Valmentajanvaihdosveikkuut 2016-17

Luin tän kans eilen ja oli kyllä todella huonosti muotoiltu kommentti. Annettiin tavallaan luotto Vuorelle ja sit kuitenkin oltiin vähä sillee, että viikonloppuna saattaa kuitenkin kenkä heilua. Mutta koitetaan olla inhimillisiä, Rauma on pieni paikkakunta ja tällä hetkellä noilla johtohenkilöillä ei varmaan ole kovin kivaa.

On toi nyt surullista, että Vuorta on kypsytetty näin kauan ja sitten tulos on tämä.

Ehkä juuri siksi, ettei tarvitse rahan perässä juosta. Jos ei syystä tai toisesta halua lähteä ulkomaille ja välivuoden jälkeen veri vetää takaisin tositoimiin. Kotikaupunki(?), hyvä palkka, suuri pelaajabudjetti ja mikäli viihtyy paineissa, niin tämähän olisi ihan sopiva haaste. Ei olisi ensimmäinen (eikä viimeinen) kerta, kun arvaan väärin ;-).

100% varmana tietona kuultu, Westerlund ei valmenna ollenkaan enää liigassa, ellei kysynnät lopu ulkomailta. Mutta kiinnostusta ei ole enää liiga kaukaloihi.

Laiho toisin sanoen kutakuinkin vahvistaa ja kumoaa valmentajan vaihdossuunnitelmat samassa lauseessa. Itse ainakin pohdin, onko hän tarkoittanut esimerkiksi sanoa, että valmentajamuutoksia ei hänen mielestään tule tehdä, eikä varsinkaan ennen viikonloppua.

Allekirjoituskamaa tuo Laihon lausunto. Sattuu näitä näköjään muuallakin kuin naapurissa :smile:

Jos näin käy, oma veikkaus on Urama, joka paikkaa.

Hauska kirjallinen ilmaisu tuo kamelin selkä. Minä olisin laittanut siihen, että vuori järkkyy tms.

1 tykkäys

Kokoustetaanko siellä nyt pitkän kaavan mukaan ku ei mitään kuulu?

Eiköhän asia selviä alkuviikosta. Ihmettelen kyllä jos Vuori saa vielä jatkaa. Lukon kausi on mennyt aivan vihkoon.

1 tykkäys

Ei varmaan tarvitse ihmetellä. Olen aika 100 %:n varma että huomenna heilahtaa kenkä.

1 tykkäys

Kyllähän jos Lukko valmentajaa vaihtaa on uusi valmentaja sitte Rautakallio. Näin veikkaisin.

Kouvolassa uus valmentaja tiedotetaan klo 10.

Taitaa mennä niin, että
Tuokkola → KooKoo
Rautakallio → Lukko

Urheilulehti tietää että uusi valmentaja on Tuomas Tuokkola.

Idässä tuuli ensin, joten oikein ensimmäisen valmentajanvaihdoksen tiesivät @Sekera, @Rixa, @Tuoppa, @gatecrasher, @Vihola, @Kirveskaari, @Miksa, @Capitano ja @Kalossi. Luotan, että kukaan ei ehtinyt huijata ennen kuin suljin äänestyksen.

Miten päädyitte tähän ratkaisuun?

1 tykkäys

Ja lisää potkuja:

Kari Heikkilästä tuon mukaan uusi päävalmentaja.

Puhdas vahinko, unohdin veikata Lukon Vuorta. Toisinsanoen hokasin vasta sen jälkeen kun olin laittanut Mattillan.
Ahaa elämys kun olin osallistunut: “Ainiin Lukko, noh ei semitään menköön näin ei tuolla Kouvolassa niin hyvin asiat ole ja ei kuitenkaan ole ensimmäisen kauden KooKoo valmentaja joten palli voi olla herkemmässä.”

Myös Lukon omat sivut sanoo, että Kari Heikkilä menee penkin taa: Lukko.fi | Kari Heikkilästä Lukon uusi päävalmentaja

“Lukon ja Kari Heikkilän välinen valmennussopimus kattaa loppukauden 2016-17. Heikkilä aloittaa tehtävässään heti tänään maanantaina.”