Jäsen Messi on nyt hiukan väsynyt tähän foorumitouhuun. Merkillepantavaa on se, että foorumille ilmestyy viestejä ihan älytön määrä. Siitä ylläpidolla voisi olla jotain statistiikkaa? Minusta ainakin tuntuu siltä. Ihan ei kaikkia viestejä jaksa edes lukea saatikka kirjoittaa juurikaan mitään. Pelejäkään en ole käynyt katsomassa vähään aikaan, vaikka nyt on tuo työnantajan kausikorttikin käytössä. Toki tuohon vaikuttaa se, että Tappara ei ihan hehkeimmillään ole. Nyt tosin juurikin pitäisi jaksaa käydä peleissä. Toinen seikka, mikä hiukan vaivaa, on sellainen negavaihe täällä. Siihen ei millään jaksa lähteä mukaan, ei vaan kehtaa. Kun se ei paljoa auta, päinvastoin. Ja yksi asia, mikä laskee nyt osallistumista, on se, että treenaan nyt itse n. 10 tuntia viikossa ja se on aika haipakkata se. Ja uusi työpaikkakin vie hiukan enemmän nyt resursseja. Sen vaan sanon, että jakakaa raukkautta mielummin kuin vmp:tä. Eikän tässä kohta heräillä kevääseen.
Runkosarja tuntuu olevan Tappara-fanin raskainta aikaa. Eiköhän se tästä kohta taas piristy.
Huominen olis hyvä aika aloittaa piristyminen
Tuli itsekkin tota hetken selattua, minkä ljpp laittoi. 2017 liittyneiden saatujen tykkäysten lista:
(Toki mulla myös eniten viestejä, mutta kai sitä jotain oikeinkin on sitten tehty)
- Raumalainen 4,6k (maaliskuu 2017)
- Mustis 1.8k (syyskuu 2017)
- Jussip95 1.7k (helmikuu 2017)
- Repa-76 1.5k (kesäkuu 2017)
- Dynastia 1.3k (huhtikuu 2017)
- Mikki 1.3k (helmikuu 2017)
- Doppelaxt 851 (elokuu 2017)
- Neliwilson 657 (tammikuu 2017)
- Rasse 580 (marraskuu 2017)
- Skone 578 (tammikuu 2017)
Kyllä oli pakko tästäkin tehdä listaus.
Se on vaan riisi nyt.
Melkeinpä sanasta sanaan tuota samaa, mutta en edes vaivautunut kirjoittamaan. Paitsi peleissä käynnistä ja duunipaikasta.
Aiheeseen liittyen, meikäläisen tykkäystilastot ja viestimäärät laskeneet yhtä tehokkaasti kuin Tapparan peli-nimisen lehmän häntä.
@Raumalainen lle annetuissa tykkäyksissäkin romahdettu kärestä jo nelospallille.
@Raumalainen on aivan suvereeni! Ettei vaan sieltä länsirannikolta puhaltais keväällä aikamoinen myrskytuuli. Meitä on varoitettu.
Mää ihmettelen mistä noita tykkäyksiä oikeesti tulee. Harva mun viesti liittyy ees Tapparaan vaan ihan johonkin muuhun aiheeseen. Kiitos vaan kaikille, jotka niistä jaksaa tykätä.
Kai sieltä @Raumalainen kohta pamahtaa jonkinlainen tilasto, että keillä on parhaat keskiarvot tykkäystä per kirjoitettu viesti?
Tollasia mun mielestä turha verrata. Jollain on 6 000 kirjotettua viestiä ja jollain on 600 kirjotettua viestiä. Jos vaikka 6000 viestiä kirjottaneella on 11,5k ja 600 viestiä kirjottaneella 1,3k. Niin eihän noita ole mitään järkeä vertailla.
Tuli tuossa mieleen , että olen antanut enemmän tykkäysiä kuukauden aikana kuin foorumin ykköstykkääjänä pidetty @Treppu enkä ole edes kolmostasolla,ainakaan toistaiseksi.
https://tappara.co/u?order=likes_given&period=monthly
Tykkäysjumia, tykkäysjumia. Kyä se tästä viä aukee!
Välillä tuntuu, että täällä on käynnissä (keinoja, motiiveja kaihtamatta) joku kisa siitä kuka antaa eniten tykkäyksiä! Tykätään ihan tykkäämisen ilosta. Toisaalta samapa tuo, kivahan se on, että tykätään.
@Varilasit hyvä pajatsontyhjennys.
- palstalaisena 5000 saatua tykkäystä täyteen!
Ja toinen “ulkkari”, joka saavuttaa tuon rajan! @Nuti oli ensimmäinen.
Mulla lähenee tuhannen saadun tykkäyksen raja, mutta jotenkin tuntuu mitättömältä rajapyykiltä, kun muilla huitelee siellä ties kuinka korkealla ne saatujen tykkäysten määrät. Toisaalta kirjoitettujen viestien määräkin on aika paljon pienempi.
Suurimmalla osalla yli 5000 saaneista on yli 3000 viestiä. Alle 3000; Maikkeli 2.9k,
Nevofoget03 2.3k, TeroJ 2.2k & Krobbe 1.8k. Mullakin taisi 3000 viesti tulla vasta viime viikolla.
Eli kaikki nuo ovat palstan aktiivisimpia kirjoittajia, joilla on yli 5000 saatua tykkäystä.
Juu, ja mulla kuitenkin tykkäys per viesti -tahti varsin hyvä (n. 1,87). Eli jos 3000 viestiin asti menisi tuolla samalla tahdilla niin tykkäyksiä olisikin jo reilusti yli sen 5000.
@Dominik49 noi on vielä helppoja tavoitteita. Koitapa joskus saada @Treppu kiinni tykkäämisessä. Kaveri on taas hakenut “lavean” +4000:n tykkäyksen kaulan seuraavaan. Tuon haasteen todellisuutta lisää se, että tykkäykset on rajallinen luonnonvara.
Toinen on se, että @Kilo käyttää kuvia huijauksina. Saa kohtuutonta kilpailuetua saaduissa tykkäyksissä, kun yksi kuva tuottaa +100 tykkäystä
@Treppu `n saavutusta parantaa parantaa vielä sekin että hän joutui olemaan sotaväessä hetkellisesti pois linjoilta.
Ei ole kenelläkään mitään jakoa tuohon saavutukseen.