Teemu Nurmi

Tehojen puolesta ei ainakaan voi huonommin mennä. Olettaen että omissa ei soi, kun Nurmi on jäällä.

Jos sen verran riittäisi jalka, että ajaisi perkeleesti maalille maskiin ja hakkaamaan irtikiekkoja sisään, joita muu joukkue sinne toivottavasti toimittaa. Se riittäisi mulle.

2 tykkäystä

Kyl mä jotenkin luulen et tää on iha hyvä homma. Ei ne viime kaudella osotetut taidot yhtäkkiä mihkään häviä, joten toivottavasti saa yv-aikaa. Vääntövoimassa ei kyllä yhtään häviä Revolle.

2 tykkäystä

Se minkä luistelussa Nurmi häviää Revolle niin puolustuspelissä, peliälyssä ja oikeenlaisessa kovuudessa saadaan parempaa.

18 tykkäystä

Nurmi on älykäs pelaaja ja osaa tehdä sen varman purun jos kenttä tai omat kyvyt sitä vaativat. Osaa tehdä maalin paikasta ja taklata kovaa.

En ole tippaakaan huolissani Teemun panoksesta tänään. Sitäpaitsi joukkueena voitetaan tai hävitään ja Nurmi edustaa mulle ainakin isoa osaa Tapparasta.

17 tykkäystä

Ja jos Nurmi onnistuu niin Repo voi jäädäkkin poppareille miettiin perseilyjään.

Nurmi on sen verran kovan kokemuksen omaava pelaaja, että ihan satavarmasti pelaa hyvin tänään. Kiva nähdä miestä pelaamassa.

6 tykkäystä

Repo on ollu harvinaisen kylmäpäinen ja silti energinen ja ärsyttävä vastustajille. Yks epämääräinen tötöily ei tilannetta mun silmissä muuta. Tää yhden pelin huili on vähintäänkin riittävä, toivottavasti mies pääsee vielä liigaa pelaan.

Edit. Sori, tää oliki Teemun ketju eikä Revon. Lisätään siis pari lausetta vielä. Teemu on yks mun suosikeista ja on tosi harmi, ettei oo riittäny vastuuta. Toivottavasti onnistuu ja iskee maalin. Hieno mies kaikinpuolin!

6 tykkäystä

Nurmi kun tänään tekee maalin tai kaksi, niin siinä onkin ihmettelemistä, kenen tilalle Repo palaa torstaina. Teemu on täydellinen paikkaaja tähän saumaan. Kokenut, suoraviivainen, laukaisuhanakka ja levännyt.

3 tykkäystä

Hopeareunus Repon pelikiellossa on se, että Teemu saadaan kentälle. Ideaalitilanteessa pelaisi olisi yv:llä pointissa ja painaisi siitä kaapin tai kaksi.

1 tykkäys

Sit Jukka hereille ja Nurmi ykkösylivoimalle laukojan paikalle

5 tykkäystä

Tämä voisi olla Teemun viimeinen peli Tapparan nutussa. Arvostan miestä suuresti ja paluu joukkueeseemme oli todella mieltä ilahduttava uutinen aikanaan. Olkoon Teemun kauden päätös ikimuistoinen! Kolme enää.

1 tykkäys

Muistakaamme myös JUONIKKUUS, jota Jukka kaipaili lisää. Eiköhän Teemu kaiva joitakin kommervenkkejä kärppäpuolustuksen päänmenoksi? Luulisi, että on joitakin juonia tarttunut matkan varrella - semmoisia, joita nuoremman polven pelaajat eivät osaa varoa :wink: .

Joo, suoraviivaisesti maalille ja PAM!

2 tykkäystä

Nämä saa aina pienen hymähdyksen aikaan, kun joku kannattaja neuvoo ammattikoutsia hereille. :smiley:

Veikkaan Nurmen menevän ylivoimalla siihen Revon paikalle.

2 tykkäystä

Tuo suoraan maalilehan on Kärpille tuttua, mutta onhan se yllättävää, että Tapparalta löytyy toinenkin tommonen äijä pleijaripistekunkku Jussi Jasun lisäksi, joka ei vain pyöri kulmissa ja odottele ja fuundeeraa sekuntikaupalla, että laukoisko vain syättäis eli antais vastuksen rauhassa asettaa puolustusnappulat sopivasti laudalle. :wink:

1 tykkäys

Vielä viime kaudellahan Nurmi paukutti yv:llä maaleja Kemiläisen pienistä sivuttaissyötöistä tai Haapalan poikittaissyötöistä. Ja kudeissa oli silloin tällöin laatua. Tai sitten oli rouhimassa maalin edessä. Sielläkin meillä on vajetta.

2 tykkäystä

En itse näe siinä mitään syytä ‘‘hymähdykseen’’. 0 ylivoimamaalia finaaleissa. Nurmi viime playoffien eniten maaleja tehnyt pelaaja, joten ihan perustelu vaihto olisi

Enemmän sanamuoto, että toivottavasti on “hereillä”.

Siinä on vähän sellainen kaiku, että täällä löytyisi tietoa enemmän ja että hän ei tavallaan olisi hereillä näiden asioiden kanssa. Kyllä ne oikeasti aika hyvin tietää mitä tekee.

Mutta veikkaan Nurmen olevan ylivoimalla.

3 tykkäystä

Hieno mailannosto oli maalin edessä kun Juntila (?) oli pääsemässä maalipaikkaan :blush:

EDIT: Se olikin Karvisen mailan nosto

16 tykkäystä