Jos Nikellä on paikat kunnossa, niin miksei aloittaisi. Voi olla Heljangolla parempi paikka henkisesti tulla takaa. Kuitenkaan Nikellä ei ole kokemuksesta tai kantista kiinni, krempat ne on mitkä kiusaa jos joku.
Miksei aloittaisi, hyvin on vetänyt. Jääkiekko on laji myös pudotuspeleissä. Pudotuspeleissä saattaa jopa joukkueen puolustus tiivistyä, niin voi olla että on jopa helpompi pelata kuin runkosarjan avoimien ovien päivillä.
Ei minua yllättäisi, jos Nikkellä poffeihin lähdetään. Itse jos saisin päättää, niin voi olla että lähtisin.
Ei tosiaan ihan helpoin tilanne maalivahtien kanssa.
No siis jos halutaan jotain saavuttaa poffeissa niin on mentävä Nikellä. Jos taas on lomamatkat varattu jo huhtikuun alkuun niin kannattaa laittaa Heljanko maaliin. ![]()
Tilannehan olisi tosiaan helppo jos Nikellä ei noin paljoa olisi ikää ja vammoja taustalla. Jotenkin sitä vain ajattelee ettei hän ole kykenevä enään jatkuvasti olemaan tolppien välissä. Varsinkin kun tahti on playoffeissa tiukka.
Sekin on toki hyvä et pystyy edes hiukan tuomaan tukea Heljangolle.
Laittaisin Niken huomenna maaliin ja Heljankon lauantaina.
Huomenna Nikke maaliin ja pleijjareiden avauskierrokselle niin saa pelata Ilvestä vastaan ja tulla Ilveksen-tappajaksi
Jos Nikke on oikeesti kunnossa,tarviiko tätä enään arpoa. Ja todennäköisesti on,kun pari vetoo on nyt vetäny peräkkäin. Onko ykkönen löytynyt Jukka?
Josko tässä olisi tehty hommia vain loppukausi silmällä pitäen?
Jännä nähdä miten Chrisu huomenna vastaa Niken onnistumisiin, mutta toivottavasti loppukaudella peluutus määräytyy ihan peliesitysten perusteella. Harvinainen kausi menossa kun itselläni ei ole selkeää mielipidettä kummalla molarilla pitäis pleijarit lähtökohtaisesti pelata. ![]()
Odotan että Heljanko näyttää huomenna mistä Jankon betoni on tehty. Nyt täytyy Jukalle ja joukkueelle näyttää, etttä täällä ollaan ja mitään ei ole luovutettu.
Öö miksei aloittas? Niin selkeä ykkösmolse kuin vaan ykkösmolse voi vaan olla. Tappara on täysin eri joukkue kun Nikke maalissa. Respectit täältä Nikelle
Mulla on vahva usko että meidän nuorempi molari imee näistä voitoista itselleen oppia koko ajan.![]()
Toivottavasti se oppi sitten konkretisoituu vaikkapa ensi kaudella.
Tämän kauden aikana ei ole kovin hyvältä näyttänyt, tähän mennessä.
Don Cherryn elämänkertaelokuvassa legendaarinen valmentaja Eddie Shore laittoi maalivahdille ylärimasta hirttosilmukan kaulaan kun meni liian helposti jäihin. Onkohan pätkä Tonon tabletilla?
Täytyy kyllä sanoa, että erikoiseks menny Tapparakannattajien keskustelu omista kassareista. Mielipiteitä totta kai saa olla, mutta tällä hetkellä osa tuntuu odottavan toisen epäonnistumista. Toiset kertoo, ettei Niken paikat kestä, hän on liian vanha ja liian hidas. Toiset kertoo, ettei Heljangolla vaan riitä.
Tästä tulee väkisin mieleen, että halutaan päästä sanomaan “mitäs minä sanoin” -fraasi. Mielestäni on totta, että Heljangolla olisi voinut mennä paremmin ja Nikke olisi voinut pelata enemmän. Tilanne on, mikä se on ja voiton hetkellä luulisi olevan pääasia, että kumpi vaan pystyy sen torjumaan. Vaikka vastassa olisi Hilpara.
Heljangolla on käytössä benjinaru ja Nikellä nappakka piippolainen.
Vai mitä tarkoitit?
Ei tosiaan tämä kausi ole ollut ruusuilla tanssimista. Mutta potenttiaali miehessä on todella kova. Ehkä järkevämmällä peluutuksella olisi voinut ulosmittautua jo tänä vuonna, mutta nyt kyllä ollut suoraan sanottuna pettymys. Luulen, että Heljanko tämän opetteluvaiheen jälkeen viimeistään ensi kaudella on aivan eri mies. Torjuntatyyliä pitää kyllä fiksata kuntoon. Ei Hasekilla tahdo nykypäivänä pärjätä.
Kyllähän kannattajuus on mennyt meidän finaaliputken takia ihan uudelle levelille. Kun mikään ei riitä.
Nythän tilanne on hyvä. Bäcks pystyy olemaan maalillaan ja hyvin torjuukin. Kyllä minulla ainakin oli huoli pystyykö edes pelaamaan kun Heljankoa niin kuormitettin. Bäcksin onnistumisen myötä ei ole mitään syytä haukkua enempää Heljankoa, kuten täällä on nyt yleisesti hieman ollut nähtävillä.
Heljanko pelasi paremmin ja ennenkaikkea rauhallisemmin ne TPS ja Kärpät matsit. Itse ainakin toivon et Heljanko saisi loppukaudella hyvän tatsin otteisiinsa ja olisi kivempi lähteä playoffeihin. Jotenkin en vain usko Bäcksin pystyvän tuolla kiivaassa tahdissa kokoaikaa pelaamaan.
Nyt tasaisella pelaamisella loppukausi maaliin ja sinä aikana Heljanko saa rotia otteisiinsa. Sehän olisi parasta mitä voisi tapahtua.
Telian tiimi keskustelee meidän maalivahdeista. Myös moket äänessä.