Onko tieto, että kyseinen tv oli asiakaspalautus/käytetty? Ei kuulosta lailliselta myydä käytettyä uutena.
Vai tarkoititko, että yrittivät myydä tv:tä avonaisella paketilla sen varjolla, että oli kalibrointi tehty?
Onko tieto, että kyseinen tv oli asiakaspalautus/käytetty? Ei kuulosta lailliselta myydä käytettyä uutena.
Vai tarkoititko, että yrittivät myydä tv:tä avonaisella paketilla sen varjolla, että oli kalibrointi tehty?
Jälkimmäinen, eli oli palautus johon oli kuulemma tehty kalibrointi ja saisin sen “ilmaiseksi” jos ostan käytetyn uuden hinnalla
![]()
No taas kerran;
Google vai Android?
Uhd, qled,…?
Mikä merkki?
Budjetti 600-1000€
Alet alkoi. Olisikos tästä mitään jos haluu 55 tuumasen kohtuu hinnalla?
https://www.power.fi/tv-ja-audio/televisiot/lg-55-4k-uhd-led-tv-55ur81006lj/p-2394843/
LG:n R8000-sarja ei vaikuta hassummalta, jos ei ole hifistelijä. Inflaatio näyttäisi vähän nostaneen telkkareiden hintoja.
Edit: En osaa varmaksi sanoa onko tämä muutoin identtinen, mutta Gigantissa on R8000 sarjan kaksijalkainen versio hintaan 449€.
Onko Samsung soiva peli vai ei?
Itse ostin jouluksi tämmöisen Samsung QN85C 65" 4K Neo QLED TV – Verkkokauppa.com
Ainoo vika, että siitä on tullut kolme paskaa jääkiekkopeliä. Luultavasti ei johdu televisiosta?
60 Hz paneeli, 4K UHD
Puhtaasti tulevaisuuden turvaamiseksi, valitsisin itse mallin jossa on 100Hz tai nopeampi paneeli. Just tänään tuolla ei välttämättä mitään tee, jos ei pelaa, mutta telkkarin elinkaaren pitäisi olla vähintään 10 vuotta ja se on teknologian alalla pitkä aika.
Samaa kattellu, onko jo sen verran kokemusta että voitko suositella?
Voin suositella. Tietysti jos laittaa rahaa lisää niin saa varmasti paremman.
En tiedä millaisia Hisense -televisiot ovat laadulta/käytettävyydeltään, mutta ei enää kyllä montaa euroa/tuuma maksa (65" /399€) ![]()
https://www.power.fi/tv-ja-audio/televisiot/hisense-65-4k-uhd-led-tv-65a6k/p-2251853/
Hisense on maailman toiseksi suurin tv valmistaja. Näin mua kaupassa infottiin. Samoja töllöjä melkein kaikki. Pojalla ollu Hisense 43” peliruutuna ja eiköhän toi ihan ok ole
Samaa laitetta harkitsin mutta päädyin saman kokoiseen ja hintaiseen Finluxiin johon luvattiin neljän vuoden takuu.
Melkein väittäisin hinnan perusteella että ainakaan kuvan laatu ei ole häävi, kuten ei ole Finluxissakaan. ![]()
Arvosteluissa moititaan sovellutusten puuttumista, ei pysty asentaan Katsomoa, Ruutua, Discoveryä? Play kauppa puuttuu?
Normi tv katseluun varmaan ihan jees, ei varmaan ihan timanttia pelatessa liene, mut toiminee.
Veikkaan kaupaksi Giganttia koska samat lätinät kuuntelin joskus aikanaan jonkun muun merkin kohdalla.
Arvasin että lausumani ei ollut hyvä. Kaverini palkanmaksaja on Gorenje jonka omistaa Hisense. Myös hän on tämän kakkossijan kertonut. Samsung on suurin jaHisense kakkonen. Kappalemääristä puhuttaessa. Mutta todnäk joku väittää kuiteski vastaan.
Ja kauppa ei ollu Gigantti. En ikinä osta sieltä mitään enkä oo ostanu
Tässä pitää kysyä että tekeekö isot valmistusmäärät jostain halvasta laitteesta hyvän?
Mun mielestä ei tee. Halpa on halpa ja se hyvä on sitten ihan eri hintainen tuote.
Mä katselin yhtä Tapparan vieraspeliä kaksi erää halpistelkkarista ja ihmettelin että pesukoneellako siellä kuvataan kun hetkittäin kuvan laatu oli huono.
Viimeisen erän katselin sitten huomattavasti laadukkaammasta telkkarista ja ero oli korvin kuultavissa.
Tämä ilmeni parhaiten kun kamera kääntyi kuvaamaan vaihtopenkkiä tai jotain pimeämpää kohtaa.
Kiinalainen halpamerkki, joten en odottaisi kovin pitkää ikää tai softatukea.
En oo laadusta sen kummemmin maininnut. Sanoin et menee pojalla peliruutuna. On halpa ja ajaa asiansa. Ei ne kalliit töllöt paljon pitkäikäsempiä kai oo. Toisaalta ihan sama. Ostetaan uus jos hajoo. Ihme vaan ku aina tarvii alkaa vänkäämään ja esittään tietämystä toisten sanomisiin. Se toki kaikille suotakoon. Myönnän. Mun telkkari on ihan paska