Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Erikoista kyllä. @Varilasit eilta tulee kuitenkin joka päivä 2-5 tykkäyksen nivaska. Eikä siltikään saa kiinni Treppua.

Nojoo, enää kymppitonni eroa.

5 tykkäystä

@Bilbo huomioiden sen, että kaipailit nostoa tykkäysmääriin per vuorokausi niin:

• olet viettänyt palstalla ainoastaan vuoden eli noin 365 päivää
  • tässä ajassa olet onnistunut antamaan 2670 tykkäystä eli tykkäät keskimäärin n. seitsemästä viestistä per päivä
  • päivittäin saa tykätä max. 50 viestistä

= päätelmänä ehdotan, että keskityt tasaisempaan tykkäämiseen ja jo nostamalla päivittäistä tykkäysmäärää esimerkiksi 10 viestiin niin pääset pitkälle :wink:

4 tykkäystä

Tänään näköjään vuosipäivä (en tiedä monesko)
Heti perään @peterra painaa 8000 tykkäystä täyteen! Tää on se päivä kun osuu viking lotto!
Saadaan kipinään elämää!

5 tykkäystä

Katselin hieman käyttäjien palstalla käyttämää lukuaikaa. En tiedä miten tarkkoja luvut ovat mutta kovia lukemia joka tapauksessa. Alla top 10.

Nimimerkki Katseltuja ketjuja Luettuja viestejä Lukuaika
rizka 6,3k 609k 5 kk
Kilo 5,8k 594k 4 kk
Nuti 3,6k 597k 4 kk
Oijennus 4,1k 544k 4 kk
Devilady 4,3k 605k 4 kk
Kirveskaari 3,4k 587k 4 kk
S.T 3,4k 515k 3 kk
iceman 4,4k 491k 3 kk
gatecrasher 3,2k 451k 3 kk
peterra 3,7k 404k 3 kk

Tilastoja löytyy lisää täältä.

9 tykkäystä

Kirjoittelin eilettäin viiltävän analyysin meidän mokesta, ja viesti on saanut nyt 63 tykkäystä. Se on vain 4 vähemmän, kuin minun enkka. Asialinjalla tuo on aika kiva juttu, että tämmöistäkin viestittelyä arvostetaan. Ilmeisesti tuo kirjoitus toi sitä kuuluisaa lisärvoa palstalle. Sitähän minun kirjoitukset eivät pääasiassa tee😁. Kiitos tästä.

E: Niinpä näyttää. Lekentaarinen 71😁

15 tykkäystä

Nyt tuo on noussut suosituimmaksi viestiksisi kautta aikain. Itselläni on suosituin viesti “vain” 38 tykkäystä.

3 tykkäystä

Jos katsoin oikein, @Kilo n uusin mestariteos on nyt palstan kaikkien aikojen tykätyin viesti. Aiempi ennätys taisi olla viime vuoden kipinän kuva, joten mantteli siis pysyy Kilolla.

4 tykkäystä

Toi on vielä vähän edellä.

3 tykkäystä

No katsos vaan, olin huolimaton. Lienee kuitenkin vain ajan kysymys koska mennään ohi.

No nyt on menty jo reippaasti ohi. Viesti on samalla myös ensimmäinen yli 200 tykkäyksen rajan rikkonut.

12 tykkäystä

Onko näin? Itse en oo huomannu ainakaan viestimäärillä mitattuna mitään hiipumista. Miltä tilastot näyttää?

Ps. itse asiaan, jota @Tapsu kritisoi, en tässä ketjussa ota kantaa muuta kuin, että olen eri mieltä.

5 tykkäystä

Tällä lauseella en tarkoittanut viestien vähenemistä, vaan kokonaiskuvaa laadukkaana ja myös tarpeen tullessa kriittisenä foorumina.

Onko Jukka saanut foorumin luottamuksen?
No @Kilo on saanut ainakin. Tämän päivän kokoonpano julkaisu rikkoo 100 rajan kohta! :pray:.

5 tykkäystä

No huhhuh. Ehkä ihmiset vain halusivat kuulla hyviä uutisia. Minusta tuo kokoonpano on juuri sitä.

10 tykkäystä

Ihmiset taitavat olla innoissaan. Munkin sinänsä sisällötön kommentti kokoonpanoon on saanut jo melkein 30 tykkäystä! :smiley:

4 tykkäystä

Nyt on saanut jo 117 tykkäystä.

Tuhat saatua tykkäystä täyteen! Suuret kiitokset kaikille! Tuhannennen tykkäyksen minulle antoi kukas muukaan kuin @Lallu :grinning: Eniten tykkäyksiä olen saanut @Nuti:lta.

11 tykkäystä

Nyt ois @Treppu selityksen paikka.

7 tykkäystä

Korona. Kaikki on nyt koronan syytä.

8 tykkäystä

Älä selitä. Nyt pitäisi olla aikaa tykkäysten antamiseen, kun ei ole pelejäkään. :wink:

4 tykkäystä