Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Nyt täytyy välttää kaikenlaisia lähempiä kontakteja! :point_up: :wink:

9 tykkäystä

En oikein ikinä ole näiden tykkäysten perään ollut. Jatkoajan puolella havainnut sen, että ihmiset toisinaan oikein kerjää moisia viesteillään. No. Kiva lisävaruste, mutta ei auton toimintaan vaikuta.

5 tykkäystä

Aika paljon aikaa vei tämän tilaston luominen, mutta sainpa valmiiksi. :grinning: Tein tilaston eilisiltana. :slight_smile:

Top 10 annetut tykkäykset per luetut viestit (kaikkina aikoina, mukana vain ne käyttäjät jotka ovat anteneet vähintään 4 000 tykkäystä).

|#|Käyttäjä|Luetut|Annetut :heart: |Annetut :heart: /luettu viesti
|—|—|—|—|—|—|—|—|
|1.|@Treppu|618 498|65 937| 0,107
|2.|@Bilbo|39 704|4 215| 0,106
|3.|@Varilasit|610 765|58 395| 0,096
|4.|@Kahvanaama|138 603|9 328| 0,067
|5.|@Jopeti|101 774|6 656| 0,065
|6.|@bastardo|385 336|22 570| 0,059
|7.|@Desperado|507 819|28 729| 0,057
|8.|@Raato|226 604|12 679| 0,056
|9.|@peterra|475 774|25 042| 0,053
|10.|@Virvelia_kainaloon|540 807|27 348| 0,051

Tämä tilasto kertoo ketkä tykkäävät oikeasti eniten. Ykkösenä on (tietysti!) Treppu. Meikäläinen majailee kakkosena ja heti minun perässäni tulevat Varilasit, Kahvanaama ja Jopeti.

Treppu, minä ja Varilasit olemme siis tykänneet noin joka kymmenennestä lukemastamme viestistä. :sweat_smile:

17 tykkäystä

Hienosti koottu Bilbo! Mukava kun jaksat väsäillä kaikkea tänne palstalle.
Kommentoin sen verran, että tulipa kyllä jättimäisenä yllätyksenä noin korkea “ratio” - mutta siinähän se onkin, itse vierailen aikalailla “vakioketjuissa”, joten en lue niin laajalti viestejä muista ketjuista. Täytyypi muuten vähän monipuolistaa ketjuvierailuja.

4 tykkäystä

Kyllähän tilastoja on aina mukavaa väsätä. :smiley: Idea lähti käyntiin siitä kun minulle tuli mieleen että kuinka monesta lukemastani viestistä oikein tykkään. Sitten laskin sen ja yllätyin: minähän tykkään keskimäärin joka kymmenennestä lukemastani viestistä!!! :grin:

Päätin sitten ihan mielenkiinnosta väsätä tuollaisen tilaston. Tilastosta tuli aika erilainen kuin kaikkien aikojen tykkäystilasto: esimerkiksi sinä olet kaikkien aikojen tykkäystilastossa sijalla 34 ja tässä tilastossa sijalla 4! :smiley:

2 tykkäystä

Näköjään kilahtanut 10 000 tykkäystä täyteen.
Asiapitoisuutta puoltaa se että kirjoitettujen viestien määrä on henk.koht “vain” 2800.

Tykätyin viestini on Bloodin ketjussa (107❤)
Eniten tykkäyksiä mulle antanut: @Treppu (571)

12 tykkäystä

:open_mouth: @peterra top kympissä. Yllätyin. Olen pitänyt Peterran tykkäystä aina indikaattorina hyvästä viestistä. Näköjään hän onkin jonkin tason “sarjatykkääjä” :wink:

Sentään vain godtier-tason viesteistä tykkäävä @ljpp ei mahdu tuohon listalle :grin:

5 tykkäystä

Minähän tykkään paljon. Jos oikeasti haluaa indikoida viestin laatua niin kannattaa odottaa @Kilo & @ljpp tykkäystä. Ei helpolla irtoa.

6 tykkäystä

Tykkäät 6,0 % lukemistasi viesteistä, Kilo 1,6 % ja ljpp 1,6 %. Itse tykkään 5,5 %.

Vaikutat olevan jäljillä.

Jaa tuossa yllähän ne on laskettu tarkoista määristä. Uppista.

5 tykkäystä

Ehdottomasti mielenkiintoisin asia seurattavaksi on, saako tämän foorumin historiassa joku joskus @Treppu kiinni. Tykkäyskeskiarvo on aika kova :smiley: :smiley:

5 tykkäystä

@Varilasit kovasti yrittää, kun tykkäämisiä satelee vanhoihinkin viesteihin! :smiley:

10 tykkäystä

Yrittäminen ei tunnu riittävän, koska avuksi tarvittaisiin jotain, joka pysäyttäisi @Treppu hetkeksi. Toisaalta kesä on mahdollisuus kuroa eroa, kun pelit on poissa laskuista.

3 tykkäystä

@Varilasit on kirinyt hieman kokoajan. Veikkaan, että jossain vaiheessa menee ohi mutta en mä valtikkaa ilmaiseksi anna! :wink:

5 tykkäystä

Jep, kuten sanoin niin pidän @ljpp’n tykkäystä indikaattorina godtier-tason viestistä. Sen verran harvoin häneltä tykkäyksiä saa :smiley:

7 tykkäystä

It is happening again. Aiheesta oli keskustelua jo vuosi sitten toisessa ketjussa. Jolloin ihmettelijöitä oli enemmänkin. Eikä asiaa nähtävästi vieläkään ymmärretä ainakaan täysin. Tilastot vain kertovat sen, koska olen kerinnyt tykkäämän asiasta x ja y. Kun live urheilua on peruttu paljon keväältä niin tykkäyksiä tulee tilastoihin vielä pitemmän aikaa. Ps. Olen varmaan eniten tägätty kirjoittelija tässä ketjussa.

3 tykkäystä

No ei tuo vielä mitään. Todellisen viestien Mona-Lisan, palstaeepoksen ja créme de la crémen paljastaa @tinke’n tykkäys. 219k luettua viestiä ja yksi annettu tykkäys. Kaikista tykkäyksiä ylipäätään antaneista, hänellä on tiukin seula. Tykkäysprosentti huima 0,0000045 %!

20 tykkäystä

Ja utelialille tiedoksi, tykkäsi tästä @Rouhija’n viestistä: :stuck_out_tongue:

7 tykkäystä

Tuo pitäisi näillä kriteereillä saada ikimuistoisimpien viestien ketjuun. :grin:

10 tykkäystä

Nyt vaan kaikki peukut valmiuteen jos @tinke erehtyy jossain vaiheessa kirjoittamaan viestin tänne johonkin. :rofl:

5 tykkäystä

Ei ihan. Pari sulkeutunutta turnausseurantaa on pisimmät (Lätkän mm 2017 ja Jalkkiksen mm 2018). Sen jälkeen tulee palautetta kanssakeskustelijoille ja koronaketju. Toistaiseks tasoissa, kohta korona painaa ohi. Seuraavaks pisin avoinna oleva ketju onki Patrik Laineen ketju. 1400 viestiä vielä, ni koronasta tulee ykkönen. Sikäli ku osasin oikein ketjujen pituuksia kattella.

5 tykkäystä