Täytyy yhtyä nettomaksajan viestiin. Itsekin olin 7- ja 5-vuotiatten Tappara-fanien kanssa pelissä ja tärkeintä oli pomppulinna ja Tapparan voitto, milllään muulla ei ollut pelissä merkitystä =)
Täytyy yhtyä nettomaksajan viestiin. Itsekin olin 7- ja 5-vuotiatten Tappara-fanien kanssa pelissä ja tärkeintä oli pomppulinna ja Tapparan voitto, milllään muulla ei ollut pelissä merkitystä =)