Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Olis tullu enkka jos olisin ollut kotona​:grin::grin::grin:

1 tykkäys

Mun panos oli myös tänään heikko.

1 tykkäys

Valitan pojat, en voi tykätä teidän viesteistä.

Ei pidä pojitella jos ei elätä.

4 tykkäystä

Tästä siis alle kaksi kuukautta ja toinen tonni on hiipinyt jo varsin lähelle. :smirk:

1 tykkäys

Onneksi tänään on kotipeli niin saan tykkäykset takaisin käyttöön ennen huomisen matsia. Jäänyt joku nelisenkymmentä viestiä tänään tykkäystä vaille, enkä ala keräämään mitään kirjanmerkkiröykkiötä hiljaisemmille päiville.

1 tykkäys

Minä olen säästeliäs. On tainnut kerran tai kaksi loppua kesken.
Tai sitten en pidä teistä.

7 tykkäystä

Nyt ne meinaa loppua, tuli varoitus. Ehkä mä sitten kuitenkin tykkään teistä.

2 tykkäystä

Mitä kirjanmerkkiröykkiötä meinaat? Mullakin on vasta 268 jonossa. Vanhin 9.helmikuuta oleva @peterra 'n viesti. :grin:

4 tykkäystä

Nyt loppui, olen viettänyt liikaa tällä palstalla aikaa. Kuinka minä selviän tunnin ilman tykkäyksiä?

Siirryt puolustus kannalle. Träppi keskialueelle ja kilpikonna puolutus päähän.

1 tykkäys

Kerkisit iskemään kiinni. En voi nyt laittaa pelkkää sydäntä, joten hyvä kuitti sinulta.

Mitä se kilpikonna auttaa siellä omassa päässä?

En tiedä kuuluuko tämä tänne vai discource ketjuun, mutta

Miten noi tykkäykset “palautuu”? Eilen illalla ne loppui tosiaan ekan kerran ja nyt on tullut jotain 1 tykkäys lisää tunnissa ja yölläkin vain yksi lisää ja sitten pitäis taas odottaa tunti. Tuleeko niitä tason edellyttämä määrä jossain vaiheessa?

Ei mulle ennen oo käyny näin, mutta mullakin bugittaa ku yrittää tykätä. On se nyt kumma ku ei enää tykätäkään saa, vaikka on ihan fiiliksissä.

Tarkoitiko tällä kenties sitä,kuka on antanut eniten tykkäyksiä? Vai mitä tarkoitit tuolla
Toki tilastot ovat tilastoja ja playoffit ovat monessakin mielessä kesken,mutta:
https://tappara.co/u?order=likes_given&period=monthly

2 tykkäystä

Hiukan ihmetyttää, ja tavallaan harmittaa, että palstalle kirjoittamistani tuhansista viesteistäni palsta “tykkää” parhaaksi tällaisen viestin:

Tässä ei ole syvempiä analyysejä, ei huumorinkukkia. Pelkkä pehmeä, kysymysvetoinen statement. No, vielä on tasoissa tuon yhden El Clasico-ketjunavauksen kanssa:

Tuota pidän hyvänä viestinä. Tai ainakin kirjoittamisen jälkeen pidin, ei näitä viitsi uudelleen lukea vuosien takaa.

Ps. Ei ole enää tasoissa.

1 tykkäys

Älä lähre tolle linjalle. Jopa minä joka tänne harvoin kirjoitan olin tulossa Joonaa kehumaan. Se sun viesti vaan OLI!!!

2 tykkäystä

Toki vähän oli pilke silmäkulmassa tuossa analysoinnissa. Kolme hymiötä unohtui.

Pitemmille analysoinneille ja hassutteluille on tilausta, mutta isot tykkäysmäärät keräävät aka. suosituimmat viestit ovat

  • lyhyet ja ytimekkäät, tapparalaisittain positiiviset väitteet
  • mahdollisesti pidemmät Tapparaan liittyvät feelgood/community-jutut
  • isompaa eforttia vaatineet kuva-/videopläjäykset
4 tykkäystä

Ei nää parhaat viestit ikinä muillakaan mitään järin kovia viestejä tuppaa olemaan.

Itselläni tykätyin viesti on edelleen erittäin tunteikas avautuminen Jarno Kärjestä, jonka kirjoitin jonkinlaisessa hetken mielijohteessa.

Toiseksi suosituin viesti on edit: sain työpaikan, joten tämmöstä tää on.

Tämä todistaa sen, että lopulta kanssakeskustelijat arvostavat eniten aika simppeleitä juttuja :smiley:

4 tykkäystä