Jatkoajassa yhdessä sun toisessa leirissä ollaan kenkimässä valmentajia (HIFK, Lukko, Kärpät, SaiPa, KooKoo…) , joten herätänpä Infosta tutun perinteen henkiin. Kysymys on yksinkertainen: kuka päävalmentajista saa monoa ensimmäisenä, vai nähdäänkö vihdoinkin kausi ilman päävalmentajapotkuja? Äänet ovat julkisia, jotta oikein arvanneet pääsevät paistattelemaan glooriassa. Äänestys suljetaan kun uutiset päävalmentajapotkuista saapuvat, ja uusi avataan tilalle, jossa veikataan aina seuraavaa kengittävää luotsia.
Antti Törmänen, HIFK
Antti Pennanen, HPK
Karri Kivi, Ilves
Risto Dufva, Jukurit
Marko Virtanen, JYP
Pekka Virta, KalPa
Petri Mattila, KooKoo
Kai Suikkanen, Kärpät
Juha Vuori, Lukko
Petri Matikainen, Pelicans
Ari Santanen, SaiPa
Tomek Valtonen, Sport
Jussi Tapola, Tappara
Ari-Pekka Selin, TPS
Jyrki Aho, Ässät
Ei kukaan kaudella 2016-17
0voters
Spekulointi alkakoon. Juha Vuori on oma ykköskandidaattini tällä hetkellä. Joukkue on sarjan hännillä, vaikka se on yksi Liigan kalleimmista. Päävalmentaja itse on keltanokka, jolla ei kannuksia päävalmentajan pallilta vielä ole. Kaikki enteilee potkuja, vaan kääntyykö kelkka kuitenkin tai ehtiikö joku ensin?
Ketju ylös, koska kylmää viimaa tuntuu puhaltavan niin idässä ja lännessä kuin etelässä ja pohjoisessakin. Onko veikkuulaput jo täytetty? Esim. äänestyksessä Suikkasella jopa yllättävän vähän ääniä. Tällä hetkellä about 5 %, joka on myös viisi ääntä.
Aina toisinaan haen perspektiiviä Tappara.infon Tapolalle het kenkää! -ketjusta. Pisteet niille, joilla oli malttia.
Tällä hetkellä Liigassa myllertää niin monessa padassa, että ensimmäiset potkut ovat vain ajan kysymys. Totta kai on ilkeää spekuloida jonkun työpaikalla ja intohimolla, mutta toivottavasti kaikki löytävät paikkansa lopulta.
Olenko ainut, vai jäikö muillekin Kari Heikkilästä vähän hailakka kuva valmentajana Ilves-pestin myötä? Tuntuu, ettei hänellä oikein ollut mitään annettavaa.
Olisi se hienoa, jos Leijona #79 tekisi odotetun paluun valmennuskuvioihin.
Itselläni ei ainakaan ollut. Odotin muistaakseni Tapolan potkuja jo marraskuussa ja tuo oli kovin raskas puoli vuotta minulle henk.koht. Sen jälkeen toki oon ollut tyytyväinen siihen, että Tapola sai jatkaa, mutta minun tukeni tuli vasta keväältä.
Miksi olisi? Westerlundilla riittää rahaa ja todennäköisesti halutessaan kysyntää myös kansainvälisissä pesteissä. Miksi tulisi Liigaan?
Heikkikä oli kyllä mielestäni ipalta todellinen floppi. Kaverin “ansioksi” jäi muiden alkukauden työn haukkuminen.
Oliko sitten koko ympäristö ja sen rajallisuus, mutta ei tuonut ipaan muutoksen myötä mitään positiivista.
Kyllä!! Vaikee nähdä, että Heikkilällä olis mitään annettavaa millekkään joukkueelle liigassa nykypäivänä.
Muutenkin jos kesken kauden aletaan vaihteleen, niin uuden kaverin pitäis saada ennemmin kunnon hurmos kuin niinkään mikään ylivertainen pelitapa päälle.