Karhu jatkaa tänäänkin maalissa
Tuli mieleen sellainen miete, että kun Domi oli muutaman pelin putkeen pelivuorossa, silloin Karhunen on saanut vetää pelipäivän reenit Tuonosen kanssa. Olisiko siellä hiottu Karhua oikein kunnolla kuntoon?
Mikäli siis menee samanlailla kuin Bluesissa, että pelivuorossa oleva veska ei saa ns. Maalivahtitreeniä pelipäivänä. Tämä siis jostain Kähkösen haastattelusta MM-kisojen jälkeen.
E. Hyvä että Karhunen saa jatkaa loistopelin jälkeen. Saihan se Domikin, joten ei luulisi palstalla olevan ongelmaa tämän asian suhteen.
Komea imurointi
Aivan hirveää touhua. Toivottavasti Karhunen pystyy täyttämään edes kakkosen saappaat pleijareissa. Onneksi meillä on Dominattori!
voisko tän paskan dumppaa johki ranskanliigaan? ei ■■■■■ mikä kasa paskaa
Älkää unohtako niitä hyviä otteita. Askel taakse kaksi eteen.
Nyt näki että kaverin pää ei kestä.Imuroi ekan maalin jonka jälkee romahti täysin
Tai toisinpäin, yksi eteen kaksi taakse.
Karhu nosti Cityn haastiksessa käden pystyyn. Taustalla jotain ihme Ilves-huutelua, Karhukin kuittaili suorassa lähetyksessä jotain takaisin.
En oo ihan hirveen innoissani jos Karhunen on lähelläkään pelaavaa maalivahtia kun ruvetaan taistelemaan kullasta.
Oliskohan jossain pätkässä tämä? Mitä siinä huudeltiin?
Vaikka Karhun torjunnoilla ei välttämättä tänä vuonna maljaa nostella, niin laittasin tämän sen sen faktan piikkiin, että paikallispeleissä voi tapahtua mitä vaan, niinkuin vuosien saatossa on nähty. Olkoonkin sitten toinen mestaruustaistossa ja toinen lähinnä muuten vaan liigassa.
Eilen nollat ja nyt heikompaa.
Taas kerran tulee kyllä melkoinen määrä lokaa niskaan Tomille. Eka maali meni helposti ja kolmas oli käsittämätön, en usko, että osasi edes pahimmissa unissaan Tomi odottaa tuollaista vetoa tuohon kohtaan. Pomppivaan kiekkoon hirveä lämäri ja liikevoima todella kova. Eihän tuollainen ikinä saisi mennä, mutta itse satuin istumaan ihan maalin takana ja en mä ainakaan ehtinyt kissaa sanoa, kun kiekko oli häkissä. Jotain omaa äijää pyöri siinä lähellä ja Karhunen ei selvästi edes odottanut koko vetoa, koska oli jo melkein lähdössä pois kohti vaihtoaitiota. Vielä ehti vähän liikuttaa itseään, mutta tuossakin olisi se sijoittuminen auttanut, mutta kun ei ollut oikein sijoittunut ja veto oli todella hyvä.
Noh, yhtä kaikki, en ymmärrä tätä huutoa siitä, että pää ei kestä, siellä tuli ihan hirveitä paikkoja kolmannessa erässä ja yksi läpiajo päälle, jonka Tomi torjui todella hyvin. Erittäin hyvää pelisilmää Tapolalta, että antoi Tomin kerätä ittensä pelissä parin helpon maalin jälkeen, jotta pääsee takaisin samalle tasolle. Muutoinhan Tappara veikin peliä ja suurimman syyn kyllä pistän ihmeellisen tuomarilinjan piikkiin, että Ipalla ja Tapparalla oli tässä pelissä ihan eri säännöt. Tapparan peli sekosi tokassa erässä jäähyilyyn, joista monet olivat lievästi sanoen kevyitä.
