Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Pakko antaa @Treppu’lle krediittiä tykkäämisestä. Itse koittanut nyt yhden päivän ajan saada 50 tykkäystä täyteen tykkäämällä niin vanhoista kuin uusistakin kommenteista, tuloksetta. Treppu se vetelee 100 päivää vuodessa 50 tykkäystä per pv. Toiset osaa tykätä ja toiset ei ees sitä. Perkele.

10 tykkäystä

@Raumalainen vuosien kokemusta tykkäämisestä ei voi kukaan nopeasti oppia. Maltti on valttia :wink: Jatkat harjottelua, kyl se sieltä tulee.

3 tykkäystä

Ei se mitään helppoa ole. Minäkään en ole antanut ku kolmisen tuhatta tykkäystä, vaikka roikun täällä yötä päivää.

11 tykkäystä

Treppu on hiukan löystynyt. Hän ei ole minulle eniten tykkäyksiä antanut palstaveli- tai sisko. Voi olla, että meille tulee välirikko. Juristini tutkivat asiaa.

12 tykkäystä

Oli pakko itsekin tarkistaa. Oikeessa olet, armeija vaatii veronsa. @Treppu tipahtanut multakin pois piikiltä. Eikö tässä maailmassa voi mihinkään luottaa???

@Oijennus mukahassuttelu näyttää putoavan meikälle, eniten annettuja tykkäyksiä. Tolla voi jo leuhkia… :wink:

9 tykkäystä

Nyt tuli rare ansiomerkki. Palstan historian toinen erinomainen jako.

"Tämä ansiomerkki myönnetään, kun jaat linkin, jota klikkaa 300 ulkopuolista vierailijaa. "

14 tykkäystä

Nyt läsähti tännekin ansiomerkki: kuuma linkki.

Tämä ansiomerkki myönnetään, kun linkkiäsi klikataan 300 kertaa. Kiitos kun laitoit kiehtovan linkin, joka vei keskustelua eteenpäin ja todella edisti keskustelua eikä ole sitä tavanomaista muka hauskaa messimäistä hevonpaskaa!

13 tykkäystä

@Messi
Onnittelut paalupaikasta…:thumbsup:

7 tykkäystä

Ja vielä eniten vastannutkin. Ja siltikki ollaan vielä hyvissä väleissä😁

5 tykkäystä

:two: :zero: :zero: :zero: tykkäystä täyteen. Kiitos siitä. Ilmeisesti toisiksi eniten ei-Tapparafaneista.
Tykkäyskunkku taistelu @Treppu vs @Virvelia_kainaloon on yhä tiukka.

6kk palstallakin tulee kohta täyteen. Näköjään jotain sentään viestit miellyttäneet. :joy:

15 tykkäystä

En aliarvioisi myöskään nimimerkkiä @Desperado tuossa kisassa.:wink:

5 tykkäystä

Mä johdan kuitenkin kahta muuta “isoa tilastoa”.

3 tykkäystä

Toinen on: Ollut useimmin Messin kaa samaa mieltä :smiley:

4 tykkäystä

Ei siirtynyt @Desperado kärkeen vielä, mutta kova kiri on menossa. @Treppu maksaa selvästi armeijaveroa ja joutui jo luopumaan kärkisijasta @Virvelia_kainaloon’lle. Täähän on mielenkiintosempi skaba, kun Lukon viime kausi.

11 tykkäystä

Varma merkki kauden alusta: “Olet tykännyt enimmäismäärän tälle päivälle. Odota 12 tuntia ja yritä sitten uudelleen.”

14 tykkäystä

Tunnen tuskasi veli…

4 tykkäystä

@Desperado’n hurja kiri pääsemässä kohta finaaliin. @Devilady’kin tekee hyvää nousua. Tykkäys taistelussa enemmän draamaa kun Liigan preseasonilla.

4 tykkäystä

Timo Soinia lainaten “Tuli iso jytky”. Komea nousua muutenkin @Desperado’lta. Vähän kuten Ilvesfanit luuli jo pääseensä jatkoon puolivälieristä mutta Tappara sanookin “Ä Ä Ä ÄÄ ETTEPÄS MENNYKKÄÄN”. (@Treppu eiköhän se sieltä nouse kun armeijasta pääsee pois kokonaan)

4 tykkäystä

Syyttävä sormi osoittaa sotaväkeä, joka selvästi rajoittaa @Treppu :n tykkäämisiä.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 tykkäystä

Armeija oli helppo verrattuna mun avioliittoon. Älkää vaan kertoko sille ny siis mun vaimolle, ei jaksais ryynätä.:grin:

6 tykkäystä