Yhteisöpeli IX: Selviytyjät TapparaCo - peliketju

Minun ei tarvitse miettiä kuin tätä yhtä peliä. Parasta oli tuo viimeisen päivän kolmintaistelu.

4 tykkäystä

Siis tämä Minskin peli on aivan omalla levelillään mulla. Kolmas yhteisöpeli, jonka pelasin ja sitä ennen oli ollut enemmän tai vähemmän hakemista. Toki Draft-tilaisuus oli myös hyvä peli, mutta tuossa Minskin pelissä varsinkin se päivä, kun oli Acetho (Minskin mies)-Joonatan (Uneton) kamppailu. Se on jäänyt kyllä hyvin mieleen. Silloin näki, miten taitavaa pahisten pelaaminen voi olla. Acetho petasi tulevia päiviä muita pahiksia varten niin loistavasti, että suu meinaa vieläkin olla ammollaan siitä suorituksesta.

5 tykkäystä

Mulla meinaa jo itselläni mennä pelit sekaisin, mutta Minskin peli taisi se eka peli olla itsellä ja se on tosiaan jäänyt mieleen, koska käänteitä oli ja itse sain vielä erikoishyviksen roolin ja minä ja @Varilasit sitten noviiseina siinä yritettiin handlata hommaa erikoisrooliemme kanssa. :sweat_smile: Mun ainut kokemus oli se mitä olin vähän edellistä peliä sivusta seurannut. Ja pahisten superhyvä pelaaminen siinä on kyllä kulkenut takaraivossa ja aina jään miettiin, että nytkö taas pahikset vie meitä kuten sillon Minskissä.

Sitten tietty eka pahispeli ja silloin kavereina @Casperi ja @Derek. Siinä olin kyllä ihan statistina ja esim @Acetho oli ihan kintereillä. Pahistaktiikkaa ei juuri ollut ja mentiin aika kovaa ja korkealta ja ite sinnittelin mukana. Pahiksena voitto tuntu kyllä kuitenkin erityisen hyvältä. :muscle:t2: Ehkä myös siksi, että @Wrathchild oli jo saanut mut ja Casperin ihan ahdistettua nurkkaan ja luulin pelin olevan selvä. Tarvittiin vähän tuuria ja 3. osapuoli, että siitä voitto kairattiin.

Noi ehkä päällimmäisenä nousee mieleen vaikka toki Ygrabahin katurottana pelaaminen olikin oma kokemuksensa ja pahiksena toistamiseen ei jännittänyt enää ihan niin paljon.

Ja olen näissä peleissäni saanut olla YHDEN pelipäivän tavallinen hyvis ja sitä roolia odottaisin edelleen innolla. :grin:

6 tykkäystä

Tämän takia tulin peliin mukaan, kun tykkäsin tarinallisuudesta. Sitten kun itse sitä tein, niin tuli sellaista viestiä parilta että päätin lopettaa sen.

2 tykkäystä

Acetho on tässä “pahin”, tässäkin pellissä…

Pitää toi avausviestikin jättää pois… :joy:

Itse kanssa pidin luonnollisesti pelistä mistä Nellisi puhuu… Oli hauska “avaava” hetki kun palaset loksahtaa paikoilleen! Sit pelin suola, silti hävittiin kun en osannut perustella muille sitä! :grin:

Toinen oli eka pahispeli, vaikka menikin päin peetä monessakin suhteessa, mutta @Virvelia_kainaloon ja @Tonke kanssa oli hauskaa kulisseissa, ainakin minulla! Kovat pelurit! :muscle:

6 tykkäystä

Spämmään vielä yhden, haastaisikin muita myös “back to roots” juhlapeliin! Pidettäisiin tarinaa enemmän mukana. Helpompi jättää piiloviestejä, kun kaikki viestit ei ole ns. Pelkkää asiaa… Tähän joku sopiva teema, että onnistuu tekemään.

5 tykkäystä

Yritetään :+1:t3:

2 tykkäystä
Mukana seuraavassa pelissä?
  • Ehdottomasti!
  • En tällä kertaa.
  • Hmmm…

0 äänestäjää

Eipä noista omista peleistä ole juuri jäänyt muisteltavaa.

Mutta kyllä tosiaan se pahispeli @Wrathchild ja @Virvelia_kainaloon kanssa oli kyllä aika hauskaa. Harmi kun kärysin heti ekana päivänä, mutta toverit saivat pelastettua minut vielä kolmannelle päivälle (mikä on oma ennätys). :muscle:

4 tykkäystä

Minsikin peli on itselleni oli niin ikään hyvinkin mielenkiintoinen. Ja kun en ollut vielä ennen tätä peliä ollut pahiksena olin roolistani innostunut. Mutta tässä juuri päättyneessä pelissä oli draamaa ihan riittävästi. Ja tunne skaala vaihteli aikapaljon, äänestystilanteen ja sen mukaan olinko prässissä ja kuinka pahasti en kuitenkaan en pelin takia itkenyt missään vaiheessa.

7 tykkäystä

Tässähän on joukkueellinen valmis kun hymistelijät laittaa hammassuojat paikalleen…

3 tykkäystä

Jos uusi peli alkaa pääsiäisen jälkeen, voin osallistua.

1 tykkäys
Pelipäivien kestot, mikä olisi ideaali?
  • Eka pvä 2 vrk, 2.-4. pvä 3 vrk, 5-> pvä 2 vrk
  • Eka pvä 3 vrk, loput 2 vrk
  • Kaikki pelipäivät satunnaisesti noin 3-4 vrk, viimeiset 2 vrk
  • Kaikki pelipäivät satunnaisesti noin 2-3 vrk, viimeiset 2 vrk
  • Kaikki pelipäivät 3 vrk, viimeiset 2 vrk
  • Kaikki pelipäivät 2 vrk, viimeiset 1 vrk

0 äänestäjää

1 tykkäys

Tässä olisi alustavaa kyselyä uuden pelin ajankohdasta. Pääsiäisen aikana ei pelinjohto kykene, joten se ei ole vaihtoehdoissa. Jos yhä tuntuu edellisen pelin maitohapot jaloissa, niin voit muuttaa ääntäsi kun olet saanut levättyä!

Milloin mennään taas?
  • Heti pääsiäisen jälkeen
  • Viikko lisää taukoa
  • Vappuna
  • Koulujen päätyttyä

0 äänestäjää

1 tykkäys

Oma suosikki olisi: eka päivä 3 vrk, seuraavat 2 vrk, varmuudella viimeinen 1 vrk.

2 tykkäystä

Mulla taas suosikki olis just niin päin, että eka päivä olis vaan sen 2 ja loput voi olla melkein mitä vaan. Toki pari seuraavaa päivää vois olla vähän pitempiä, koska siinä alkaa jo vähän saamaan peliin ajatuksiakin. Eka pelipäivä on musta kaikista turhin. :sweat_smile:

1 tykkäys

Minäkin ihmettelin kun halutaan 3pv aloitus? No mulle käy kaikki…

Mielestäni ekana päivänä on hyvä olla aikaa sen takia, että ei se nyt ihan arvalla menisi. Oli siellä viime pelissäkin ääniä Varilaseilla ja Petrillä ensimmäisenä päivänä.

Ensimmäisen päivän ”vapautuneesta” tunnelmasta saa kuitenkin hyvää materiaalia muille päiville.

7 tykkäystä

Haluan pitää pitkänä ekan päivän, ettei pelistä putoa ihan heti :sweat_smile:

5 tykkäystä

Käykääpäs ilmoittautumassa uuteen peliin täällä:

3 tykkäystä