Yhteisöpeli IX: Selviytyjät TapparaCo - peliketju

Vieläkö? Kuinka paljon tekstiä tarvitaan että ääneni olisi perusteltu. Voin toki kopioida ne perustelut uudestaan tähän jos ne halutaan uudelleen lukea.

En jäävää. Äänien pitää mielestäni jakautua mieluummin useammalle. Saadaan jatkossa enemmän analysoitavaa kuin siitä, että äänestyksessä käydään joukolla yhden kimppuun.

Ihan kunnon pahisjahtiin pääsen mielestäni vasta toisena leiripäivänä, kun on olemassa edes jotain kovia faktoja.

Ei itseasiassa tarvitse, voin suodattaa viestisi.

1 tykkäys

Eipäs kun mazzus ja louskutin. Siinä olisi hitosti järkeäkin, molemmat ovat Koota haastaneet ja olleet kolmikkonne aktiivisin kärki, samalla kun sinä taustalla orkesteroit tilannetta. Siksi te olitte aavistuksen hitaampia alussa, kun piti saada nuotit kuntoon. Menikö kaikki oikein?

Minä hiljennyn nyt hetkeksi ja taidan pysyä louskuttimessa loppuun saakka. Tuskin se vaihtamalla paranee. Tai ei ainakaan ennen ole.

1 tykkäys

Jälkimmäinen kysymys luonnollisesti yhä @Virvelia_kainaloon 'lle

Olisiko?

Mites tuo Jopeti? Paljon puhetta, vähän villoja.

Ääh, hitsi vieköön, exposasit kaikki juonemme. Gee gee.

1 tykkäys

Bro tip: Et oikeasti.

1 tykkäys

Koskas mä haastoin Koon? Se yksittäinen viesti missä kysyin, miltä pahispuolella näyttää?

Jopetista on yhtä isot hyvisvibat kuin sinusta. Oletko huomannut jotain epäilyttävää?

Ihan aavistuksen arvelinkin sinun olevan sarkastinen. Joko aidosti tai sitten selkäpiitä kylmäten.

1 tykkäys

++Armas Ainoa, jonka jutuissa on avauspäivänä ollut jotain järkeä. On varmaan ovela ja siten paha.

1 tykkäys

Ainakin se jäi mieleen.

Minä en jaksa uskoa, että kukaan, edes Armas, olisi noin kylmäpäisesti huoleton pahiksena. Erittäin kylmähermoista peliä, jos noin on.

Logiikka se tämäkin.

1 tykkäys

En. Ja siksi epäilyttää.

Mieleni tekee tarttua tuohon Virvelin heittoon. Suoraan syvään päähän.

Mites aiotko vielä tämän päivän mittaan vaihtaa vielä ääntäsi vai et?

Frank sanoi hienosti Huuliharppukostajassa: “People Scare Better When They’re Dying.”

1 tykkäys

Voin paljastaa yhden juoneni, jota pidän epäironisesti yhtenä parhaista todisteista. Luonnollisesti äänestän itseni kanssa ristiin, koska olen tyhmäpää.

Eli se juoni. Armas kysyi, oletko pahis vai hyvis? Vastasin:“pahis.” Tovin kuluttua joku hämilleen mennyt pahis vaihtoi myös äänensä pahikseen. Aamulla ääni vaihdettiin takaisin.

Hmmm…