Tomi Karhunen

Jos minua tarkoitat, niin en oo nähny peliäkään Saloselta, joten ei oo mitään käsitystä. Opettele katsomaan peliä, niin voit tehdä omat johtopäätöksesi, tai toki voit katsoa mitä muut on mieltä ja myötäillä.

Niinhän mää oon tehnytkin, mutta kun sulle ei kelpaa.

@Labrys kun kerran osaat kirjoittaa ihan asiallisestikin asiasta niin miksi ihmeessä sitten “päästelet” tuollaisia kommentteja ulos kuin tuo aikaisempi kommenti:

Ei pelaajat ole mitään koneita, joiden taso on “stabiili.” Se on tavoite, mutta ei se ole mikään odotusarvo. Loppujen lopuksi ainoastaan nykyhetkellä on väliä. Esim. minä vedän noin kommentit Karhusesta heti takaisin, kun Karhunen pelaa seuraavan hyvän pelin ja kehun, kun siihen on aihetta. Kauden alussa ei voi kukaan tietää, miten kenenkin pelaajan otteet kauden aikana elävät. Kaikille tulee huonoja hetkiä ja hyviä hetkiä, se on ihan normaalia, vaikka fanit sen unohtavatkin. Millään ennakkoarvioinneilla ei ole pelaajan tason kannalta mitään merkitystä, koska se todellisuus näyttää, millainen pelaaja on.

Esim. minä olisin ennen kautta sanonut, että Karjalainen ei ole mikään huippupelaaja ja pidin Karjalaista lähinnä nelosketjun ukkona. Nyt on kauden mittaan tullut itseluottamusta ja kehitystä ihan hirveästi ja Karjalainen on alkanut muuttua omissa kirjoissa suosikkipelaajaksi ja todelliseksi työmyyräksi. Ennen kauden alkua olisin pitänyt Karjalaista about Kaksosen tasoisena kaverina, mutta on kivaa olla väärässä. Ei minunkaan asiantuntemukseni siitä mihinkään laske, että arvioin Karjalaisen kauden alussa väärin.

On lähinnä typerää kysellä sellaisten asioiden perään, että “päätä jo mitä mieltä oot jostain pelaajasta” - Ei sellaista päätetä. Siihen vaan vaikuttaa pelaajan esitykset. Kun pelaat hyvin saat kehuja multa ja ±merkin, kun pelaat huonosti saat palautetta multa ja miinusmerkin. Karhunen on saanut multa kauden varrella sekä plussia että miinuksia, eilisen perusteella isoa miinusta. Ei tässä ole kyse mistään “päätä jo mitä mieltä olet”

1 tykkäys

No välillä on halu herättää keskustelua, ja nostaa tunnetta, ei sen kummempaa. Täytyy pitää porukka hereillä ja aktiivisena. :slight_smile:
Oon kyllä seurannut jääkiekkoa melko aktiivisesti useita vuosikymmeniä, ei mulle tarvi selittää kuin pikkulapselle. :wink:
Maalivahteja olen seurannut, kun kloppina olisi lahjojakin ollut, ja pitkään kadutti etten kehotuksista, ja kannustuksesta huolimatta lähtenyt kokeilemaan tosissaan. Jotenkin osaan lukea sitä maalivahtipeliä mielestäni, ja karvat nousee pystyyn näistä maaleista missä Karhunen on jättänyt käytännössä maalinsa tyhjäksi, jos kiekollinen on maalin sivusta, niin ei maalivahdilla ole tarvetta mennä sinne vastaan.
Sitten nää ranarit kaukaa, kuten se Vahalahden maali, voi ne joskus upota, mutta yleisesti ottaen pitäisi ne poimia, jos ei maskia ole. Laukaisun jos näkee niin siittä sen jo tietää mihin se tulee. Parhaat laukojat voi välillä toki kauempaa maalin tehdä kelle vaan, esim. kovasta vauhdista tai sivuttaisliikkeestä saa “yllätettyä” terävällä ranneliikkeellä, ettei sitä kerkeä lukea. Karhulle uponneet etukulmavedot myös närästää, ja se huolettaa, kun maaleja on mennyt niin monella tavalla, längistäkin, vaikka pitäisi olla jäitten kautta pelaava maalivahti, ja ne kiekkojen tippumiset…

Koitan tuoda paremmin itseäni ilmi ja jättää noita turhan kärkkäitä kommentteja vähemmälle.
Yritin sanoa, ettei Karhusen otteet ole hetkittäisistä hyvistä otteista huolimatta minua tällä kaudella vakuuttaneet.

