Telia TV: Tilausasiat ja hinnoittelu

Saisiko tuohon itse kysymykseen eli syyskuun hintaan vielä tarkennusta? Ei kai se 19,90e ole syyskuulta jos tilaan kuun puolessa välissä? Vai onko laskutuskausi aina kuukausi eteenpäin tilauspäivästä?

2 tykkäystä

He laskuttaa sinulta päivähinnan kuitenkin varmaan ajalta 15.9-25.9. ja 19,90€ sitten 26.9-25.10. näin saadaan aina vähän extraa. Normaalisti kun tilaat kanavapaketin, niin maksat vain sen summan mikä on kanavapaketin hinta :slight_smile:

Oliko nyt niin, että minulla pitäisi homman toimia ilman suurempia jumppaamisia, koska en ole katkaissut tilaustani missään vaiheessa?

1 tykkäys

Ainakin isällä näkyi pelien kohdalla “ostettu” vihreällä pohjalla. Joten jos menet sovellukseen niin tuo varmaan antaa osviittaa onko kaikki kunnossa.

1 tykkäys

Tilasin äsken Liiga passi + HBO paketin, ihan kivuttomasti meni.
Perjantaina täytyy kokeilla miten näkyy saaristossa, jos nyt ehtii kattella.

EDIT: paitsi ettei mennytkään, mun piti sitten luoda uudet Telia TV tunnukset joten nyt niitä on 2 kpl. Miksi @TeliaPartio?

2 tykkäystä

Valitsitko siis tilaussivulta vaihtoehdon “Minulla on jo Telia TV”, jonka jälkeen tunnistauduit ja valitsit kohdan “Käytä nykyistä Telia TV -tiliä”?. Tällöin passin pitäisi mennä siihen.

Voimme katsoa tilannetta tarkemmin asiakaspalvelun kautta. Sitä kautta ylimääräinen tili voidaan poistaa ja passi siirtää vanhalle tilille :slight_smile:

// Ilari

Parhaani yritin. Se ei oikein toiminut, olin loggautuneena Telian tunnuksella sisälle.

Lopulta pääsin jotenkin chattiin jossa kysyttiin onko minulla Telia tv tunnukset jo ja muistanko salasanan siihen. Vastasin kyllä.

Ei tuo nyt haittaa mutta ärsyttää.

Hetkonen, nyt on tullut erikseen “Liiga-passi UHD” tilaussivulle hintaan 29,90e/kk. Eli nyt muutamasta hassusta UHD pelistä pitäisi maksaa 5e/kk (tai 10e/kk jos katsot vain Tapparan pelit) jonka päälle vielä se matopurkki 10e/kk?

1 tykkäys

Okei, vaikea sanoa mikä siellä on mennyt pieleen. Onko homma nyt kuitenkin kunnossa?

// Ilari

Asiakaspalvelunne taso on luokatonta! Olen viimeiset puoli tuntia yrittänyt selvittää, että miten uhd lähetysten katsominen onnistuu teillä ja miten tilaus tapahtuu.

Selvittämisessä meni noin 2 tuntia aikaani.
vasta kolmas tai neljäs asiakaspalvelija osasi sanoa, että vaatii sen teidän digiboksinne, että näkee uhd liigalähetykset.

1. Asiakaspalvelija väitti että toimii Chromecastilla, Apple tv:stä ei tiennyt. Ei osannut myöskään kirjoittaa.
  2. Asiakaspalvelija sanoi ensin, että toimii Apple tv:llä, mutta muuttikin hetken päästä mielensä, kun “sinulla ei ole mitään kanavia meidän kautta” en edes ymmärtänyt mitä tämä tarkoittaa.

Mistä te etsitte työntekijät asiakaspalvelunne?
Asiakaspalvelunne ei tiedä mitään ja ulosanti on kuin yläasteikäisellä.

2 tykkäystä

Vaikuttaa kyllä tosiaan kinkkiseltä asialta, kun ei edes kolmas asiakaspalvelija osaa vastata kysymyksiin. :man_facepalming: :smile:

Sen verran huomiona, että jos haluat anonymiteettisi säilyttää, niin kannattaa ehkä peittää toi puhelinnumerosi viesteistä.:thinking:

Joku on päästetty kännissä kirjottaan, aivan luokatonta tekstiä :smiley:

On. Kahdella ekalla asiakaspalvelijalla oli tosiaan teksti tuota tasoa ja tietoa ei ollut mistään.

No nyt on tilaus sisällä.
Kirjautuminen salasanalla, sormenjälkitunnistautuminen nettipankissa. Vielä kun saisi käydä viemässä veri- ja virtsanäytteen labraan että varmasti on sama kaveri kun laskunmaksaja.
Vain kerran täytyi kysyä chatista apua kun ostoskoriin meni joku melkein 30€ paketti ihan pyytämättä eli vahingossa. Kyllä on sekavat sivut versus ViaPlayn avaaminen viime sunnuntaina. Pääasia että homma hoidettu ja nyt jännätään aukeaako yhteys Hakametsään jo tällä viikolla.

Telialta tuli lasku,
KANAVAPAKETIT
Liiga Preseason -passi 05.08. - 31.08. 27 pv 0,00
Etuhinta 0,00 EUR/kk, Hinnastohinta 14,90 EUR/kk
Tappara-passi 01.09. - 04.09. 4 pv 2,57

Miksiköhän Tappara passista joutui jo maksamaan ku pelitkään eivät ole alkaneet?

Tuolla tavalla meni viime kaudellakin. Sen takia porukka irtisanoi tilauksia, ja tilaa kauden alussa uudestaan. Sinä maksat syyskuulta täyden hinnan, myöhemmin tilannut maksaa niiltä päiviltä milloin tilannut. Kätevää eikö… :slight_smile:

1 tykkäys

Tällä palkitaan uskolliset asiakkaat vai mites se oli?

6 tykkäystä

Juuri näin. Onneksi Elisakin lähestyi houkuttelevalla liittymätarjouksella. Ei kai se auta ku vaihtaa liittymä ja muistaa irtisanoa keväällä passi. Ja Elisalta saa kyytipoikana 30e lahjakortin joka kattaa kyllä nämä menetykset.

2 tykkäystä

Teleoperaattoreiden mielestä vanha uskollinen asiakas pitää palkita korkeammilla maksuilla. Sama tosin pätee monien lehtien tilauksiin. Ei välttämättä kovin fiksu tapa toimia.

6 tykkäystä

Mä pistin tilauksen kans sisään, mutta jostain syystä en päässyt kirjautumaan Telian appiin sisälle.
Muistelin, että tää oli viime vuonna jo samanlaista paskan nielemistä niin en todellakaan halunnut jättää perjantaille.