Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Jaa a, mulla ei oo ollu mitään onglemia Telian kanssa ikinä. :thinking:

2 tykkäystä

Eli mulle tää oli vaan hyvä juttu. Mielestäni nettiliittymä digiboksilla plus noi kaikki kiekot, ni 50€/kk ei oo paha. Täytyy vaan muistaa seurata laskuja, niissä on ollu sanomista muutaman kerran.

Huomioi että Telian tyytyväiset asiakkaat ovat niissä ketjuissa selkeänä vähemmistönä.
Jos kaikki menee edes suurin piirtein toivotulla tavalla niin ei tarvitse nillittää julkisesti.

1 tykkäys

@TeliaPartio Täällä taas yksi vähemmän tyytyväinen asiakas! Hommasin (ja maksoin) vajaa vuosi sitten Telia TV:n digiboksiin lisäksi kovalevyn ja tänään tuli uusi lasku ko tuotteesta joka siis maksettu jo aika päivää. Että on otsaa yrittää saada maksua tuosta kovalevystä toiseen kertaan. Taitaa olla Telialla toimtatapana, että koitetaan, jospa joku tyhmä vaikka maksaisi! Hävetkää!!!

4 tykkäystä

@krobbe eihän toki tarkoitus ole tuplana laskuttaa! Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin voidaan tsekata laskutuskuvio rivi riviltä ja tarkasti yhdessä läpi. Tässä kootusti meidän asiointikanavat: Yhteystiedot | Asiakastuki | Telia

// Tanja

@TeliaPartio Asia selvitetty, tuplaa koittivat, kuitti jäi kouraan!

3 tykkäystä

Nonnih, 6 päivää sitten olen näköjään ihmetellyt Telian toimintaa, ja vaihdoin sen Viasat hässäkkäpakertin liigapassiin 24,90€/kk.
Äsken aloin kattomaan että vieläköhän sieltä näkyy Jokereiden pelit, no ei näy.
Mutta pisti silmään sellainen juttu että uusille asiakkaille liigapassi on 10€/kk loppuvuodeksi ja siitä eteenpäin 24,90€/kk.
Siitä aspaan chatin kautta ja selvisi että sama tarjous on myös vanhoille asiakkaille ainakin jos päivittää puhelinliittymän. Joten upgradesin pojan liittymää, siitä tuli kustannuksia +2€/kk ja sitä vastoin liigapassi halpeni -14,90€/kk loppuvuodeksi.

3 tykkäystä

Kyllä fiksumpi olisi sanonut ei Telian määräaikaisille sopimuksille ja vaihtanut operaattoria esim. Elisaan joka ei tuputa määräaikaista sopparia.

2 tykkäystä

täytyy jotenkin tällä järjenjuoksulla koittaa vaan maksella 23€ kuussa noista yhteensä vähemmän loppuvuoden, koville ottaa mutta fiksummat olis saattanut toimia toisin niinkuin sanoit.

1 tykkäys

No en minä ainakaan olisi ottanut määräaikaista sopparia sen takia, että liigapassin saa muutamaksi kuukaudeksi halvemmalla…

Meillä oli nousemassa hinta puhelinpaketeissa. Valittelin heikkoa kuuluvuutta ja sain tarjouksen, että netin nopeus nousee 200M ja sitten Tappara-passini saisin liigapassiksi 10€/kk syksyn ajan, jonka jälkeen voin downgreidata pelkäksi Tappara-passiksi halutessani normihintaisena. Tartuin tilaisuuteen, koska kysyin näin: Yksi varmistus vielä. Ollaanko teidän kanssa “naimisissa” 24 kk vai onko irtisanominen mahdollista ennen 2v. tarvittaessa?

Vastaus asiakaspalvelusta: Määräaikaisuuksia ei ole lainkaan, mutta hinta on voimassa 24kk. Pääsette tarvittaessa meistä eroon, jos näin haluatte.

