Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Tiedän, että vitsailet, mutta palaute ja interaktiivisuus on kuitenkin tärkeässä roolissa kaikessa keskustelussa. Varmaan jonkinlainen evoluutio on tapahtunut internetkeskustelussa – ja internetin räväkkä luonne tykkäyksineen on siinä omassa roolissaan. Muistelisin lukeneeni, että tykkäykset olisi jopa addiktoivia. Ei tykkäysnappia ollut 10 vuotta sitten. Ei ehkä ollut tarvetta. Tai sitten tarve on sittemmin luotu.

Sinänsä ympäristö luo omanlaisensa puitteet koukuttaville asioille. Pelkästään tykkäykset ei ole palstalla tärkeä juttu, vaan yhteisöllisyys ja sisältä kumpuavat trendit (meemit ja läpät), joissa halutaan olla mukana.

4 tykkäystä

Osa totuutta, osa vitsailua.
Kyllä voin myöntää, että ainakin minä pidän siitä, että minun viesteistäni tykätään. Silloin koen, että ainakin välillä kirjoitan asiaa ja kanssakirjoittajat silloin tällöin pitävät minun jutuistani. Tämä ruokkii minua kirjoittamaan.

Kaikki ei pidä minun löpinöistä, mutta sellaista se elämä on…

E. Tämän palstan kautta olen jokusen kasvotutun saanut ja toivottavasti tulevaisuudessa tulee enemmän.
Onhan tämä yhteisö, jossa on mukava viettää aikaa. No, välillä ahdistaa…

8 tykkäystä

Minäkin toisinaan tykkään. Sitten tulee tällainen maaliskuu, kun kirjoitan melkein 500 viestiä ja parhaaksi näistä palsta äänestää viestin, jossa lukee ainoastaan: “Karhunen.”

Ps. Not pun intended.

8 tykkäystä

Väärin tykätty vai väärin kirjoitettu?

Ensimmäinen. Kirjoitus oli vain nopea faktavastaus.

@Kilo huijaa taas. Raskasta työtä teen päivästä toiseen, että pysyy tykkäykset edellä ja sitten se tulee taas ohitse yhdellä kuvalla. :smiley:

6 tykkäystä

Ei se määrä, vaan se laatu. :wink:

6 tykkäystä

Reilu 992 000 tykkäystä on annettu palstan historiassa. Eihän tuo vaadi kuin muutaman @Kilo’n taideteoksen vielä niin saadaan miljoona rikki.

20 tykkäystä

Et ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään yleistä ilmoitusta ja siltikin tykkäykset paukkuu. :smiley: Kyseenalaistan tämän teorian.

Aiheeseen liittyen tuolla on mittarina lukuaika. Mitä ihmeen dataa tuo kerää ja miten?

1 tykkäys

Eniten tykätty viestini saanut 105 “likee”
Välillä bännit provosta, mutta mukava huomata että joskus puhun myös asiaakin, tai jos en puhu niin ainakin putoilee osuvia twiittejä tai kuvia :joy:.

3 tykkäystä

@Varilasit … Kova on yritys päästä ensimmäiseksi listalla kuka on tykännyt eniten omista viesteistäni :joy:.

@Button mitäs tämä tänne siirrettiin? Jos tarkoitin tämän viestin alkuperäiseen ketjuunsa niin miksei se siellä voinut olla.

4 tykkäystä

Luulin että @Varilasit fanittaa minua, kun tykkäilee jostain vanhoista kirjoituksistani. Sitten todellisuus valkeni. Minulla ei olekaan fania. :frowning:

7 tykkäystä

@Varilasit tykkäsi tänään viestistäni tämän vuoden kipinässä! :sunglasses:

3 tykkäystä

@Varilasit
Kiitos ja onnittelut, napautit minulle juuri tykkäyksen numero 20000.:+1:t2:

7 tykkäystä

En muista enää mitä lähdin etsimään, mutta törmäsin vierailut-tilastoon. Tilasto kertoo, monenako päivänä on sivustolla vieraillut. Kärjessä on meneillään on tiukka skaba. Kuka herpaantuu ensimmäiseksi? Kenen kantti ei kestä? Tämä on Vierailijat!

https://tappara.co/u?order=days_visited&period=all

6 tykkäystä

6000 saatua tykkäystä täynnä! ISO kiitos :smiley::pray:.

Eniten tykkäyksiä saatu tuohon rajapyykkiin:

1. @Treppu 2) @Varilasit 3) @Nuti

Eniten olen itse painanut “peukkua” seuraaville:

1. @BlueOval 2) @Oijennus 3) @Messi
10 tykkäystä

Onkohan tämä nousemassa historian tykätyimmäksi viestiksi?

130 tykkäystä tällä hetkellä. Yhden @Kilo’n viestin löysin, jolla on 132, mutta se rikkoutunee tätä viestiä kirjoittaessa…

8 tykkäystä

Tässä kilpailussa ei perusviesteillä pärjää…

2 tykkäystä

192 on Kilon tykätyimmässä viestissä. Se taitaa olla palstan tykätyin myös.

1 tykkäys

On hyvin vaikea yrittää pysytellä edes kokonaistykkäyksissä @Kilo edellä, kun se voi ottaa eron kiinni yhdellä kuvalla :smiley:

Ja kun tätä kirjoittaa niin se on taas painanut 600 tykkäyksen voimin ohitse :wink:

Tykkäyksistä puheen ollen, miten ihmeessä @Treppu voi olla noin omalla luvullaan? Tykkäyksiä pystyy antamaan 50 per päivä…:open_mouth: Ei oo kyllä Trepulla paljoa nollapäiviä :smiley:

Näyttää olevan semmonen tilanne, että päästääkseen tuohon “ilon jakamiseen” täytyy antaa joka päivä 50 tykkäystä 1259 päivän ajan eli lainkaan paha rasti. Käytännössä siis kolmen ja puolen vuoden ajan.

7 tykkäystä