Kröhöm, sanoin jo aluksi että kävin tutkimassa paikkoja ja pelkkää lunta näkyy kaikkialla, mutta kun Varilasit kysyi onko kukaan valmiina lähtemään kalaan niin sanoin että voin tulla jos Varilasit mitään kalastettavaa löytää:
Toistaiseksi ei voi vielä epäillä saatika äänestää ketään, odotellaan ensin että alkaa tapahtua.
Paljonkohan näillä paikkeilla on lunta? Jos tekisi tuolin selkälevyistä lapion ja koittaisi kaivaa esiin jäkälää? Voisin yrittää leipoa pettuleipää.
Lapioita voi käyttää pulkkana, jos haluatte laskea liukumäkeä.
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
25
Buenos dias, niin kuin täällä Andeilla varmaan on totuttu sanomaan. Miksi en ole vielä ennättänyt jutella johtuu siitä, että olen aikaisesta aamusta kierrellyt asettamassa ansoja lähimaastoon, pitäisihän täällä asusteilla ainakin laamoja josta saisi varmasti hyvän paistin tähän nälkään.
Kalaa en voi syödä, mutta eihän sitä tiedä, jos vesistön ääreltä löytyisi vaikka jokin yksinäinen lintu tai jotain. Veistän vaan mailasta ensin keihään!
Sillähän voi puolustautua kannibaalejakin vastaan. Pitäskö meidän tehdä yöks vartiolistat?
Pitäisiköhän meidän rakentaa pari iglua ajankuluksi? Luntahan täällä riittää. Ja jos ei ihmeitä tapahdu niin joudumme olelemaan täällä vielä kauan. Itse en ainakaan halua nukkua taivasalla, saatika sitten missään lentokoneenrähjässä.
mazzus
(Vaihtui auto kun aika oli kypsä! Armas, ota mallia.)
29
Nyt jos löytyisi puya raimondii, voisi sen lehdistä tehdä jonkin sortin salaatin. Pitäisi vaan tietää ollaanko Boliviassa tai Perussa, koska kyseinen kasvi elää vain yli 4000 metrin korkeudessa. Tämä maailman suurikokoisia ananaskasvi on äärimmäisen harvinainen, joten ei ihme ellei niitä näy.
Ansoihin ei ollut ainakaan vielä osunut saalista, katsotaan vielä illemmalla uudestaan.
No sehän tässä käsittämätöntä onkin, ettei vieläkään. What are the odds? Mutta toisella aikajanalla tapahtunut toimarien kokous jätti sen verran hampaankoloon, että nyt on pakko parantaa. Yritän nyt oikeasti seurata peliä ja äänimääriä, viimeksi meni aivan hutkimiseksi homma. Tällä hetkellä täällä on jopa aavemaisen hiljaista.
Kannatan igluja, sekä voisihan jonkun kipinävuoron väsätä. Saisi vain vahdissa oleva myös vahtia, ettei kukaan seivästä toista. Toisaaltaan tarvittaisiin hällekin vahtia ettei hän seivästä nukkujia, mutta tarvisi myös heille kahdelle… you get the ponit. Oispa sauna.
Täällä ollaan vielä nurkassa silmät viirussa katselemassa kanssa matkailijoita vailla luottamusta. Samalla muistellen vuoden 1970 puolittain käytyä karate-kurssia, jottei yöllä kannibaalit yllätä.
Pahalta näyttää. Hyvikset ei tee mitään joten pahisten on helppo sulautua joukkoon. Tätä menoa joudumme äänestämään pelaajan ulos täysin satunnaisesti. Casperilla ja minulla on kirjoitettuna vain yhdet viestit. Minulle osui nyt toista kertaa peräkkäin tavallisen hyviksen rooli, mutta entäs @Casperi (saatat saada lisääkin ääniä tällä menolla, minulta päivän loputtua jos peli kokonaisuutena eli sinun pelaamisesi myös näyttää silloin samalta edelleen).