Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Älä ikinä tykkää “vanhoista” jos kuitenkin niin toimit saatat saada ihmettelyä aikaiseksi tykkäyksistä. Ja tarkka lukema sinulla 3951 tykkäystä… Sitten kun olet ollut vuoden palstalla katselisin tilastoja uudestaan. Niimim ohittanut kaikkien aikojen tykkäyksissä @Treppu jota ainakin @BlueOval piti mahdottomana. Ja ero on tällä hetkellä yli päivittäisen maksimi tykkäys määrään.

Kuinka paljon Treppu oli antanut tykkäyksiä silloin kun minä liityin foormille? Tilasto nikkaroijilla havaintoja? Koska ero oli suurimmillaan?

6 tykkäystä

Tämä oli täydellinen virhearvio minulta.
Täältä käsi pystyyn virheen merkiksi!

@Treppu on taantunut pahasti.:laughing::laughing:

5 tykkäystä

Lähtikö @Treppu’lta vahvistukset NHL:ään vai onko mailatilauksen kanssa ongelmia?

13 tykkäystä

Mää väittäisin että siellä on pelikirja totaalisesti hukassa ja homma ei ole enää hanskassa.:laughing:

8 tykkäystä

Ei tässä muuta ole kuin, että tykkäilen nykyään pelireissuja, koulua, töitä ja harrastuksia, viesteistä tykkäily jääny vähemmälle. Tykkäysmäärät ja aika ovat rajallisia asioita, joten jostain on pakko tinkiä ja nyt se on forkka. :grin:

Onnea @Varilasit! :muscle: :fire:

8 tykkäystä

Tuli ilmoitus, että viis vuotta foorumilla. Vastahan sitä edellisellä palstalla kyseltiin mielipidettä ja tämmönen Discourse tuntu aika oudolta.

16 tykkäystä

Sama homma. Vähän pistää mietityttään, kun oon 85 päivää täälä notkunut. :roll_eyes:

2 tykkäystä

Mistäköhän lie johtuu, että kun menen sisäänkirjautumatta katselemaan profiiliani niin olen antanut Oijennukselle 616 tykkäystä ja peterra mahtuu top kuuteen, mutta kun kirjaudun sisään niin siellä lukee että olen antanut Oijennukselle 632 tykkäystä ja iceman mahtuu listalle? :thinking:

Veikkaus, että liittyy kirjautumattomille näkymättömiin alueisiin.

3 tykkäystä

Hyvä minä ja muut jotka olemme täällä notkuneet jo tovin!

Viides vuosipäivä tag hei!

11 tykkäystä

Oma vuosipäivä meni jo pari viikkoa sitten. Tällä foorumilla heilumista takana samaiset …vuodet :smiley: Joskus olisi hyvä heilua muuallakin - ja enemmän :slight_smile:

On silti ollut hyviä vuosia Tapparan kanssa ja tämän yhteisön parissa. Yksin elävälle tärkeä pieni yhteisö arjen keskelle.

15 tykkäystä

Olen huomioinut sellaisen seikan, että äänestykset eivät täällä juurikaan tykkäyksiä saa. Ihmettelen sitä hieman, koska aina kun tulee hyvä viesti niin heti parikymmentä tykkäystä mutta hyvästä äänestyksestä ei välillä kukaan tykkää. Kai se sitten ajatellaan niin että jokainen ääni on vähän kuin “tykkäys”, eli merkki siitä että äänestys on luettu ja siitä on tykätty. Itse aina annan tykkäyksen myös kaikille äänestyksille, koska ne ovat usein mielenkiintoisia. Tämä ei siis mitään kritiikkiä ole, muuten vain nostin asian esille.

9 tykkäystä

Äänestys syö klikkauksen. Postausta klikataan kerran :stuck_out_tongue: Jos klikkaus käytetään äänestykseen niin ei enää riitä klikkausta tykkäykseen. Salaa luulen, että porukka ei sen takia laita juurikaan äänestyksiä noihin ennakkoihin, että salaa halutaan kuitenkin pari tykkäystä ja se syö aimo osan tykkäyksistä pois, kun on äänestys.

Toisaalta tykkäämisen kerääminen :wink: Ei sitäkään kukaan tartte :smiley:

Toki tykkäämisellä on monenlaisia funktioita, joita harvoin täällä juurikaan keskusteluun tulee. Tykkäämisellä voi viestiä montaa eri asia ja aina se ei kerro kuitenkaan ihan hirveästi. Osa käyttäjistä päättää argumentaation tykkäämällä vasta-argumentoijan viestistä, tämä on merkki, että keskustelua ei enää haluta jatkaa.

Toisinaan tykkäämistä käytetään ns. vastaan tykkäämisenä eli oikeastaan toisen viestin tykkäys on vasta-argumentti jonkun toisen viestille.

2 tykkäystä

Mulla ainakin välillä jää tykkäys antamatta, koska unohdan tykätä sen jälkeen kun olen äänestänyt.

3 tykkäystä

Eikös se oo vähän, niin että tykkää jos tykkää. Kiva jos joku tykkää, mutta jos ei, niin mitä väliä. Ei kai täällä kukaan vartavasten jottain tykkäyksiä metsästä :grin:

6 tykkäystä

Oletko ihan varma? :wink: Kyllä niitä ainakin seurataan :stuck_out_tongue: Ja väitän, että kyllä niitä metsästetäänkin ja jopa odotetaan. Tai ainakin minä :smiley:

5 tykkäystä

No, onhan ne tykkäykset aina kiva lisä. :smiley:

3 tykkäystä

Ärsyttää kun peliseurannan jälkeen tai seurannassa tulee tykkäykset täyteen. Miksi niitä pitää rajoittaa? Mielestäni on kiva tykätä ja saada tykkäyksiä.

5 tykkäystä

Taas pitää hemmetti odotella että voi tykätä. Tästä mä en tykkää…

8 tykkäystä

Napsahti joku ansiomerkki, niin tuli kurkattua omaa profillia ja kappas prkl:

@Varilasit antanut täsmälleen :fire: 666 :fire: tykkäystä minulle. Käyppäs klikkaamassa jonnekin yksi :heart:, että tässä voi mennä rennoilla mielillä nukkumaan. Tiedän ainakin ketä syyttää, jos yön aikana murran luuni maanjäristyksessä :wink:

11 tykkäystä