Noi modulightin liput on ilmeisesti vieraspäätyyn? Koko vieraspääty meinaan täynnä.
Juu sinne tarjosi paikkoja ainakin meidän muksujen koodit.
Lukeeko noissa vouchereissa mitään esim. Että paikkoja on vaan määrä x ja sen jälkeen ei koodit enää toimi? Vai voisko olla niin, että tarjoo aina paikat halvimmasta kategoriasta niin kauan kun paikkoja on jäljellä hallissa?
Toimistolla on selvästi luettu palstaa ja vastattu huutoon kun ollaan ihmetelty miksei Tappara näy katukuvassa.
En ole markkinoinnin ammattilainen mutta itse en ehkä olisi laittanut mainoksia juuri silloin kun alkaa kuukauden vieraspelikiertue.
Toimisto varmasti tietää paremmin.
Ei niissä mielestäni mitään lukenut.
En ainakaan huomannut.
Itse en erikoisemmin välitä katsella peliä vieraspäädystä enkä varsinkaan pienempää lasta päästä sinne ilman aikuista.
En siis lunastanut lippuja vielä.
Mikäli katsomoja ei lisätä maanantaina esim. parvelle tai toiseen päätyyn ostan liput rahalla sieltä missä haluan itsekin istua.
Lastenliput on muutenkin niin edullisia.
E. Pieni lisäys, nyt näkyy olevan parvi auki vieraspäädyssä ja lippuja mennyt paljon. Torstaina kun katselin paikkoja niin ei saanut lippuja parvelta.
Sama ajatus täälläkin!!! No hallissa ollaan kumminkin!!!
Tää lippuhomma yhteistyö kumppanin kanssa Sport peliin on mun mielestä erittäin hyvä juttu.
Lapset syyslomalla niin on hyvää aikaa tulla halliin ja ei ole kiire nukkumaan.
Mielestäni ns. Vähempi arvoisiin otteluihin voisi myydä edullisia perhelippuja että saataisiin uutta ihmisiä pelejä katsomaan.
Esimerkiksi 2+3 koostumus 29 tai 39 euroa ja liput myytäisiin vieraspäätyyn. Liput olisi hyvissä ajoin ostettavissa eli ei mitään viime hetken kampanjoita.
Muistan kun tv diili aikoinaan siirtyi Urho tv ltä pois ja lähetysten taso nousi niin moni perhe jäi hallista pois. Tällä hetkellä kun hinnat ovat muutenkin nousussa ei perheillä riitä ostovoima peleihin normi hinnoilla.
Itse ainakin diggaisin jos otteluihin jotka muuten eivät vedä yleisöä olisi edulliset perheliput vieraspäätyyn. Itse en näitä lippuja tarvitse mutta ajattelen että näinä kovina aikoina lapset ja heidän vanhempansa tarvitsevat valoa arkeensa.
Yksi kaveri lähtee huomenna peliin lapsen kanssa. Ja kaveri on kova Ilveksen mies. Näin se toimii.
Meillä pojan paras kaveri Ilveksen kannattaja kuten heidän koko perhe.
Tämä kaveri lähtee huomenna isänsä kanssa peliin. Isä ei ole kovin innoissaan mutta kun lapsi jankkaa vapaalippu kädessään niin minkäs siinä teet. ![]()
En nyt kritisoi tai mitään, mutta huomenna peli johon mennyt varmaan 7000 lippua jo? Pitäisiköhän tuota mainostaa somessa? Herättelisi vähän enemmän kiinnostusta normaaliin Sport-peliin nähden. Vaikka Vouchereilla onkin suurin osa tulossa, niin silti. “Halli täyttyy syyslomaviikon alkuun mukavasti – jo 7000 ihmistä tulossa paikan päälle! Yläkatsomoita avattu lisää.” tai mitä tahansa… Mutta ei, viikonloput on ilmeisesti sometiimille vapaata niinkuin muillakin toimiston väellä ![]()
Bussissa pyöri huomisen pelin mainos. ![]()
Kaksi tuntia sitten laitettu Twitteriin.
Nuoret menee sinne minne kaveritkin, ja hyvä niin. Kaikille tuskin peli on se pääasia, mutta onhan se mukavaa vaihtelua monelle. Ja halli on varmaan monella näistäkin vielä näkemättä. Kyllä itsekin voisin mennä Jypin peliä katsomaan, ja olenkin ollut (asun JKL lähellä). Mulle on ihan sama tuleeko omasta pojasta Tappara vai Jyp fani, tai jos ei kiinnostu jääkiekosta ollenkaan niin sekin ihan ok…
Hienoa, että yhteistyö takavuosien legendojen ja seuran kesken pelaa peliurienkin jälkeen. Ja miksei pelittäisikin, molemmat on kuitenkin hyvin leimallisesti ikitapparoita. Kyllähän näitä kannattaakin hyödyntää, kansa rakastaa Jukia ja Peksiä edelleen. ![]()
Eiköhän tuo ole ajastettu postaus – ei mitään reagointia esim. lipunmyynnin vilkkauteen?
Teetkö sinä sunnuntaisin töitä? Jos ei ole vapaata, niin ihmiset palaa loppuun. Tämä on sellainen asia joka olisi hyvä ymmärtää.
Aika moni tekee, itsekkin juuri lähdössä iltavuoroon.
Hyvä on kyllä tämä Tapparan ja Modulightin tempaus. Hyvä että tulee väkeä halliin vaikka lippujen keskihinta on maanantaina varmaan aika matala.
Tämä on hyvä nosto sometiimiltä.
Nyt odotteleen Ilves fanien sometusta kuinka noita lippuja ei ole myyty vaan ovat ilmaisia.