun varsinkin alasarjatasolla budjetti olisi pieni kärpäsenkakka Tapparan kokonaisbudjetista.
Veikkausliiga-aikaisen TamUn osalta ostan tämän väitteen kyllä.
Konkkurssin jälkeen kentille ilmestynyt kannattajien seura taas on sitten ihan toista maata.
Pesäero on tehty oikeastaan jokaisella osa-alueella millä mahdollista.
Itselle se on aina ollut TPV enkä vaihtaisi puolta, vaikka tappara saataisiin jalitsun puolelle. Ikinä ei myöskään kiinostanut tuo juureton tampu, vaikka ideana oli fuusioitua Ilveksen kanssa.
Otsikkoon viitaten. Ei kiitos. Pidetään fokus jääurheilussa, mikä on hyvin hanskassa.
Aivan turhaa lähteä rääpimään joka suuntaan ja hukkaamaan resursseja sekä rahoja.
Ei tule onnistumaan millään hokkuspokkus tempuilla monen lajin hallinta saman katto-organisaation sisällä. Vaikeaa tuntuu olevan pitää kaikkia lankoja käsissä jopa vuosikymmeniä tätä tehneillä seuroilla. Esimerkkinä tästä nyt monen lajin mestari Koovee.
Ei kiitos, ei napostele millään tasolla. Tulee samat fiilikset kuin aikanaan FC Jokereista. Eikä tuo monella tasolla operointi toimivaa ole, katsotaan vaikka Ilvekseen tai HIFK:n puoleen. Pidetään Tappara jäällä ja otetaan futiksessa sitten TamU, Ilves tai Haka seurantaan. Noista itselle Haka se ykkösseura kotimaisessa jalkapallossa Popovitchin ajasta ja hienoa että on taas Veikkausliigassa mukana.
Tuohan on riittävän selkeä, käy tai ei. Itse en kävisi, koska ei kiinnosta kyseinen pallopeli yhtään. Toki mun puolesta Tappara pysykööt jääurheilussa.
Ilvestä itse seurannut viheriöillä aina sieltä asti kun Juventus aikanaan vieraili ratinassa. Tosi vaikeaa olisi nähdä, että Tappara olisi yhtäkkiä jalkapallossakin. Mielestäni näin on hyvä. Kesällä Ilvestä palloilussa ja talvella Tapparaa.