Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Hauskinta tästä tekeekin se että @Steve on tykännyt tästäkin viestistä :smiley:

4 tykkäystä

Kenenkähän viesteistä tuo on eniten tykännyt? Minäkään en tiedä ken hän on😀

2 tykkäystä

Kertokaas viisaammat miten nuo tykkäyksien määrät lasketaan. Onko niitä / nimimerkki eri määrä? Vähentääkö esim liputuksien ja jäähyjen määrä sun saldoa?

Ihmetyttää vaan kun jo nyt tuli ilmoitus että tykkäyksien määrä tältä päivältä alkaa olla tapissa. Ja en nyt niin hirveästi mielestäni ole ehtinyt sydäntä painaa… Varmaan säännöissä tai jossain kerrottu, mutta kun on laiska…

Esimerkiksi mestarilla on enemmän kuin konkarilla, eli käyttäjätaso (oikea termi?) vaikuttaa tykkäyksien määrään.

Jaa mää oon vaan konkari…

1 tykkäys

Siinä ymmärtääkseni katsotaan viimeisiä 24 tuntia. Jos tykkäsit eilen paljon otteluseurantaketjussa, niin nekin tykkäykset ovat vielä nyt mukana rajoittamassa.

1 tykkäys

No voe prkl. Eiks se vois mennä klo 24 tai 0:00 nollille.

3 tykkäystä

Olen nyt virallisesti “hullaantunut” palstaan :grin:

5 tykkäystä

10 000 saatua tykkäystä täynnä. :partying_face: Suvereenissa pörssikärjessä 852 tykkäyksen @Treppu, joka painellut sydäntä lähes joka kolmannelle kirjoittamalleni viestille. :grin:

6 tykkäystä

Piti katsoa omia tilastoja, niin näköjään itsellekin tullut tässä jossain kohdassa 10K saatua täyteen. :slight_smile:

6 tykkäystä

Minäkin innostuin tutustumaan tilastoihin ja ne toivat vahvistuksen mielikuvalleni: minä todella pidän palstaveljien ja -sisarten viesteistä. Piakkoin tullee vastaan 10000. tykkäämisen arvoisen viesti (toistaiseksi niitä on 9869). Olen muuten vasta sijalla 39. annettujen tykkäysten määrässä eli selvästi arvostan laatua. Kiitos kaikille kirjoittajille, olen viihtynyt viestienne parissa, jatkakaa samaan malliin.

8 tykkäystä

Olen näköjään antanut noin 17600 tykkäystä tässä vuosien saatossa.
Jonain päivinä olisin antanut enemmänkin mutta tykkäyskatto tullut täyteen.

9 tykkäystä

Jaaha, 4k annettuja tykkäyksiä täynnä. TOP-6 lista on…

1.Oijennus
2. Desperado
3. Kilo
4. Ljpp
5. BlueOval
6. Tapparaforever

Onko 4k annettuja tykkäyksiä hyvä määrä neljässä kuukaudessa?
Pimpelipom tykkäysmaisterit @Varilasit ja @Treppu

6 tykkäystä

Tykättävän hyvä tahti. :face_with_hand_over_mouth:

5 tykkäystä

Älä ikinä tykkää “vanhoista” jos kuitenkin niin toimit saatat saada ihmettelyä aikaiseksi tykkäyksistä. Ja tarkka lukema sinulla 3951 tykkäystä… Sitten kun olet ollut vuoden palstalla katselisin tilastoja uudestaan. Niimim ohittanut kaikkien aikojen tykkäyksissä @Treppu jota ainakin @BlueOval piti mahdottomana. Ja ero on tällä hetkellä yli päivittäisen maksimi tykkäys määrään.

Kuinka paljon Treppu oli antanut tykkäyksiä silloin kun minä liityin foormille? Tilasto nikkaroijilla havaintoja? Koska ero oli suurimmillaan?

6 tykkäystä

Tämä oli täydellinen virhearvio minulta.
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi!

@Treppu on taantunut pahasti.:laughing::laughing:

5 tykkäystä

Lähtikö @Treppu’lta vahvistukset NHL:ään vai onko mailatilauksen kanssa ongelmia?

13 tykkäystä

Mää väittäisin että siellä on pelikirja totaalisesti hukassa ja homma ei ole enää hanskassa.:laughing:

8 tykkäystä

Ei tässä muuta ole kuin, että tykkäilen nykyään pelireissuja, koulua, töitä ja harrastuksia, viesteistä tykkäily jääny vähemmälle. Tykkäysmäärät ja aika ovat rajallisia asioita, joten jostain on pakko tinkiä ja nyt se on forkka. :grin:

Onnea @Varilasit! :muscle: :fire:

8 tykkäystä

Tuli ilmoitus, että viis vuotta foorumilla. Vastahan sitä edellisellä palstalla kyseltiin mielipidettä ja tämmönen Discourse tuntu aika oudolta.

16 tykkäystä