1 tykkäys

Noh nyt oli hyvä peli. Toki vähän ne kiekot pomppi minne sattu ja pari kilahdusta kehikoissa, mutta vain yksi päästetty ja se ei mennyt piikkiin (vain päästetyt lasketaan).
Hyvä hyvä…

2 tykkäystä

Hyvä ja varma peli Karhuselta tänään.
Pelsujen maalille ei voinut mitään, onnekas ohjuri kovaan viivavetoon.
Useita loistotorjuntoja.

Täytyy antaa kehuja kun aihetta on. Piti joukkuetta pystyssä alussa. Peli olis voinut olla 3-0 ekan vitosen jälkeen.

Nyt Karhunen antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa, ja kuten jo otteluseurannassa sanoin, pakit luutivat hyvin varsinkin ekassa erässä irtokiekot Tomin edestä, eikä pelsut saaneet lisämaaleja.
Lisäksi mukaan tuli ainakin kaksi gamesaveria. Suunta on ylöspäin.

3 tykkäystä

Nimenomaan tä tässä haetaan Pitää olla mokke joka hoitaa tonttinsa siihen malliin et vastuu siirtyy pelin voitosta ketjuille. Meillä on kyllä maalintekijöitä.

Toivottavasti taso säilyy ensi pelissäkin

alkaa ihan oikeesti ottaa toi Karhunen aivoon joka pelissä menee yksi tai useampi helppo ja saman tien pisteet

Jep, taas hävittiin Karhusen takia.

Voi luoja…

Helpohko maali, mutta lähti pyörivänä ja siinä oli kaksi mahdollisuutta joko tulee laukaus tai onetimer paikka.

Hienoja pelastuksia ja ei Karhuseen kaaduttu kun ite tehtiin 0 maalia jolloin harvemmin voitetaan yhtään mitään.

Voi nyt ■■■■■■ Joukkue saa pari hassua paikkaa koko pelissä LUOTUA ja itkut alkaa Karhusesta. Oikein yksi päästetty maali.

Suunta selvästi eteenpäin. Tänään hyvä esitys.

12 tykkäystä

ANTEEKSI tämä julkinen avautuminen, mutta nyt jokainen painuu nukkumaan ja miettii oikeasti ihan hetken keskenään jääkiekkoa.

En oikeasti usko tätä todeksi, että täällä on joku OIKEASTI poraamassa Karhusesta. NOLLA TEHTYÄ 60 MINUUTISSA JA VASTUS VOITTAA 1-0. HERÄTYS NYT. FANIT. HERÄTYS.

JOS JOUKKUEELLA EI OO VALOJA PÄÄLLÄ, EI OO TÄÄLLÄKÄÄN.

16 tykkäystä

Jos kenttäpelaajat tekee pyöreet nolla maalia, niin Karhunen on väärä henkilö haukuttavaks. Näitkö muuten ne kaksi Karhusen gamesaveria? Vai huonot asiat vain?

Ei tää Karhuseen kaatunu vaikka aavistuksen helposti ainoo maali menikin. Nyt Tomilla on kaks hyvää peliä peräkkäin, joten alkaisko se tatsi löytyyn. Ku kenttäpelaajatki sen viä löytäs…

2 tykkäystä

Peliä en ikävä kyllä nähny, mutta 0-0 tilanteessa kyllä maalit ois pitäny tehdä joku muu kuin Karhunen. (Tarvii katsoa ny jälkikäteen nauhalta se maali) mutta kuulostaa positiiviselta että suunta ylöspäin.

Tosi on,ei yhdellä päästetyllä pitäs hävitä. Mut toisaalta ei se yksi pitäisi mennä näin. Se yksi torjunta mistä porukkaa kusi hunajaa oli,laitan räpsän tähän niin lataa siihen.

Kyllä. Päästi enemmän maaleja kuin vastustajan maalivahti. Onko siinä joku ongelma tajuta?
Jos ei päästä yhtään, niin jossain vaiheessa ne omat tekee sen maalin.