Luin tän kans eilen ja oli kyllä todella huonosti muotoiltu kommentti. Annettiin tavallaan luotto Vuorelle ja sit kuitenkin oltiin vähä sillee, että viikonloppuna saattaa kuitenkin kenkä heilua. Mutta koitetaan olla inhimillisiä, Rauma on pieni paikkakunta ja tällä hetkellä noilla johtohenkilöillä ei varmaan ole kovin kivaa.
On toi nyt surullista, että Vuorta on kypsytetty näin kauan ja sitten tulos on tämä.
Ehkä juuri siksi, ettei tarvitse rahan perässä juosta. Jos ei syystä tai toisesta halua lähteä ulkomaille ja välivuoden jälkeen veri vetää takaisin tositoimiin. Kotikaupunki(?), hyvä palkka, suuri pelaajabudjetti ja mikäli viihtyy paineissa, niin tämähän olisi ihan sopiva haaste. Ei olisi ensimmäinen (eikä viimeinen) kerta, kun arvaan väärin ;-).
100% varmana tietona kuultu, Westerlund ei valmenna ollenkaan enää liigassa, ellei kysynnät lopu ulkomailta. Mutta kiinnostusta ei ole enää liiga kaukaloihi.
Laiho toisin sanoen kutakuinkin vahvistaa ja kumoaa valmentajan vaihdossuunnitelmat samassa lauseessa. Itse ainakin pohdin, onko hän tarkoittanut esimerkiksi sanoa, että valmentajamuutoksia ei hänen mielestään tule tehdä, eikä varsinkaan ennen viikonloppua.
Puhdas vahinko, unohdin veikata Lukon Vuorta. Toisinsanoen hokasin vasta sen jälkeen kun olin laittanut Mattillan.
Ahaa elämys kun olin osallistunut: “Ainiin Lukko, noh ei semitään menköön näin ei tuolla Kouvolassa niin hyvin asiat ole ja ei kuitenkaan ole ensimmäisen kauden KooKoo valmentaja joten palli voi olla herkemmässä.”