VIRHE: Android-kosketusnäyttölaitteiden Chrome-selaimella kohdistusongelmia

Nyt taas iski tämä. No miksikäs ei, kun ei mikään ole muuttunut. Taitaa olla turhaa tästä edes ilmoitella?

Ei ole turhaa. Kiinnostaa kyllä, ettei tämä ole poistunut, sillä tämä tulee poistumaan todennäköisesti vaivihkaa jonkun Chrome-päivityksen kautta sitten joskus. Mutta sinällään turhaa, että mitään en voi asialle tehdä.

1 tykkäys

Moi, tätä on viime aikoina ollut enemmän ja enemmän, mutten ole jaksanut valittaa. Ei ole ketjusta riippuvainen, koska sain bugin aikaan äsken Ravintolakenttä-ketjussa avaamalla tekstieditorin.

Android 8 ja chromium-pohjainen Brave selaimena. Brave on muuten päivittynyt viime aikoina ahkeraan mutta tämä bugi ei ole poistunut.

3 tykkäystä

En tiedä onko minulla tullut “enemmän ja enemmän”, mutta kuluneen ~kuukauden aikana suunnilleen pari tai puolitoista kertaa viikossa. Ja perus Chromella. Android 9.

Mä olen ollut huomaavinani, että kevään myötä tuota olisi ilmennyt enemmän. En ole seurannut onko Discoursen versio vaihtunut jossain tässä.

@kilo Omalla testiraudalla tämän saa esiin jos sattuu vahingossa sipaisemaan viestinäkymää ylös/alas kun on kirjoittamassa uutta.

Nykyään tämä bugi iskee melkein jatkuvasti, kun yrittää muokata viestiään. Muokkaamisella tarkoitan sitä, että siirtää kursoria johonkin kohtaan lisätäkseen tai poistaakseen tekstiä ennen viestin lähettämistä.

1 tykkäys

2.3 päivitys ajettu sisään, joten kiinnostelee vieläkö tämä pitkäaikainen riesa toistuu?