No ei kannata kritisoida, se voi mennä Karhun tunteisiin, tai no nyt oli kehuttu ja tulos tämä. Empä tänne viitsi enää kritisoida, kun pelaajat vissiin lukee nää, eikä osaa käsitellä lukemaansa ja voi vaikka mestaruus mennä siihen. Uskomattominta paskaa mitä oon lukenut täälä. En tähän ketjuun muuta sano.
Kyllähän Labrys-rakas sinä saat kritisoida. Kaikki saa kritisoida ja tänään on aihettakin, mutta toisaalta itse näen selvästi Karhusen otteissa melkoista piristymistä ja ero siihen tilanteeseen ennen joulua on mielestäni ihan nähtävä. Sijoittuu pääosin hyvin ja ottaa ISOJA torjuntoja, jotka pitää joukkuetta kriittisellä hetkellä pystyssä.
Mietipä vaikka, että Karhunen olisi kolmannessa erässä gamesaverien sijaan päästänyt sellaisen maalin kuin toisessa niin joukkue ei olisi edes uskaltanut laittaa kirivaihdetta silmään. Nyt Tomi otti KRIITTISILLÄ hetkillä todella isoja torjuntoja joukkueen eteen ja se lämmittää ainakin minun mieltäni Ja se on juuri voittavan maalivahdin tehtävä.
Toivonen oli tänään se mv, joka ei taas pystynyt kriittisillä hetkillä ottamaan niitä tarpeellisia gamesavereitä. Tapparan tasoitus menee pitkälti hänen piikkiinsä.
Kyllä tän pelin jälkeen Karhusen Fan Club kannattaa vaan olla oikeasti hiljaa. Jätkä melkein lahjotti 3 pinnaa ipanoille.
Voi, voi, kylläpä Karhunen tekee nyt vähän vaikeaa tästä, onhan toi punaviivalta tehty maali nyt sellainen joita ei vaan millään voi tulla. Mutta mielestäni kyseessä ei ollut ns. päänkestämismaali, vaan heikon keskittymisen maali. Taisi olla jo ajatukset erätauossa ja pelin seuraaminen täten tuskin edes puolittaista. Joo, mutta ei millään perusteella kenenkään muun kuin Karhusen maali.
Mutta kuitenkin eilen hieno tilauksessa olevaa myötäilevä esitys ja tänään, noh parannettavaa jäi, mutta silti eilisen perusteella kehityskäyrä on oikean suuntainen. Mutta täytyy kyllä sanoa, että pari napsua parempaa tänään odotin ja toivoin.
(BTW, tälle palstalle pitäisi saada toiminto, että kirjoitettuja viestejä ei voi poistaa jonkun ajan (10-60min) jälkeen kirjoittajan omasta toimesta.)
Hauskaa muuten, että mulla ei ole mitään tietoa kuka peterra on, Messin kyllä tiedän, mutta peterra ja mä (ja Messi myös) nähdään asioita ajoittain samalla tavalla. Tää taisi olla jo toinen kerta nyt lähiaikoina kun mä näpyttelen jotain ja sitten peterra näpyttelee ihan samansuuntaista…läpätään menemään ja…luen oman suuntaisia ajatuksia jonkun muun kirjoittamana.
Olihan ensimmäinen ja etenkin kolmas maali karmeita hörppyjä. Se on fakta. Mutta en mä ainakaan mitään sen suurempia päänkestämättömyys johtopäätöksiä noista vetäisi. Päinvastoin, kokosi hienosti itsensä ja itse asiassa pelasi torjunnoillaan Tapparan vielä jatkoajalle.
Tuosta Cityn haastattelijan Twitter-tilistä voi lukaista tiivistyksen tapahtumista
Kyllä tuo meidän Karhunen on kehittynyt koko ajan ja mielenkiintoista seurata kuinka kehitys jatkuu. Välillä tulee lapsuksia, mutta kevään pelit näyttää todellisuuden. Ennemmin haparoinnit runkosarjassa kuin täysi sulaminen Playoffeissa.