Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Eye of the tiger soimaan ja tykkäysjonoa purkamaan. :sunglasses: Leirillä ei paljoo tykkäilläkään… : P

5 tykkäystä

@Treppu prkl…Oletko käyttänyt minunkin tykkäykseni?
Loppu ovat ja pitää odotella Karjalaisen Jeren pelinumeron verran minuutteja.

6 tykkäystä

Luin ensin väärin, että pitäisi odottaa Karjalaisen Jeren puhelinnumeron verran minuutteja… :smile:

Mulla ei ole Jeren puhelinnumeroa…:laughing:

Taas saa tykätä kun malttoi odottaa hetken.
Nyt ymmärrän @Treppu:n murheet.:slight_smile:

2 tykkäystä

Jos se on samaa suuruusluokkaa kuin puhelinnumerot nykyään, niin olisi aika pitkä odotus. Siksi pitikin alkaa epäillä lukemaani ja lukea uudestaan.

2 tykkäystä

@treppu tykkää kaikkialla. :+1:

2 tykkäystä

Tappara.co, Instagram, Twitter, you name it!

1 tykkäys

Nyt on tullut tykkäiltyä tuhannesta @Peterra 'n viestistä. :slight_smile:

@ljpp hengittää niskaan 932.

1 tykkäys

@Treppu kävi suorittamassa intin ja vapautui. Ehti tuoltakin lähes käsittämättömään tulokseen:

annetut tykkäykset:

@Treppu 22,3k
@Virvelia_kainaloon 11,7k
@Desperado 10,1k

Pahimmat uhkaajat rupeaa olemaan 10 000 tykkäystä perästä O_O

Oot kone Treppu :smiley:

8 tykkäystä

Noi tykkäystilastot on jotenkin korruptoituneet. Ainakin mulla näyttää, että olisin tykännyt vain 100 kertaa viimeisen vuoden ulkopuolella.

2 tykkäystä

:muscle:

2 tykkäystä

Meillä päin sanottiin ennen vanhaan että Jumala rakastaa iloista antajaa.

4 tykkäystä

Pläräilin tuossa palstan “loistavia vastauksia”, ja päädyin sellaiseen arvioon, että tykkäystehokkain viestityshetki on siinä vähän ennen kahtatoista/kahdentoista pintaan. Myöskin kahden aikoihin, sekä toisaalta illalla kasin ja kymmenen välillä. Sinänsä hassua, koska kuitenkin ne viestit ovat koska vain luettavissa. Pikkutunneilla ei vastata loistavasti.

3 tykkäystä

@Virvelia_kainaloon minä taas pidän @Kilo n kilpailutekniikoita loistavissa vastauksissa Leinonen-kuviensa tähdittämänä sellaisena kilpailukeinona, jolla saa epäreilua etua tykätyimmän viestin osalta. :smiley:

3 tykkäystä

@Kilo 'n kuvanmuokkaustaidot ovat kuin Pate Laineen kuti. Epäreilu, mutta kovan harjoittelun tulosta. Joten minkäs teet. :wink:

7 tykkäystä

Näköjään saatu 4 000 tykkäystä rikki ja noustu samalla ulkopaikkakuntalaisten 2. sijalle ohi terpppin. @Devilady muuten johtaa näköjään eniten saatujen tilastoa, vähän perässä @Treppu ja @Desperado.

8 tykkäystä

Tälläisenä synkkyyden päivänä tykkäystilasto ensimmäistä kertaa elämässäni -ei finaalien aikana- täyteen. Kiitos kaikille. Teette häviämisestä helpompaa.

13 tykkäystä

Faniristeily tulee kyllä loistavaan paikkaan! Huomisen jälkeen seuraava otteluseurantapeli on vasta seuraavan viikon keskiviikkona! Mulla on vielä satoja viestejä läpikäymättä ja multa on tykkäykset sekä kirjanmerkit loppu. Nyt tallennetaan selaimen suosikkeihin tykkäämisen arvoisia viestejä. :joy:

12 tykkäystä

Hah hah…Sulla menee koko fanimatka siihen että joudut käymään arkistoa läpi.:joy:

1 tykkäys

Veli @Messi vetää aika kovaa kalenterivuotta, tykkäyspörssin kärjessä ja muutkin statsit kovaa luokkaa.

Tilastoista löytyi myös todellinen yllätysnimi. Jäsen @Michael on lukenut kaikista isoimman määrän viestejä, mutta ei ole kirjoittanut itse kertaakaan! Kova suoritus sekin.

https://tappara.co/u?order=posts_read&period=yearly

12 tykkäystä