Joo, se toimii sovelluksella. Itse olisin kuitenkin halunnut myös Viasatin muun urheilutarjonnan, kun Valioliigaa tulee seurattua. Se taas ei toimi.
Pakettiesittely on Telialla hieman sekava.
Kävelin Telian kaupan ohi ja siinä seisoi isoja bannereita joissa luki jotain tyyliin Liiga 10€/kk.
Ilmeisesti tämä on porkkana liittymän ostajalle, mutta täsmennyksenä kaipaisin:
- Liiga- vai joukkuepassi?
- Koskeeko hintaetu koko kautta?
Yllä joku on puhunut alennetusta hinnasta vain vuoden loppuun asti.
Mulla on Android luuri ja TeliaTV sovellus, mutta en pitkienkään etsintöjen jälkeen Viasatin kanavia sieltä ole löytänyt. Vai onko niin, että ne ilmestyy vasta, jos ne tilaa? Päivityksien pitäisi olla kunnossa.
Juu, ei näy muuta ku maksetut/ilmaset kanavat.
Kyseessä on tämä tarjous: Kampanja on päättynyt | Telia
Eli 19,90e/kk puhelinliittymän kun ottaa 12kk sopparilla niin saa Liiga-passin loppuvuodeksi 10e/kk. Säästöä Liigan peleistä tulee siis ~20e eli etuna voi ajatella saavansa loppuvuodeksi muiden joukkueiden pelit.
Näin arvelinkin aikaisempien viestien perusteella. Minusta tuonkin mainoksen viesti on taas siinä harmaalla alueella - myydään Liigaa kympillä, mutta ei Liiga lopu uuteen vuoteen.
Selvästi tarkoituksena saada huijattua ihmisiä määräaikaisen puhelinliittymän ansaan.
Telialla on toiminta koko ajan arveluttavaa, saa olla tarkkana jos heidän kanssaan joutuu asioimaan.
Täällä on kootusti lisätietoa yhdistelmäpaketeista. Viasat Hockey sekä kaikki Viasat Xtra -kanavat näkyvät Telia TV-sovelluksella Liigapassi + Viasat Jääkiekko -paketilla. //Essi
.
Kai tuossa vähän enemmän tulee säästöä, vaikka olisi vain joukkuepassilla muuten liikenteessä. 3,67 * 19,90e = 72e, tässä hinta 40e eli perätä 32 euroa säästöä.
Paketti on kyllä selvästi tarkoitettu halpaa liittymää etsiville. Siihen myydään sitten Liiga halvalla mukaan siinä toivossa, että asiakas innostuisi Liiga-paketista ja näin olisi hankittu uusi asiakas. En usko että varmoille Liigan-paketin ostajille on edes mitään kovin paljoa tuota parempia tarjouksia tulossa.
Oikeassa olet. Jostain syystä käytin laskelmissani Joukkuepassille hintaa 15e/kk, en tiedä/muista miksi.
Tämä on tietysti vain oma mielipiteeni, mutta onko muutaman kympin säästö vuodessa määräaikaisen liittymän arvoista? Mielestäni ei.
Liiga jää tilaamatta tällä kaudella ja käyn enemmän hallissa katsomassa pelejä.
Toisaalta, onko siinä määräaikasuudessa mitään ongelmaa kaikille. Itse otan lähes aina sähköt ja puhelinliittymät määräaikaisilla hyvillä tarjouksilla. Sen aikana ehtii kunnolla nähdä, minkälainen valinta tuli tehtyä, yleensä tarjous on ihan kilpailukykynen koko sopimusajan ja mikä parasta: voi rehellisesti sanoa kaikille kaupustelijoille, sori mulla on määräaikainen sopimus.
Tuo 19,90 € / kk taitaa olla puhelinliittymistä tällä hetkellä jonkinlainen perushinta, johon “tavallinen rahaveivaaja” pääsee suhteellisen helposti. Erikseen sitten tietysti he, jotka haluavat tuhlata omaa aikaansa ja vängätä muutamasta eurosta tuntitolkulla ja vaihdella SIM-korttia ja liittymää ristiin rastiin.
Minulle tuo määräaika käy oikein hyvin, kun se lukitsee hinnan taas vuodeksi about siihen, mitä itse olen valmis maksamaan. Eipä tartte vuoteen miettiä asiaa ja toisaalta voi kilpailijoiden tiedusteluun aina mennä sen taakse, että sori määräaika.
