Virvoitusjuomat (limsat, vissyt, energiajuomat, yms.)

Holy!

Listaan voinee lisätä Olvin uutuudet eli “Premiumit”? Otin Sour Raspberryn saunajuomaksi. Toinen vaihtoehto oli joku Lime. Vadelma on nyt trendimaku.

OLVI Premium Sour Raspberry saa makunsa aidosta vadelmamehusta sekä happamuutensa sen sisältämästä etikasta. Ei keinotekoisia maku- tai väriaineita. Sokeria vain 6,8 g/dl. Runsaasti makua luonnosta.

2 tykkäystä

Siis nytkö vasta on tullut uusi What the Fanta maku?

Muutaman kerran viime vuonna (kesällä ja syksyllä?) ostin ja samaltahan se maistui.

1 tykkäys

No nyt oli ainakin uusi, sininen väri. Mäkin ymmärsin silloin kun tämä julkistettiin, että olisi heti useita makuja, mutta muutaman kerran kokeilin ja aina maistui samalta. Tosi sekava kamppis kyllä.

1 tykkäys

Ja itse ainakin jotenkin käsitin, että limsa olisi aina ulkoisesti saman näköinen, joten uusi maku tulisi yllätyksenä. Nyt jo erilainen väri paljastaa uuden maun, vaikkakaan ei sen tarkemmin.

Kyllä on pettymys koko touhu.

Coca Cola Sitruuna spotted in the wild. Jäi ostamatta, ja nyt harmittaa. Sen lisäksi bongasin jotain, mitä luulin toiseksi. Eli luulin Pepsi Max Gingerin tehneen paluun, mutta lähempi tutkailu paljasti, että se olikin uutuus Pepsi Max Caffeine Free eli kofeiiniton. En ostanut tätäkään.

1 tykkäys

Nocco Sunny Soda. Erittäin kova.

1 tykkäys

Tänään otin 1500-millisen Coca Cola Sitruunan. Enpä tiedä, milloin olen ostanut Kokista™ tai ylipäätään sokerilimua isossa koossa. Pakkasessa tekeytyy jäät :ice_cube: joten isoilla odotuksilla iltaa kohti. Pepsi Twist (:lemon:) oli 2000-luvun alussa ujosti tiskirätin makuista, mutta silti niin hyvää.

3 tykkäystä

Oot kyllä ainoa ihminen koskaan, jonka olen kuullut kehuvan noita sitruunakolia. :+1:

7 tykkäystä

Kyllä sitruuna ja lime Pepsit on kovia. Toisinaan puristan reilusti limemehua kokikseen. Toimii.

3 tykkäystä

Okei, otan haasteen vastaan ja ostan joskus tässä puolen litran pullot noita jos sokerittomana saa ja testaan onko omat mielikuvat paskasta mausta vielä paikallaan. :slight_smile:

Itte en välitä limestä oikeastaan kuin guacamolessa, mutta sitruunaslaissi kolaan on jumaltason tuunausta. Tuo pienen lisän. Suosittelen. Puristettuna toki vähän isomman lisän.

1 tykkäys

No sinä teet itse virheen, että etsit sokerittomia limsoja. Ei hyvä…ei ollenkaan hyvä :grin:

1 tykkäys

Täytyy sanoa että Jarritos ja oikeastaan kaikki maut hyviä. Ja prkl sentään unohdin ostaa tänään kaupasta…:smile:

1 tykkäys

Kanes ei pettänyt taaskaan. Lemon Apricot just eikä melekee passeli kesäjuoma. Sopivan raikas eikä mikään ällömakea.

1 tykkäys

Testasin kofeiinittoman Pepsi Maxin ja… ei se nyt pahaa ollut. Siinä oli jännä metallinen maku. Vähän maksamakkaramainen vivahde. Voisi tuota kuitenkin jatkossakin ostaa, mutta jotenkin tuntuu siltä, että se on vain sesonkituote ja niihin ei paree ihastua.

2 tykkäystä

Mun mielestä yllättävän hyvä. Uskaltaa tarjota iltaisin muksuillekin, eivät mene tästä kolapärinöihin :grin:

2 tykkäystä

Nappasin Sun’neja lähikaupasta mukaan, ginger beer on hyvä, mutta tykkäsin tosi paljon myös noiden vaniljacolasta. Majestic Mango toimi myös ihan kivasti, mutta omena ei oikein lähtenyt. Tähän saattaa vaikuttaa se, että vedin samaan aikaan tulista ruokaa.
Mutta suosittelen tota vaniljacolaa:

3 tykkäystä

@Armas, kolahtaako edellinen? :slight_smile:

En tiedä vielä, mutta kokeilen heti kun mahdollista. Mainonta ainakin on on point.

1 tykkäys