Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Nähdäkseni tuo sotaväki veloitti Treppua n. 3000 tykkäystä. Parhaimmillaan kaula oli jo +7000. @Virvelia_kainaloon haastaa tosissaan, mutta on auttamattomasti hävinnyt. Kuka harhauttaa Trepun mestaruusjuhlissa?

Ping @Devilady @Lallu

Ensi kesänä olisi hyvä tasoitella tätä leikkiä ja pitää Treppu aktiivisesti kiinni muualle. :wink:

4 tykkäystä

Kaikkina aikoina @Treppu on antanut lähes kaksi kertaa enemmän tykkäyksiä kuin seuraava @Virvelia_kainaloon . Veikkaan että tässä kuussa jo on tuplat, on niin kovassa iskussa taas.

4 tykkäystä

Mitä tuolla tarkoitit?:roll_eyes:

1 tykkäys

@BlueOval täytyy pystyä ohjaamaan Treppua pois useammaksi kuukaudeksi, jotta päästään edes haastamaan. Ennen mestaruusjuhlia en usko, että Treppua saa mitenkään vetämään henkeä. Jos oikein lasken niin tämä on nyt kolmas kausi tappara.co:ssa ja Treppu on kiinni triplassa täällä.

2 tykkäystä

Mitä, jos Tapparan dynastia johtuukin @Treppu’sta? Hän vie mestaruudet niin vie Tapparakin! Ei voi olla sattumaa…

4 tykkäystä

Sen verran olen herraa ihan livenäkin tavannut, että uskallan sanoa tuon olevan toiveajattelua.
Jotkut vaan ovat sillä Jutinkin mainitsemalla suurella syrämmellä tässä asiassa mukana ja nyt on kyse sellaisesta kaverista.

5 tykkäystä

@Raumalainen niin - tosin tuo voidaan laittaa koko foorumille samalla. Yhtään hopeaa ei oo vielä tällä foorumilla saatu. Tappara.info sai useammankin hopean.

4 tykkäystä

Näin o. Voittavaa tykkääjää ei vaihdeta.

1 tykkäys

@ljpp on huomioinut saman asian:

9 tykkäystä

@peterra @tatesulo Pitää muistaa, että olin intissä tuplasti sen ajan mitä @Treppu . Sitä paitsi meillä oli paljon rankempaa :wink: . Käytännössä meikäläisen tykkäysten veloitukset saa, kun ottaa viimeisen vuoden tykkäykset ja miinustaa niistä kaikkina aikoina annetut tykkäykset.

Edit: Tosin olen yhä vakuuttunut, että mun osalta nuo all time tilastot on rikki. Aivan varmasti olen antanut yli viisisataa tykkäystä ennen helmikuuta 2017. Itse asiassa aivan varmasti yli 5k.

5 tykkäystä

No Trepun armeija nyt oli päiväkerho, joka ikävästi hidasti vapaa-ajan harrastuksia hetkittäin. Vähän niinkuin mun työ.

6 tykkäystä

@Treppu on ainoa palstalainen joka on tykännyt koko foorumin ajalta laskien per tunti yli yhdestä viestistä. Suurinpiirtein 1.33 tykkäystä per tunti. (Foorumin olemassa olo aika laskettu tästä: Tervetuloa Tappara.co yhteisöön!) Suurinpiirtein 18 801 tuntia siis ollut foorumi pystyssä.

Laskettu siis: 25 000 / 18 801 = 1.3297165…

Oikein hienoa työtä, Treppu.

11 tykkäystä

Nyt se tonni (saatuja tykkäyksiä) tuli täyteen, kiitoksia! :wink:

10 tykkäystä

Jaahas. Saatiin tällänenkin merkki sadannen kerran.

d16804b308101dcff4f347c570667c84

Ykkösenä taitaa olla jäsen @Messi 495 hyvällä vastauksella.

Tätä foorumin statistiikkaa voisi mun mielestä kehittää, että näkisi vaikka jostain tilastosta kuinka paljon mitäkin merkkejä jäsenillä on. Nythän tuo täytyy mennä jokaisen profiilista katsomaan.

Eihän noita monia ole minkä voi monta kertaa saada.

Taitaa 100 saaneiden tilasto näyttää tältä: (En katsonut alle 4000 saaneiden, joten jos siellä vielä joku on saanut niin puutuu)

1. Messi 495
  2. ljpp 487
  3. Kilo 352
  4. peterra 330
  5. Oijennus 322
  6. Treppu 201
  7. Nevofoget03 188
  8. TeroJ 151
  9. Juissi27 149
  10. gatecrasher 139
  11. Virvelia_kainaloon 138
  12. BlueOval 130
  13. cace6969 129
  14. rizka 123
  15. Nuti 122
  16. iceman 121
  17. krobbe 120
  18. Donizimo 108
  19. Maikkeli 102
  20. Raumalainen 100
  21. pieni_m 100
6 tykkäystä

63e26708d6a34917bf6452cd69a4ef07

@Devilady tyhjensi vielä vähän paremmin. :+1: :+1: :+1:

6 tykkäystä

Helähtikö otteluseurantojen ennätys tänään? Melkein 1700 viestiä kotipelissä :thinking:

Hyvä tunne tähän sarjaan. Tietää hyvää.

Ei vielä. “6. puolivälierä Ilves - Tappara 31.03.2017” on 1792 viestiä, tämänpäiväisessä on 1672 kirjoitushetkellä.

3 tykkäystä

Näitä kevään pelejä vartenhan on koko kausi harjoiteltu.

Mihin muuten perustuu että tykkäykset on rajattu 24h tasolla. Eilen oli peli joka alkoi 18.30 ja tänään peli joka alkoi 90min aiemmin. Toki kaikki tykkäykset tuli käytettyä ja noh nyt sit venaillaan se vuorokausi että tulee tarvittava määrä lisää.

Saako tuota muokattua niin että tykkäysraja nollautuisi kun vuorokausi vaihtuu?

4 tykkäystä