2 tykkäystä

Minäkin päädyin tekemään näin, tämä oli aika hyvä vinkki.
Sain päivitettyä toisen operaattorin puhelinliittymän halvempaan, ja samaan syssyyn sain sitten liigan kympillä. Eli rahaa ei mennyt, mutta kiekkoa tuli.

@TeliaPartio Kysyisin teiltä tätä - pahoittelut, jos asiasta on puhuttu. 500 viestin kahlaaminen on vähän hankalaa.
Minkä takia Telia-tv-sovellus ei tue liigapassi + viasat kulta - ja liigapassi + viasat urheilu -komboja? En viitsi tilata dikiboksia noiden takia, mutta olisin saattanut ottaa jommankumman, jos sen olisi saanut toimimaan sovelluksella.

1 tykkäys

Ihan samaa ihmettelin itsekin, liigapassi + viasat urheilu kiinnostaisi kovasti Telia-tv:n kautta.

Telian asiakaspalvelun mukaan pitää tehdä määräaikainen sopimus liittymästä. :slight_smile:

“Kyllä, eli tässä olisi kaksi eri pakettia, jolla ton liigan saisi kympillä kuussa. Alla paketit: Rajaton 100M 19,9€/kk 12kk määriksellä Rajaton 200M 21,9€/kk 12kk määriksellä”

No, noissa asioissa on monta monessa, niin kuin edellä jo kirjoitin. Mitään ei ole hakattu kiveen, jos haluavat esim. minut vanhan asiakkaan heillä pitää.

Ei ole kuulemma oikeuksia jakaa sovellutuksen kautta, ainoastaan boxin kautta. Veikkaisin, että eivät halua maksaa extraa sovellutuksen takia, kun digiboxi on heidän graalinmalja… “Neuvottelut auki”… :slight_smile:

1 tykkäys

Juuri Telian (tai jonkun vuokrafirman) kaveri soitti ja tyrkytti liigapassia kympillä loppuvodeksi jos vaihdan puhelinliittymän, vaihdoin. Samalla kysäisin Telia-TV:seen tuota yhdistelmäpassia Liiga-passi + Viasat Jääkiekko. Olisi senkin myynyt ja sanoi ettei tarvitse mitään digiboksia vaan toimii pelkästään Telia-TV:n kautta. Kävi vielä esimieheltäänkin kysymässä kun kyseenalaistin asian. Jätin kuitenkin tilaamatta sen kun haistelin että taitaa olla ongelmia tulossa…

Laitoin tuossa äsken Liiga-passitilauksen kuntoon. Hieman olisi kiinnostanut tuo Viasat kiekko siihen kylkeen, mutta jätin myös tilaamatta, kun ainakaan puhelimen TeliaTV-sovelluksessa ei niitä kanavia löydy, mutta siellä paketin lisätiedoissakaan ei kuitenkaan puhuta mitään, että siihen pitäisi alkaa erikseen hankkimaan jotain muovilaatikoita telkkarin viereen. Aiemmin siihen kuitenkin ainakin piti hankkia se boksi että ne Viasatin kanavat sai näkymään. Kirjautumisessa oli alkuun vähän haasteita, kun verkkopankilla tunnistauduin. Ei meinannut ohjautua pankin sivulta millään takaisin Telian sivuille. Ja sitten vielä, kun tuon Liiga-passitilauksen olin tehnyt tuli tilausvahvistus sähköpostiin niin kummallisesta osoitteesta, että jo pelästyin, että olenko jotenkin mennyt haksahtamaan johonkin huijaussivuun. Osoite oli A2ebsmailer (at) sec-post piste teliacompany piste com.

Kyllä Telialla tuntuu olevan kaikki muu aika pahasti hakusessa (vrt. Viasat, Ruutu) mutta pelien näkymisestä minulla ei ole valitettavaa. Hyvin toimi Telia-TV, ainakin viime vuonna.

2 tykkäystä

Mulla on Applen puhelimessa Telian sovellus ja kyllä mää sieltä löydän viasatit yms. mitä oon tilannu.