Näköjään seitsemääntoista viestiin olen antanut tykkäyksen. Täytyy näköjään vähän skarpata ja rakastaa enemmän.
No tuosta on onneksi aika helppo lähteä parantamaan. Ei muuta, kun sydämet jakoon
Nyt näyttää siltä, että menee nopeammin ohi kuin ennakoin
Värilasit tänään tykänny mun viidestä vanhasta jutusta
Juu, harrastaa tuota farmausta, toisin kuin @Treppu.
Olen mäkin sitä harrastanut ja tulen varmaan harrastamaankin.
Tosin kyä @Varilasit mua kovempi farmari on!
Mulle oot aina ykköstykkääjä.
Minulle Varilasit ei ole vielä antanut puoliksikaan niin monta tykkäystä kuin ykköstykkääjäni Treppu. Ja kakkosena heidän välistään löytyy Desperado. Kärkikuusikossa ovat lisäksi Esteri, Devilady ja tatesulo.
Sillä on sitten isompi tila. Kumma, että farmareilla on näinkin paljon aikaa tykkäillä. Olen ajatellut, että ovat lähestulkoon naimisissa työnsä kanssa.
Olen otettu.
Edit. Hetkinen, olikos tää nyt jotain pehmittelyä toisen ketjun aiheeseen.
Hahaha ehkä ehkä ei
Taas näyttää siltä, että minun kaveri parhaasta päästä on jäänyt ainakin toistaiseksi pois foorumilta. Tämä palsta ei näköjään kestä meikän tyyppisiä leukojen louskuttajia. En tykkää.
Oho. Pamahti 10k saatua tykkäystä rikki.
Se on kyllä paljon siihen nähden millaista mukahassua ja täysin psykedeelistä crappiä tulee suollettua ympäri kyliä mutta niillä korteilla mennään, mitkä ovat jaettu
Pokkasin kuukauden tulokkaan!
@Treppu tykkäysmäärä on luonnollisesti moninkertaistunut lähes neljässä vuodessa, ja tykkäysmäärä on jo 72,2k. Milloin menee 100k rikki? Hauska katsoa näitä vanhoja statseja
Taitaa muuten @Varilasit paukuttaa 100k ennen mua!
Otan vertauksen Formula ykkösistä.
Jossain vaiheessa kukaan ei uskonut että Michael Schumacherin ennätyksiä tullaan ikinä lyömään. Lewis Hamilton tulee rikkomaan niistä, jos ei kaikkia niin, ainakin suuren osan.
Samoin jossain vaiheessa ainakaan minä en uskonut että kukaan saa sinua tykkäyksissä kiinni. Niin tulee käymään jos et kiristä tahtia.
Kyä se Hamilton painaa sieltä ohi, kun Schumi ei ole viime syksyn jälkeen ehtinyt roikkumaan täällä entiseen malliin.
En osaa sanoa. Rajaton olisi kiva tai sitten joku 65 tykkäystä per päivä. Keskiarvon nostaminen onnistuisi sillä, että nollapäiviä olisi Touko-Syyskuun välisellä ajanjaksolla vähemmän.
Vale-emävale-tilasto. Eli jos Maaliskuussa luotu tilasto pitää edelleen kutinsa tykkäisin noin 10% lukemistani viesteistä.