Tästä on ollut keskustelua aiemminkin.
Taisi olla niin että kun tykkäykset loppuu, niin läiskitään kirjanmerkkejä ja sitä listaa sitten puretaan pitkään ja hartaasti ajan kanssa?
Ping @Varilasit
Mulla tulee täyteen peräkkäisinä pelipäivinä jo ekana iltana tykläykset. Prkl.
Näistä pitäisi tehdä joku tykkäyspankki mihin voi sijoittaa tai tarpeen mukaan lainata.
No juurikin näin.
Tästä tulikin mieleen, että paljonkos mestari-tasolla noita tykkäyksiä on? Äkkiseltään muistelin, että -17 mestaruushuumassa ne loppui, toki olin sillon vasta liittynyt palstalle.
Olen ennenkin ottanut tähän kantaa ja yritän nyt muotoilla tämän näin tällä kertaa:
Ei vanhojen juttujen tykkäämisestä ole kenellekään mitään haittaa. Tykkääjä saa tykätä ihan niin kuin haluaa. En vaan välttämättä itse sisäistä sitä tavoitetta tuossa toiminnassa.
Jotenkin tuo tuntuu keinotekoiselta itselle. Esimerkiksi jonkun vanhan otteluseurannan läpitykkääminen…mikä sen funktio on? Otteluseurannasta nousee lähinnä juuri siihen peliin liittyviä onelinereita ja välillä hauskojakin hetken huumassa kirjoitettuja kommentteja. Ymmärrän tykkäämisen yhdeksi seurantatavaksi kesken ottelun, jolla viestitetään kanssakeskustelijoille aktiivisuudesta. Sen sijaan kun ottelu on pelattu ja läpi tarvottu niin otteluseurannan jälkitykkääminen…mitä se on kuin farmausta?
Ja korostan - ei tuosta varmasti kenellekään mitään haittaa ole Mutta itsessäni se vaan herättää niin ison “miksi?” -kysymyksen.
Kaikki on pilalla olet selvittänyt koodin. Ja kakkien aikojen ykkönen tykkäyksissä toteaa, että ei ole ohi vanhoista viesteistä tykkääminen. Ja mestari tasolla on 24 tunnin sisällä käytössä 100 tykkäystä. Back-to Back erityisesti Pe-la akselilla olevat pelit saattavat aiheuttaa “tuskaa” täälläkin niinkuin jotkut ovat otteluseurannoista saattaneet huomata. Olet oikeassa siinä, että kirjaimerkkejä käytän häpeilemättä hyväksi, tällä hetkellä olevien kirjainmerkkien määrä jääköön kertomatta ainakin tässä ketjussa. [spoiler]Naurahdin @Tapparaforever tälle kommentille https://tappara.co/t/tykkaamiset-ja-muut-foorumin-tilastot/3853/569[/spoiler]
Laitoin itselleni pari kirjainmerkkiä, kiitos kun muistutit. Tämän vuoden kipinässä tällä hetkellä 227 tykkäystä.
Joskus ja jouluna toteamuksen voit kääntää muotoon joskus ja “kesällä”. Tuota noin, 2019-2020 vuoden kipinä kuvasta olen tykännyt.
Tämä ei ollut vaikea projekti ja perustuu vain ja ainoastaan muistin käyttöön.
Ihan itse olet tämän joskus kertonut ihan julkisesti.
Jatka valitsemallasi linjalla vaikka se jotain ihmetyttääkin.
Palstalla on kohta 2 miljoonaa tykkäystä ja miljoona kirjoitettua viestiä! Kovia lukuja.
Kiitoksia kaikille, Discoursen mukaan tuli täyteen 300 kirjoitettua viestiä, joissa on vähintään 5 tykkäystä.
Milläs tavalla käytettävien tykkäysten määrä täällä resetoituu?
Mulla on ollut nyt vissiin koko viikon niin, että jokusen tykkäyksen jälkeen tulee viesti, että olen käyttänyt päivän enimmäismäärän. Kyllähän niitä on toki otteluseurannoissa mennyt, sitä en kiellä.
Mutta tuo viesti on, että odota esim. 40 minuuttia tai jokunen tunti. Vetelin hirsiä kymmenen tuntia, mutta tykkäykset loppuivat taas melkein heti. Eli ilmeisesti ne resetoituvat vähän tipoittain?
Veikkaan, että systeemi laskee viimeisten 24 tunnin tykkäykset ja siinä on jokin enimmäismäärä, paljonko niitä saa olla.
@TKR tykkäsi tästä ja viestistä tuli ensimmäinen 100 tykkäystä saama viestini!
No nyt olen vuoden pyörinyt palstalla, ja tykkäyksiä on vuodessa kertynyt 16,5k.
4 vuotta täyteen tänään. 6 aloitettua ketjua ja 628 kirjoitettua viestiä. 3,5k annettua ja 2,1k saatua . Eniten mun kirjotuksista tykänny Treppu (108) ja Bilbo (73). Itse taas olen tykännyt eniten Oijennuksen (128) ja Peterran (116) teksteistä, Treppu kuitenkin hyvin perässä (114). En nyt kaikista aktiivisin ole ollut, mutta ihan ok tilastot.
20k annettuja likejä täynnä, ja näköjään olen tykännyt tuhannesta @Oijennus viestistä
Ei ole sinullakaan nyt ihan putkeen mennyt.
Näyttää olevan 38 800 kokonaismäärä ja Oijennukselle niistä maltilliset 3 300. Mitähän produktiivisempaa sitä olisi voinut tehdä sinä aikana, kun on klikannut nuo kaikki tykkäykset?
@Oijennus saavuttaa muuten näillä näppäimillä 100 000 tykkäyksen rajan.
Onko näin? Sittenhän on hyvä lopettaa paskanjauhaminen palstalla.