Kiitoksia
käytän tätä samaa profiilikuvaa instagramissa. ![]()
Tämä tulee olemaan viiimeinen viestini palstalle. Ei sinänsä liity palstaan. Vaan siihen, että en enään koe järkeväksi silloin tällöin sanoa jotain mitä sieltä täältä kuulen. Koska en edes nykyään käy Tapparan peleissä.
Hitosti teille kaikille voimia ja tsemppiä Tapparan kannattamiseen.
Tapparan uusi tuleminen 2010 -luvulla toi itselle tosi paljon hyvää ja muistan myös sen euforian mitä -03 mestaruus toi.
Nyt en enää vaan koe itseäni enään niin Tapparalaiseksi, että jatkaisin palstalla. Jääkiekkoon käytän viikkotasolla ihan hitosti aikaa. Mutta en enää sinänsä kannata mitään seuraa.
Toivon kaikille hyvää ja Tapparalle vielä enemmän.
#Linden
@Jasu_Erkinjuntti upea profiilikuva! ![]()
Itse tehty?
Kiitos! Ei ole itse tehty, tää oli joku oikein maalaus tai muu taideteos mistä bongasin. Ja on kyllä todella hienosti toteutettu.
Taulussa lukee: Laine 2017.
@Virvelia_kainaloon Liittyykö silmälappu yhteisöpeliin? ![]()
Eiköhän. Ihan hieno!
blub blub blub ![]()
Ihailtavaa omistautumista.
Nyt on @Nuti mennyt vaihtamaan lumpeenkukan(?) spideriin. Mikä tässä takana? Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Seuraavaan Yhteisöpeliin osallistujat ovat vaihdelleet itselleen pelin teemaan sopivia avatareja. Palannen vanhaan tuttuun kuvaan pelin jälkeen.
Älkää nyt saatana vaihdelko noita. Koskee nyt ainakin sinua @Nuti ja myös @Virvelia_kainaloon
@Armas myös vaihtanut. Ei ei ei ja ei.
Mitä siitä tulisi jos minä vaihtaisin. Uusi alku vai jonkin oma peli?
Se ainakin. @Armas @Nuti ja @Virvelia_kainaloon tuntuu tällä hetkellä täysin uusilta käyttäjiltä profiilikuviensa takia.
Samaa mieltä. Itse ainakin yleensä miellyn tuohon avatariin ja yhdistän sen viestin kirjoittajaan. Nyt täällä on jotkut vaihtoviikot menossa jonkun pelin vuoksi. En tykkää.
Jaan mielipiteesi. Juttu lähti ehkä hieman yli, mutta toisaalta, tuo yhteisöpeli on sen verran hauska osa foorumia, että teen tämän pienen uhrauksen sen vuoksi. Ja taidanpa jopa pitää tämän avatarin: aloin ehkä hieman kyllästyä edelliseen, ja oli tavallaan outoa käyttää omaa naamaansa avatarina, kun moni muu ei käytä. No, oli miten oli: Hessu on aika hyvä, eikö olekin.
Hessu on suorastaa super ![]()
Ei mitään hajua yhteispelistä.
Tarkoitin sitä, että nyt taas joutuu miettimään kenelle vastaa ja mitä, koska tuo avatar ainakin itselleni kertoo usein sen, että miten uskallan kirjoittaa.
E. Ja ei tietenkään saisi arvioida vastauksia ym. avatarin perusteella, mutta niin aivot toimii. Saat toki olla eri mieltä.
Se on piristävä. Mutta joo, ymmärrän. Olen itsekin ajatellut samoin, kun joku vaihtaa kuvaa, mutta välillä sitäkin tapahtuu.
Pitäisikö minunkin vaihtaa? ![]()