Oli pakko. Anteeksi.
Ja onhan se💪🏻
Kattokaa tän päivän vika vaihto ja miettikää mitä tosta pätkästä sanottiin pari kuukautta sitten. Tuukka syö sen kiekon vaikka yksinään.
2016
2017
2018
2019
Hyvää nostalgiaa. Yllättävän paljon on itseään jalustalle nostavia kirjoittajia täällä.
Mitä olette mieltä, vaikuttiko Tuukan syksyyn nilkkavamma?
- Kyllä
- Ei
0 voters
Kylläpä on muuten yllättävän ärsyttävä ja jotenkin sellainen perinne-suomalais-ivallinen lähestymistapa tämä, että kun jotkut ansiokkaasti nostavat (itse kirjoittamiaan) pitempiä kaaria, jotka ovat kiinnostavia, niin tämä käännetään itse aiheen sijaan näitä kirjoittajia vastaan ilman mitään oikein järjellä ymmärrettävää syytä.
Emmää nosta itteäni mihinkään jalustalle. Yritän vaan saada nuoremman polven ymmärtään, että Tuukan kohdalla näin on aina ollu. Oon sitä sanonu joka syksy, mutta aina lopputulos on sama. Mulla on Tuukan pelaamisen seuraamisesta melko pitkä kokemus ja nimimerkkiki juontaa juurensa Ison Geen pakkiparista. Tuukan pelaamiseen mulla ei tietenkään oo osaa eikä arpaa, eikä mitään syytä itteäni mihinkään nostaa, mutta jotkut asiat vaan on aina ollu ja luultavasti tulee aina oleen samanlailla. Jos joku vaikka seuraavana marraskuuna muistais tän asian. Enkä kiellä ketään arvostelemasta Tuukkaa sillon marraskuussa, kunhan kukaan ei oo kenkää syksyn peliesitysten vuoks antamassa.
Kyllä minäkin olen Tuukan pelaamista kehunut ja olen kehunut hänen pelaamistaan myös “synkässä syksyssä”.
Tuo “itsensä jalustalle nostamis” juttu juontaa juurensa muualta ja pahoitteluni, että toin sen tähän ketjuun.
Ai saakuta, nyt tuli flashback majakasta ja pervaunusta!
Tuukan hyvä haastattelu Jatkoajassa:
− Tuskin kukaan on pelikieltoja tarkoituksella ottanut. Kun mennään täysillä, joskus sattuu vahinkoja. Näissä peleissä jokainen jäähy voi maksaa voiton. Täytyy olla tarkkana, ettei käänny joukkuetta vastaan. Sen verran taklataan kuin jääkiekkoon kuuluu, mutta mitään tarkoituksenhakuista siellä ei ole. Kun voitosta pelataan, ei voi alkaa hölmöilemään, Mäntylä analysoi.
Ei ollut mies tänään otsikkoissa, mutta hyvää peruspelaamista. Erityisesti kiinnitin huomiota, että antoi tarpeen tullen yhtenä harvoista Tapparan pelaajista painetta. Niin av:lla kuin muutaman kerran hyökkäyspäässäkin jopa ylimmäisenä.
Joo tää jätkä ei näytä pettävän kun on oikea tarve…on se kova.
Nestori on jostain syystä noussut toivotuin ja ehkä yllättävinkin tavoin esiin pudotuspeleissä. Satunnaisesti vähemmän hyvässäkin ehkä, tekevälle kun sattuu, mutta suurin valtaosin hyvässä. Vastuut ovat lisääntyneet noin minuutilla ottelua kohti runkosarjan lopulta. Johtajuus näkyy jäälläkin sopivaan kapteenistotyyliin.
Uran sadas pudotuspeliottelu.
Hieno kevät Tuukalta. Hattu päästä soturille. Aivan mahtava peli tänään ja miestä seinälle. Pakiston paras!
Pommikone lensi taas keväällä matalalla ja kovaa. Tykkäsin varsinkin tämän päivän otteista, johti edestä.
Iki-Tappara paransi peliään, kun panokset koveni. Osoitti olevansa yhä tärkeä palanen puolustusta ja pelityyli on edelleen todella kova. Ei saa ansaitsemaansa arvostusta eikä huomioita. Nimeä ei lauleta,vaikka saman ikäisenä pelillinen taso on huomattavasti kovempi kuin painakaa mieleenne numero kuudella.
Pommikone Mäntylä paukutti eilen jokapuolella kaukaloa ja kerholaisia vain putoili. Toivottavasti Tuukka ajelee samanmoisia niittejä hesalaisiinkin perjantaina.
Parastahan noissa niiteissä oli se että ne olivat kovia, puhtaita ja Tuukka ei ajanut itseään ulos.
Tuukka nosti tasoaan kevääksi. Se oli mukava nähdä koska on ollut suosikkini edustukseen nousunsa jälkeen.
Pitäisköhän tää laittaa Bäcksin vai Tuukan ketjuun, laitetaan tänne. Ei oo Tuukankaan merkitys pelkästään kentällä: