Joo ei täällä nyt sentään alhaisiksi aleta.
@Kilo 'lla kommentoitavaa?
Mitäs @Treppu tää 25/68 meinaa? 25v ja neuvolapainot?
Mittoja strategi… Eiku ei mitään.
Mut siis tosissaan se on pelilaskuri: käydyt matsit/tavoite. Pysyy iteki hyvin kartalla nyt.
No ei toi ainakaan sun hauiksen ja vyötärön mitta oo. Ekasta 15cm pois ja toiseen vähä lisää niin sitten olis lähellä ![]()
Luulin että fanitat Haapalaa ja Luotoa. ![]()
Fanitanhan mä mutta nyt ei ole kyse siitä. ![]()
Mullakin on nyt autoaiheinen profiilikuva, kun en löytänyt enää alunperin foorumilla käyttämääni kuvaa mainion Aavikko-yhtyeen Derek! -vinyylistä, joten laitoin nyt julkaisun kannen. En kylläkään tiedä mikä kansikuvan hieno auto on.
Siinä on kyllä jotain samaa kuin Wartburg 353:ssa.
Ainakin 1970-lopun malleissa on vielä oven päällä tuo kätevä lista, joka estää lumen ja veden tippumisen sisään ovea avatessa. Ennen osattiin. (syvä huokaus)
Voisiko tuo olla Wartburg, aavikkorumpu?
Jonnet ei tiedä merkistä mitään😁
Mainio levy!
Wartburg 353:lta tosiaan näyttää
Trabant tuli aluksi itselleni jostain mieleen vaikka en automerkeistä paljon tiedäkään, näköjään jostain jäänyt takaraivoon että itäsaksassa tehtiin tuollaisia menopelejä.
Ei sen enempää tarinoita, mutta nyt lopetin veivaamisen tämän kuvahomman kanssa vähän pitemmäksi aikaa.
@Malis-Jakke
Nyt on timanttinen profiilikuva. Tervetuloa foorumille!
Kuitenkin liittynyt jo toukokuussa 2018. Silloin maailma ei ollut valmis käyttäjänimeen ja avatariin, mutta nyt on.
Nimimerkistä aika jätti, voi hyvin A1 rivi 6.
Ai se tuli tosta, oonki joskus miettiny sun nimimerkin alkua. Tässä kohtaa melkeen antaisin luvan vaihtaa nimimerkkiä, jos olisin päättävän tahon henkilöitä.
Ei paljon näkynyt Hakametsässä tällä kaudella?
Ei näkynyt töiden takia, Areenaan sentään jo ehtinyt. Otetaan treffit sporttibaarissa?
Nyt pisti pahasti silmään tuossa lehtijutussa Warren kiihtyvyydeksi 0-100 km/h annettu 14 sekuntia. Se on kyllä aika utopiaa. Enpä ole semmoista lukemaa nähnyt ennen esitetyn.
Tuolla lukemalla Warre olis ollut tuohon aikaan varsinainen urheilullinen menopeli, jota se ei tosiaankaan ollut. Lähempänä totuutta on TM:n testi vuodelta 1980. Kiihtyvyydeksi saatiin 21.2 sekuntia. Yleensä muistelen Warrelle ilmoitetun 0-80 km/h kiihtyvyyden. Jospa tuo olis ollut sitten se.