Kun kirjoitan hakuun Kumpi ja klikkaan sieltä ketjun Kumpi mielummin?, tulee aina virheilmoitus. 429 error. Oon koittanu avata ketjua haun avulla iPhonen Safarilla ja MacBookin Chromella. Aina sama juttu. Erikoista, koska muut viestiketjut tuntuisivat aukeavan haun avulla.
Edit. Selailemalla vapaan keskustelun osiota löydän ja saan auki kyseisen ketjun. Olis kiva tietää, oonko ainoo jolla näin käy haun kanssa.
Onnistun toistamaan. Tosin saan ketjun auki, mutta sen päälle tulee tuo virheilmoitus, jonka joutuu sulkemaan. 429 Errorin merkitys internetprotokollassa on “too many requests”. Ilmeisesti ongelman aiheuttaa tuon ketjun valtava äänestysten määrä. Täytyy miettiä mitä ongelmalle voisi tehdä.
Koitin muutaman kerran klikata ketjua ja en saanut toistaiseksi toistettua virheilmoituksia (testattu: Elisan valokuitu ja Elisa 4G: OnePlus 5T /Android)
Mä onnistun toistamaan kaikilla laitekomboilla mitä mulla on. Olennaista, että ketjuun menee haun kautta.
Win 10 / Chrome / DNA
Android / Chrome / Telia
iOS / Safari / Telia
@pieni_m niitä virheilmoja tulee tarkalleen ottaen useampi päällekkäin, minkä vuoksi sitä OK-nappia joutuu klikkaamaan useamman kerran. Kaksi ensin mainittua laitetta antaa vain “429 error” kun taas iOS-Safari antaa “429 HTTP/2.0 429”.