Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Moni pelaaja ei taida saada ketjuunsa tuollaista viestimäärää ennen ensimmäistäkään pelaamaansa peliä. Benny on jo nyt legenda. :slight_smile: Kun pelit alkavat, pitää foorumin kapasiteettia varmaan lisätä. :thinking:

2 tykkäystä

@Treppu treenijumi vai mitä näitä kuluneita selityksiä on? Kuitenkin tosiasia on se,että pidemmän aikavälin tilastoissa olet johdossa.Mutta et yllä olevissa.

3 tykkäystä

Eikös @Treppu ole yhä suorittamassa palvelusta, sillä II/17 ei kotiudu koskaan. Ehkä joku eräleiri meneillään tms. ja kuuluvuus sen mukainen.

8 tykkäystä

Niin kerron asian jota et ehkä tiennyt jo eli olin itse samaan aikaan suorittamassa armeijaa ja lusin inttini puolessa vuodessa.
1/18 ei kotiudu koskaan… Mutta se armeijasta tuo tilasto vain ammentaa vain sitä,että mikään ei ole ikuista.

1 tykkäys

Tuli ns. vapari, mutta jätän käyttämättä.

Pojat pelaa syksyllä, miehet keväällä.

12 tykkäystä

On se pe*kele kumma kun foorumillakaan
ei tule pyttyä, ei vahingossakaan!

Kiitti @Devilady 1000. tykkäyksestä. :+1:

1 tykkäys

5000 saatua tykkäystä täyteen! :grin:

Ihan hyvä saldo, kun kirjoitettujen viestien määrässä ei olla päästy vielä edes kahteen tonniin. :wink:

4 tykkäystä

@ljpp on muuten ylittänyt tällä viikolla 40 000 saadun tykkäyksen rajan.

9 tykkäystä

Upea yhteisömme on saanut tänään 2000. jäsenen!

12 tykkäystä

Miten tämä on mennyt multa ohitse?

Aika käsittämätön määrä tykkäyksiä :stuck_out_tongue: Mä oon seurannut @Messi ja @Oijennus - kumpikin kirjoittaa 50 pinnaa vähemmän kuin minä, mutta tykkäykset pysyy tiukasti 1000 edellä :wink:

3 tykkäystä

No mutta kappas :tada:

@peterra Se auttaa melkoisesti kun kirjoittaa paljon ilmoitusluontoisia yhteisön asioita. Aina tulee kasa tykkäyksiä.

3 tykkäystä

Mä ainakin lopetan susta tykkäämisen tähän paikkaan.

Huomasin, että minulla uusi viesti eniten tykkäyksiä saanena viestinä. Peräti 94 tykkäystä on tullut yhdelle viestilleni.
Tuosta, jos joskus menee paremmaksi henk.kohtainen ennätys, niin olen luultavasti ostanut Tapparan osake-enemmistön.

11 tykkäystä

Minä voin vieläkin harvemmin kirjoitella, niin voitte ihan rauhassa ohittaa noissa tykkäämisissä. Oikeastaan en noista hirveesti perusta, kunhan tulee asiat sanottua ja samalla motolla kuin ennenkin, että puolet paskaa ja puolet asiaa, mutta molempia harvemmin.

Ilahduin enemmän tuosta 2000;nennesta jäsenestä. Oli asia aamulla mielessä, että jokohan. Piti tarkistaa, mutta unohdin siinä härtelissä. Tulipahan nyt selväksi. Hyvä ME.

7 tykkäystä

Aika usein olen tykännyt molemmista, niin siitä paskasta kuin asiastakin.
Asiat joissa todella myös on sitä asiaa, tulevat yleensä napakasti ja ilman isompia jaarituksia niin ei voi olla tykkäämättä.
Paskaosastolta tulee välillä niin huikeaa shittiä että siitäkin on pakko tykätä.:laughing:

Jatka valitsemallasi linjalla :+1:t2:, samoin @Oijennus.:+1:t2:

1 tykkäys

@Kilo on mestarillisten kuviensa myötä kyllä ihan omassa luokassaan yksittäisten viestien tykkäysmäärissä. Sieltä löytyy 5kpl vähintään 100 tykkäystä saanutta viestiä, joista parhaalla on peräti 190 tykkäystä. Tuon ennätyksen voinee rikkoa vain Kilo itse :grin:

10 tykkäystä

Oho! Pakko tunnustaa, etten ole asiaan niin perehtynyt. Sinänsä vähän epäreilu juttu kuitenkin, kun kuvien käyttöä palstalla on rajoitettu :grimacing: Varmasti olisi esim. hienoja huumorikuvia nähty, jotka tykkäyksiä olisi keränneet. Mutta uskon, että yhteisössä löytyy potentiaalia isoihin tekoihin ja “ennätys” on todellakin rikottavissa.

Edit: hymijö lisätty

6 tykkäystä

Jos tykkäyksiä nostellaan framille, mun mielestä ne, jotka on antanu enemmän tykkäyksiä, ku itte saanu, olis enemmän ansainnu huomiota. Siinä tilastossa veikkaisin, että @Treppu tai @Devilady on aika korkealla. Kyllä kuka tahansa tykkäyksiä saa, mutta annapa enemmän kavereille.

1 tykkäys

@Varilasit on myös korkealla.

Mutta kyllä tätä hommaa (kirjoittelua) tehdään vain ja ainoastaan tykkäyksien takia. Se on se juttu.

6 tykkäystä