Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Mikä se raja on? Nuo peliseurannat on ketjuista parhaita, itselläkin on jokunen tykkäys tullut sinne jätettyä mutta ei ole tainnut rajoittimet paukkua

En tiedä mikä on päiväkohtainen raja.

Oisko 50?

2 tykkäystä

Kävinpä määki kattomassa ja eikös sielä ollu @Treppu antanu 999 tykkäystä. Hienoja lukuja.

7 tykkäystä

433 näkyy kyä mulla! :grin:

2 tykkäystä

Minkähän takia sulla näkyy eri lukema. Kännykkä näköjään pyöristää, mutta tietokone näytti 999.

3 tykkäystä

@pieni_m 433 on se lukema paljonko Treppu on antanut, tämän ketjun keskusteluun nostaneelle Dillingerille. Ja mitä siihen tulee siihen kenelle minä olen antanut tykkäyksiä tai niiltä saanut niin kärki ei tule ainakaan minulle yllätyksenä. Jos kiinnostaa voi käydä lukemassa.

Ps. Nukkuiko Dillinger yön hyvin? Tunnettu tosiasia lienee, että tänään tykkäykset ovat tiukassa ennen illan peliä.

1 tykkäys

Hah. @Treppu on selkeästi aktivoitunut ja ajanut etumatkaasi kiinni.
Omissa tykkäyksissä ero enää 11 tykkäystä sinun hyväksesi.

1 tykkäys

En kiistä toteamustasi, mutta katselisin kokonaisuutta. Mestari on vastannut näin joskus oppipojalleen.

12 tykkäystä

Niin tai näin mutta pidän suoritustasi varsin huikeana. :clap:t2: :clap:t2:
Jossain vaiheessa @Treppu painoi niin selkeässä kärjessä että pidettiin mahdottomana enää saavuttaa häntä tykkäysten määrässä.
Taas kun oletettiin niin vituikshan sekin meni. :laughing:

4 tykkäystä

Koira sytytti itsensä palamaan, vesiputki pamahti, etuoven lukko oli murrettu ja puu kaatui ikkunasta sisään eli ihan normi yö :laughing:

13 tykkäystä

Kai koira kuitenkin selvisi?

Koira syttyi palamaan, sopivasti pamahti vesiputki ja sammutti koiran. Hälytysjärjestelmä kuitenkin hälytti pelastuslaitoksen paikalle ja he mursivat lukon. Lähtiessään peruuttivat päin puuta ja puu kaatui ikkunasta sisään. Täysin mahdollinen skenaario.

5 tykkäystä

Saattaa olla jo ketjussa, mutta en huomannut pikaisella silmäyksellä. Eli, @tinke on tuossa lokakuussa painanut toisen tykkäyksensä eetteriin! @Donizimo sai kunnian olla vastaanottajana. Tinkellä alkanut tykkäys-seula lipsumaan? :sweat_smile:

14 tykkäystä

Nyt loppui tykkäykset. Harvinainen homma.

Hieno on kyllä tämä yhteisö. :facepunch:

2 tykkäystä

Kevään 2020 kipinävahtikuvan

tykkäysennätys on kalpenemassa @Aapez’in viestille:

Ero on enää 14 tykkäystä.

16 tykkäystä

Ja meillä on uusi mestari luvuin 258-257! @Kilo, sun tarttee alkaa suunnitella uutta kuvaa. :stuck_out_tongue:

19 tykkäystä

Ja pitää muistaa, että @Varilasit käy tykkäämässä siinä joulun kieppeillä, niin tulee ainakin yksi vielä lisää! :smiley:

13 tykkäystä

Kukaan muu tykkääkään kuin Värilasit, ihan sikavanhoja otteluseurantoja yms…

1 tykkäys

No mikäs siinä, jos tykättää. Jos hyvä viesti osuu silmään pitkän ajankin jälkeen, niin antaa mennä sydämellä vaan. Ei se keneltäkään pois ole.

19 tykkäystä

Tykkäsin tästäkin.

1 tykkäys