Tänään tuli tartuttua kausarilaisille tarjottuun Liiga passi + HBO Nordic -tarjoukseen. Ihan kivuttomasti tilaus ei mennyt, koska mobiilivarmenteella kirjautuminen ei riittänytkään, vaan jouduin kirjautumaan pankkitunnuksilla tilauksen tekemiseen.
Torstaina olisi tarkoitus vertailla HPK-Kärpät -pelin aikana Chromecast 3:sta , HTML 5 -soitinta ja Windows appsia toisiinsa. Perjantain ottelu katsotaan sitten parhaimman kokemuksen tarjoavalla vaihtoehdolla Toivottavasti ehdin tekemään vertailua, muuten mennään Chromecastilla.
Alkais jo!
Kausi alkaa perjantaina ja Joukkuepassi hankkimatta. Pari tiukkaa kysymystä @TeliaPartio lle.
Paljonko maksan syyskuulta jos tilaan Joukkuepassin tänään? Entä jos teen tilauksen perjantaina ennen peliä? Jos tilaan perjantaina, pääsenkö katsomaan samantien vai jääkö peli väliin tilausvahvistuksia odotellessa?
Mikään määräaikaisuus, pakettitilaus tai matopurkki ei kiinnosta, vain Joukkupassi toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.
Toki voidaan odottaa Telian vastausta, mutta ilman kytkyjä joukkuepassi on 19,90 € / kk toistaiseksi.
Aiemmasta kokemuksesta sen, mitä itse olen Telialta tilannut niin kannattaa ainakin 48 h ennen starttia laittaa tilaus vetämään, koska yleensä tilausputkessa on ruuhkaa ja tunnuksien aktivoinnissa menee oma aikansa. En usko, että hinta on muuttumassa noilta osin ennen sitä h-hetkeä perjantaina.
Syyskuulta maksat päivittäisen veloituksen, mutta laskutuskautesi on jokin Telian “ufoista.” Se saattaa olla esim. tämä loppukuukausi, mutta voi olla myös 30 päivän jakso ensi kuun puoliväliin.
Tartuin tuohon Liiga-passi loppukaudeksi 10€/kk tarjoukseen. Tarkistin Telian asiakaspalvelusta erikseen, että kausikorttilaisten tarjouksen voi ottaa sen jälkeen vielä eli vuoden vaihteessa vaihdan kausikorttilaisten diiliin.
Tarjouksen ottaminen onnistui, kun päivitin 14,90€/kk 100M rajattoman 4G-littymän (pelkkä netti) 21,90€/kk 200M rajattomaan (4G, puhelut, viestit) liittymään 12kk määräaikaisuudella. En yleensä määräaikaisuuksista perusta, mutta laskeskelin, että maksan joka tapauksessa 2-5€ puheluista joka kuukausi tuon aiemman kk-maksuni päälle ja toisaalta minulla on rajaton netti oltava, kun käytän sitä niin paljon.
Positiivista on, että Telia on nyt alkanut markkinoida Liigaa kympillä kuussa avoimesti kaikille, eikä vain liittymän vaihtajille.
Näin se on, kuten @peterra tuossa jo kertoikin, eli Joukkuepassin saat hintaan 19,90€/kk toistaiseksi voimassa olevana. Tässä suora linkki Tappara-passin tiedoille.
Ei kannata ihan viime hetkille jättää tilaamista, sillä etenkin Liigan alkuhetkinä voi olla tilauskanavissa ruuhkaa, mikä saattaa hiukan hidastaa tilauksen läpimenoa systeemeissä. Eli varman päälle kannattaa ottaa ja tilata ainakin tunnarit jo hyvissä ajoin, jos niitä ei vielä ole. // Tanja
Telia pelaa laskutuskautensa siten, että ensimmäisessä laskussa tulee muutama “ylimääräinen” päivä mukaan + 19,90€. Lopulta laskutuskausi on siten mitoitettu, että saa vielä viimeisen laskunsa toukokuulta heinäkuussa. Vaikka tilaus “päättyy” kun pelit päättyvät.
Onko osto-/tilausprosessissa manuaalisia työvaiheita Telian puolella?