@treppu vaarallinen keskustelu, ehdotan välittömästi lopettamista.
Mun saaduista tykkäyksistä melkein viidesosa on tullut @treppu’lta.
Yllättyneet käsi pystyyn. Treppu jakaa rakkautta 24/7.
@peterra Ehdotus hyväksytty yksimielisesti!
Treppu on käynyt tutkimassa proofiliasi 750 kertaa ja meikä loput.
Ja mää oon näköjään 64 kertaa käyny itte kattomassa omaa profiiliani.
Stalkkerit!
Sääret paskottu, seuraavaksi voisi alkaa huitoa käsille.
Minun parhaat kaverit foorumilla:
Ehä minä oo ees kirjoittanut tänne 429 viestiä!
Treppu
Titta på ylähylly!
429
Devilady
300
peterra
262
Donizimo
Toni
249
Virvelia_kainaloon
Haamumaali
164
Itse oon tasaisempi tykkäilijä - ei oo suuria eroja
ljpp
Ylläpitäjä
290
Messi
262
Kilo
180
gatecrasher
129
Oijennus
127
Ja sit on mun fanit:
Treppu
Titta på ylähylly!
551
Maalivahti
150
Devilady
146
Nuti
134
S.T
125
Trepulla jonkinlaista kaulaa havaittavissa.
Vaikka tällä foorumilla on 1253 käyttäjää.Mutta kuinka moni niistä on aktiivinen tällä palstalla?Jotenkin tuntuu,että aika harva.Syitä,että jotkut eivät usein kommentoi on varmaan monia.
@Treppu 17 annettua tykkäystä on pieni johto @peterra 14 tykkäystä.Itse taas olen antanut tykkäyksiä aika tasaisesti,mutta noin 10 tykkäyksen erolla eniten @peterra.
Jep. Ei meitä aktiivisia kirjoittajia/tykkääjiä montaa kymmentä ole.
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Asiat ja ihmiset, jotka vi… harmittavat
Yritin parannella asemiani
Totta, paljon on hiljaista saattuetta tässäkin seurakunnassa.
Luulen, että asiaan vaikuttaa mm. se, että täällä on tavallaan vakiintunut aktiivikäyttäjien piiri, ja joku voi kokea, että siihen on hankala päästä mukaan.
Lisäksi täytyy mainita, että keskustelun taso on oikeasti aika korkea, ja monella käyttäjällä on asiantuntijuutta monestakin aiheesta. En itsekään viitsi kirjoittaa aiheesta, johon en voi tuoda mainittavasti mitään lisää. Tämä on toki vain ja ainoastaan positiivinen asia ja ansio itse foorumille.
Omat huomioni tietysti ovat vain spekulaatioita.
Itse tökkäilen lähinnä tykkäysnappulaa.
Mitä on aktiivisuus? Katselin tilastoja ja esim. kuluneen 30 päivän ajalta löytyy yli 100 käyttäjää, jotka ovat kirjoittaneet vähintään viestin päivässä. Se on jo ihan hyvä määrä. Noin 400 käyttäjää on vieraillut vähintään joka toinen päivä. Totta kai aktiivisimmat kirjoittajat ovat se näkyvin osa, mutta meillä on paljon erilaisia käyttäjiä niiden takana.
Aika moni aktiivinen kirjoittelee lyhyitä viestejä ja lähtee tsättilinjalle. Myös otteluseurannasta kertyy iso mälli monen aktiivisen käyttäjän viestimäärään. Tämä on sellaista “modernia aktiivisuutta”. Sitten on niitä, joille foorumikäyttäytyminen on pari lyhyempää viestiä viikossa ja asiatekstien lukemista. Se on ehkä sitä “klassisempaa aktiivisuutta”.
Itse tein tunnarit .infoon joskus 2006, salasana ongelmien vuoksi olinkin vain lukijana aina 2010 tai 2011 asti jolloin ajattelin alkaa ihan kirjoittelemaankin. Kyllä itseäkin tuolloin askarrutti sitä ensimmäistä viestiä vähän lähettää. Ajattelin juurikin, että mitähän noikin ajattelee ja että kukas tänne nyt tuli.
Ja loppu on historiaa…
Mulla on saadut tykkäykset jakaantuneet selkeästi annettuja tasaisemmin, tiiä sitten mistä johtuu. Kummassakin tilastossa melkoinen yllätysnimi kärjessä. Kuvittelin kyllä, että annetuissa ja saaduissa olisi ollut isompi ero, mutta ei annettuja ollutkaan kuin vajaa tuplat saaduista.
ENITEN TYKKÄYKSIÄ SAATU
Treppu 82
peterra 53
S.T 37
cace6969 24
Kilo 22
Nuti 21
ENITEN TYKKÄYKSIÄ ANNETTU
Messi 176
Oijennus 154
ljpp 97
peterra 84
Kilo 81
gatecrasher 41
Näitä tosin vääristää vähän se, että on tuo tykkäysraja tullut jotain kymmenen kertaa vastaan, kipinässä tuo oli melkoinen riesa.
E: I see what you did there @Treppu