VIRHE: Android-kosketusnäyttölaitteiden Chrome-selaimella kohdistusongelmia

Tullut tämä pari kertaa kuluneen viikon aikana.

Tänään tämä on taas iskenyt päälle pahemmin kuin hetkeen. En edes päässyt sivustolta pois, vaan jouduin sulkemaan koko puhelimen.

1 tykkäys

No en tiedä oliko rotaatiossa vai kipeänä. Oli yhden pelin pois (22.1. Pelicansia vastaan). Tuskin hän jatkossa on sivussa. Saatana tämän kursorin kanssa.

Tällainen viesti piti lähettää rosteriketjuun vastauksena @Oijennus elle. Nyt en pysty kirjoittamaan tuohon ketjuun mitään.

Haa, kohdistuksen sai palautumaan avaamalla sivun uuteen välilehteen ja menemällä toiseen ketjuun ja lähettämällä sinne viestin. Discourse näyttää nykyään tallentavan luonnoksen auki, joten kohdistus meni perseelleen joka kerta heti kun menin tuonne rosteriketjuun. Näin se siis korjaantui, miten kätevää.

1 tykkäys

Laitetaas joutessamme tähän taas paukkuja.

Onko toistoja lauantain 2.4 päivityksen jälkeen?

1 tykkäys

Ei. Veikkaan, ettei täyttä varmuutta saada ennen kuin kiekko tippuu Teliassa jäähän.

Ei ole näkynnä, vaikka retro-kiekossa aktiviteetti on toki rauhallisempaa. 2003 veti kyllä ihan hyvin porukkaa – olkaas tarkkana kun 2016 ja 17 kannuja nostellaan ensi viikolla.

1 tykkäys

Enpä tiedä, mulle tätä ainakin tulee tasaisesti edelleen. Edellisen vuorokauden aikana kolmesti. Viimeisin pari minuuttia sitten KalPa-finaalin seurannassa. Perus Android-Chromella.

Me ei saada tätä ikinä korjaukseen kun emme voi osoittaa toistokaavaa. Itsellä edellisestä on kauan.

Nyt iski jälleen. Kirjoitin viestiä ja pompin samalla eri välilehdillä, lisäksi samaan aikaan ketjuun johon kirjoitin, tuli viestejä, jonka lisäksi myös viestiini vastattiin ts. tuli ilmoitus. Ehkä joku näistä on taustalla. Purku käynnistämällä selain uudelleen.

Sama iski mulla just. Mä yhdistän ton edelleen jotenkin siihen, että näppis katoaa näytöltä.

2 tykkäystä

Tämä bugi on mielestäni todella kettumainen ja edelleen voimissaan.

Laitoin itselle Braven kokeeksi tulille.

Laittakaas vähän raportteja tästä. Nostin asian taas tapetille Metassa ja he luulivat ongelman olleen korjattu.

Oma fiilis on että bugi on aina ollut olemassa mutta esiintyminen on harvinaisempaa. Saattaa liittyä siihen ettei ole matsien tuomia aktiivisuuspiikkejä.

Tää teki taas komeen comebackin Bravella ja Androidilla.

Tällä kertaa kohdistus sekosi viestilaatikkoa tökkiessä niin, että kohdistus heitti aika tasan tarkkaan n. puoli lootan korkeutta ylöspäin, eli kun koitti klikata tekstiä, osui noihin boldaus-nappeihin yms. Kun koitti klikata “Vastaa” niin kursori hyppäsi puolivälin korkeudelle tekstilaatikkoon. Näppäimistöön klikkaamalla kohdistus toimi oikein, joten viestilaatikon ongelma.

1 tykkäys

Arvatkaa, mikä minulle äsken osui. Toivotaan yksittäistä ja ultrararea bugia.