Jaa-a, ans kattoo ny. Yhdestä pelistä ei voi vielä vetää johtopäätöksiä, mutta veltto esitys Loppiaisena täyden yleisön edessä oli pieni yllätys. Itse budjetoin tilastotappiota Mikkeliin omituiselle maanantain pelipäivälle. On kyllä kamalan vaikea uskoa, että tiistain vieraspelin ja torstain kotipelin välissä olisi tehty jotain ylimääräistä.