Tykkäämiset ja muut foorumin tilastot

Vielä saat muutaman viestin Kuuselasta kirjotella, et tulee täyteen :crazy_face:

4 tykkäystä

On sulla vielä suunnilleen saman verran sydämiä kerättävänä kuin Laineella Gretzkyn piste-ennätykseen.

Olipa huono esimerkki, kun tarkastin numerot. Parempi olisi ehkä Stamkos.

3 tykkäystä

Ehtiikö ottaa vielä pari “pelikieltoa”?

4 tykkäystä

Heh, juuri nyt tuli tykkäykset täyteen :grinning: tästä puheen ollen.

Kuinka usein tulee tykkäykset täyteen?

• Usein
  • Joskus
  • Harvoin
  • Ei koskaan

0 voters

Tämähän on kaikki subjektiivista :wink:

4 tykkäystä

Täällä 1.5k tykkäyksiä @Oijennus

Selvässä johdossa seuraaviin, toisena @ljpp jolla 1.1k.

Kokonaismäärä 19,2k

5 tykkäystä

Muistelisin muuten niin, että kaikki minun tekemääni ketjuun tulevat tykkäykset (siis muiden viesteihin) lasketaan mukaan minun tykkäysmäärääni? Joskus olin jostain tällaista näkevinäni, ja täytyy myöntää, että oma 14,9k saatua tykkäystä vaikuttaa rahtusen suurelta.

1 tykkäys

Alkoi kiinnostaa, mikä on palstan historian klikatuin linkki. Vastaus ylivoimaisella erolla seuraaviin:

Samasta ketjusta löytyy kakkonen. Sitten jo kolmosena Seiskan uutinen Jonne Virtasesta ilman housuja. :laughing:

9 tykkäystä

Napsahti joku kunniamerkki ja kävin sitten samalla kurkkaamassa profiiliani.

Mitä korkeaulotteisempaa koodikieltä palsta oikein koittaa puhua minulle?

Nimittäin suosituimman vastaukseni piikkipaikkaa jakaa viisi (5) viestiä samalla tykkäysmäärällä. En usko tuon olevan enää sattumaa :smile:

3 tykkäystä

Kyseessä ei tietenkään ole sattuma vaan salaliitto. Viesteillesi on asetettu tykkäämiskatto ja nuo viestit ovat saavuttaneet sen. Rajan ylittäneet tykkäykset siirtyvät tykkäysjohtajan laariin.Puppua: salaliittoja ei ole kuin dekkareissa. :laughing:

3 tykkäystä

Jääkiekon maailmanmestaruuskilpailujen ottelu Itävalta-Suomi liveseuranta keräsi vain 39 viestiä (tähän mennessä, ottelun päättymisestä noin 20min.). Onko palstan lyhin liveseuranta?

3 tykkäystä

Tässä #ottelut:liveseuranta -alue järjestetty vähiten vastauksia keränneistä ketjuista alkaen: Liveseuranta - Tappara.co

Yllättävän alas valuu näinkin isoksi ja uudeksi ketjuksi.

2 tykkäystä

Päädyin oman profiilin tutkiskelun kautta @JJ69 profiiliin, ja huomasin, että siellä kolme jäsentä antanut saman verran tykkäyksiä herralle. Minä, @Raato ja @Nuti. Hauska sattuma :smile:

4 tykkäystä

Discourse kun näyttää noita erilaisia tilastoja käyttäjistä niin voisiko niihin saada myös, että montako liputusta käyttäjä on periodin aikana tehnyt?

1 tykkäys

Saa niistä käyttäjän liputtamista viesteistä listauksen. Jos natsat riittää.

3 tykkäystä

Ei näköjään riitä natsat edes omien listaukseen tai sitten se vaan ei löydy. Kyllä mä jotain olen joskus liputtanut.

Seitsemäs vuosipäivä palstalla. :cake:
Samassa yhteydessä näytettiin, että muita vuosipäivää viettäneitä palstalaisia on 5018.
Olisin luullut meitä olevan useampiakin. No, onhan se toki hyvä alku.

5 tykkäystä

Anton Levtchin ketjusta @Tapparajovuodesta-67 kommentti:

@Tapparajovuodesta-67 kysymyksen innoittamana, siirrän ja jatkan tähän ketjuun. ==> Mistä ja miten löytyy / näkee mikä on palstan tykätyin viesti ja palstan tykätyin avaus?

Edit: siis yksittäisiä tykätyimpiä viestejä haetaan, mielestäni alla oleva listaa vain ketjut joista käyttäjä on eniten tykännyt.

En ole henkilökuntaa mutta tuolta pitäisi löytyä.

https://tappara.co/search?q=in%3Alikes%20order%3Alikes

Ottelu tänään herätti ymmärettävästi paljon keskustelua ja keräsi 1500 viestiä otteluseurantaan. Olikohan eniten tällä kaudella?

Oli jos tilastoa oikein tulkitsin.

2 tykkäystä